Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

Ega kellelgi juhtu vedelema ukse nookurit?  Ehk siis vana ukse riiv/sulgur.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(12-10-2020, 09:10 AM)saarrand Kirjutas:  Ega kellelgi juhtu vedelema ukse nookurit?  Ehk siis vana ukse riiv/sulgur.

Mõõdud või lausa pilt oleks suureks abiks.

(12-10-2020, 18:18 PM)tõnn Kirjutas:  
(12-10-2020, 09:10 AM)saarrand Kirjutas:  Ega kellelgi juhtu vedelema ukse nookurit?  Ehk siis vana ukse riiv/sulgur.

Mõõdud või lausa pilt oleks suureks abiks.
Selline asi:     

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

Tere!

Ega kellegil pole pakkuda vana VW rooliluku korpust 171 905 851  või siis  211 905 851 BH ,võtit ei pea olema, lukusüdamik peab sees olema.

tel. 56956013

Äkki mõnel kaasfoorumlasel vedeleb miskit sellist, käiguga 200-300 mm. Toitepingel pole vahet:

vabal ajal painutan kaablit...

Millisel aparaadil on starter ,mis pöörleb päripäeva( hammaka poolt vaadates ) Vaja oleks võimalikult väikest.

(24-10-2020, 01:05 AM)linnuke Kirjutas:  Millisel aparaadil on starter ,mis pöörleb päripäeva( hammaka poolt vaadates ) Vaja oleks võimalikult väikest.
Peaks olema kõigil NSVL ajal toodetud autodel, GAZ, ZIL KRAZ, VAZ, Mosu jne, sest mootor pöörleb ka päripäeva ja kui siduri poolt vaadata, siis vastupäeva. Järeldus: starteri hammasratta poolt vaadates peab ta pöörlema päripäeva.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(24-10-2020, 10:03 AM)aavu Kirjutas:  
(24-10-2020, 01:05 AM)linnuke Kirjutas:  Millisel aparaadil on starter ,mis pöörleb päripäeva( hammaka poolt vaadates ) Vaja oleks võimalikult väikest.
Peaks olema kõigil NSVL ajal toodetud autodel, GAZ, ZIL KRAZ, VAZ, Mosu jne, sest mootor pöörleb ka päripäeva ja kui siduri poolt vaadata, siis vastupäeva. Järeldus: starteri hammasratta poolt vaadates peab ta pöörlema päripäeva.
Kole suured on.Hetkel kaalun kasutada mingit rolleri oma.Otsa tuleb ka pisike reduktor.Asja måte on käivitada 80 ccm.mootorit ,starter peos.

Kas sellest pole abi kui pluss raami lasta?

Starterit plussi raami laskmine ei häiri eriti, käib ikka samapidi ringi.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

(24-10-2020, 12:10 PM)90Deville Kirjutas:  Starterit plussi raami laskmine ei häiri eriti, käib ikka samapidi ringi.

Ikka kindel või ? Kui gaz-21 sai aku kogemata vale pidi peale, siis läks mootor küll mingi nipiga tagurpidi tööle.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss

(24-10-2020, 12:35 PM)spitfire Kirjutas:  
(24-10-2020, 12:10 PM)90Deville Kirjutas:  Starterit plussi raami laskmine ei häiri eriti, käib ikka samapidi ringi.

Ikka kindel või ? Kui gaz-21 sai aku kogemata vale pidi peale, siis läks mootor küll mingi nipiga tagurpidi tööle.
Starteri pendiksi tööpõhimõte välistab selle ju!

No üsna kindel jah, oma silma ja käega katsund üsna mitut sellist varianti, kus algselt ongi +keres aga tänapäevaseks tegemisel pole starteriga suurt mingit teemat. Isegi kui algselt on veel ka ntx 6v.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

Russi käivitismootori starter on praktiliselt sama mis sapika oma aga pöörleb teisipidi. 
Praegu on neid saada ka juba reduktoriga. Maksab 80 euri ja on väiksem kui russi originaal. Jõhker värk. Ostsin endale sellise. 
Kui tahad starterit teisipidi tööle panna võta ta pooleks ja keera tagumist otsa pool pööret. Kuidas pendiksiga asja lahendad on jubateine teema.

Aquila captas non muscas.

Yanmaril on ka selline starter peal

(24-10-2020, 10:25 AM)linnuke Kirjutas:  Kole suured on.Hetkel kaalun kasutada mingit rolleri oma.Otsa tuleb ka pisike reduktor.Asja måte on käivitada 80 ccm.mootorit ,starter peos.

Akudrell ei oleks valutum lahendus? Näiteks hooratta/ventilaatori mutrist padruniga?

Asja selgituseks.Selline aparaat tuleb käima saada.Halbade asjaolude korral propist vehkimine tüütab ära.Akukaga proovitud ,aga sel juhul oleks vaja käivitusnupu lukku ,Et starter oleks rusikas ,ehk siis propiga samal joonel.."Sangast"hoides ei püsi korralikult tsentris.Lennuk ise kah tudiseb.

   

nii kah
   

Sellest olekski pidanud alustama, et paned pildi, millele on starterit vaja. 
Teed lihtsa rihmaratta propelleri taha ja tõmbad nööriga käima.

(24-10-2020, 21:21 PM)linnuke Kirjutas:  ...
Selline aparaat tuleb käima saada.Halbade asjaolude korral propist vehkimine tüütab ära.Akukaga proovitud ,aga sel juhul oleks vaja käivitusnupu lukku ,Et starter oleks rusikas ,ehk siis propiga samal joonel.."Sangast"hoides ei püsi korralikult tsentris.
...

Äge wärk! Aga starter siin ei lahenda. Kuda ja kuhu selle ühendada plaanid?

Kas prop kannataks "hargiga" haarata? Hargi põhja umbes voolundi kujuline kopsik, mis tsentereeriks enam-vähem ära. Hargi labadele kaldlõige, et käimaprahvatav mootor tõukaks kahvli propi vahelt eemale...

Midagi taolist, nagu on Družba starteri haakeratas, aga tagasitõmbevedruks oleks operaator iseSmile
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne