18-07-2019, 19:58 PM
(18-07-2019, 17:05 PM)Mart69x Kirjutas: Viidatud asendus on jah ühes tükis. Plekid saab saab jah eemaldada ja siis poolkõva 18 jääb alles, millega kaasnevad järgmised probleemid.
1. Kui velg on selline, mis muttreid kapsliga ei kata siis on lihtsalt kole.
2. Auto originaal veljevõti enam ei sobi.
3. Raske on leida pikka kummikattega 18mm veljepadrunit mis velje lakki või kroomi ei rikuks.
4. See, mis järgi jääb on poolkõva 18 ja kui korraliku püssiga lahti lasta siis tükk tegemist, et mutter padrunist kätte saada.
5. Rehvitöökojad saadavad sind enamasti kukele.
Enda Chrysleril vahetasin ka need ikaldused välja peale seda kui rehvitöökojas läks rataste alt saamise peale tunnikene kuna enne oli keegi suutnud korralikult kinni lasta ja tuli tegeleda plekk kübarate eemaldamisega samal ajal kui mutter kinni. Lõpuks taoti kuvaldaga igasugu padruneid sinna otsa.
Tere! Ma enda fordile ostsin selliseid mutreid eelmisel sügisel Pärnust rehvi poest kui ole rehvivahetuse aeg käes. Sealt sai tellida neid. Hetkel poe nime meelde ei tule aga kui vaja veel on siis saan ukse taha vaatama minna, mis neil poe nimeks on.