Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

Tere!
Otsin ZID-12 karburaatorile tervet ujukit. Läbimõõt umbes 49mm ja kõrgus umbes 35mm.

(23-08-2021, 19:13 PM)Inri Kirjutas:  Tere!
Otsin ZID-12 karburaatorile tervet ujukit. Läbimõõt umbes 49mm ja kõrgus umbes 35mm.

Ehk on veel alles:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=62697

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.

Otsin Makita 18V akutrelli mootorit ja lülitit, või ka terve trell, millel need osad on terved aga muu katki. Tuttav inimene vajab seda ühe tolmuimeja projekti tarbeks.

(25-08-2021, 21:37 PM)speedsta Kirjutas:  Otsin Makita 18V akutrelli mootorit ja lülitit, või ka terve trell, millel need osad on terved aga muu katki. Tuttav inimene vajab seda ühe tolmuimeja projekti tarbeks.
Soovitan maksserv´ist uute tükkide hindu küsida.  Makitale poest ostes olid asjad pea poole jagu odavamad,kui osta.ee-s kasutatuna.   '


Otsin varasest kiviajast pärit murutraktorile niidudeki rihma pingutusratast. Enne kui mul margiesinduses taas masin jäätmejaama soovitatakse viia, küsiks siit.

Vaja siis laagril vabalt pöörlevat pingutusratast, mille vahele mahuks 14mm lai rihm.
ratta diameeter võiks jääda 8cm sisse ning võiks olla kinnitatav 10mm poldiga.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.

Mina sain samasuguse ebamäärase ostusooviga naljahinna eest Hortulusest sobiva asja. Proovi ka: hortulus@hortulus.ee

Massinate hammasrihma komplektist võiks leida.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.

(01-09-2021, 21:10 PM)isandpauk Kirjutas:  Otsin varasest kiviajast pärit murutraktorile niidudeki rihma pingutusratast. Enne kui mul margiesinduses taas masin jäätmejaama soovitatakse viia, küsiks siit.

Vaja siis laagril vabalt pöörlevat pingutusratast, mille vahele mahuks 14mm lai rihm.
ratta diameeter võiks jääda 8cm sisse ning võiks olla kinnitatav 10mm poldiga.
Kohalikus autolammutuses on suuuur kastitäis rullikuid, hammastega ja ilma, enamjaolt 8 v. 10mm võllile. Ehk on Teil seal ka mõni selline?


Egas kellelgi pole mõnda võsaka "sarve" või teisisõnu lenksu üle. Täna otsustas väiksema stihli võsaka sarv pooleks minna, no sealt kus see puusaplaat ikka vastu käib. Pajuvõsa jäi lõpuni hävitamata...
Mõõt jäi võtmata ... originaalkood peaks olema 4128 790 1701, käib persetäiele sihli massinatele ...
tõenäoliselt on ka teiste võsakate käepide sama jämmusega
Pildilt siis nummõr üts

Kui hussvarna 252rx oma sobib siis Jõhvis on ühed sarved üleliigsed. Võin saata ka postiga.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.

(01-09-2021, 21:10 PM)isandpauk Kirjutas:  Otsin varasest kiviajast pärit murutraktorile niidudeki rihma pingutusratast. Enne kui mul margiesinduses taas masin jäätmejaama soovitatakse viia, küsiks siit.

Vaja siis laagril vabalt pöörlevat pingutusratast, mille vahele mahuks 14mm lai rihm.
ratta diameeter võiks jääda 8cm sisse ning võiks olla kinnitatav 10mm poldiga.
Raplas valik olemas.

(02-09-2021, 07:57 AM)ahtos Kirjutas:  
(01-09-2021, 21:10 PM)isandpauk Kirjutas:  Otsin varasest kiviajast pärit murutraktorile niidudeki rihma pingutusratast. Enne kui mul margiesinduses taas masin jäätmejaama soovitatakse viia, küsiks siit.

Vaja siis laagril vabalt pöörlevat pingutusratast, mille vahele mahuks 14mm lai rihm.
ratta diameeter võiks jääda 8cm sisse ning võiks olla kinnitatav 10mm poldiga.
Raplas valik olemas.


Sain kohaliku autotöökoja riiulist tutika ja niisama. Tänan vihjete eest.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.

(01-09-2021, 23:22 PM)honkomees Kirjutas:  Egas kellelgi pole mõnda võsaka "sarve" või teisisõnu lenksu üle. Täna otsustas väiksema stihli võsaka sarv pooleks minna, no sealt kus see puusaplaat ikka vastu käib. Pajuvõsa jäi lõpuni hävitamata...
Mõõt jäi võtmata ... originaalkood peaks olema 4128 790 1701, käib persetäiele sihli massinatele ...
tõenäoliselt on ka teiste võsakate käepide sama jämmusega
Pildilt siis nummõr üts
Mul FX 450 oma olemas! Reedel saan täpsemalt öelda sest sarved on sõbra juures

Veel pole maha löödud

Oleks vaja hüdropiigile uut jalga - seda osa, kuhu sisse piik istub, pildil kirjaga 1820199 D2. Olemasoleval jalal on pesa ülemäära kulunud ja masin käitub üsna ebastabiilselt. Jala sees peab olema pesa 1 tollisele kuuskant piigile, jala kinnitus on 62mm diameetriga.
Häda selles, et tegu jällegi varasest kiviajast pärit hüdropiigiga, mis oli komplektis Lifton LP8 hüdrojaamaga.
Tööorganilt ühtegi tootja kirja ei leidnud, samuti ei paista interneti avarustes midagi head. Stokkeris ei teadnud sellest ka keegi midagi.

Oskab ehk keegi juhatada, kuskohast seda jalga saada või mis tootja vidinad sellele võiks sobida?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.

Kas mingi igivana elektrinine laip võiks olla huvitav? Mälu, viletsake nagu see on, sisaldab ainult kuuskanti ja töövõime märgatavat langust. Ehk on alles.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ilmselt ei ole rohkem laipu vaja. Praeguseks on selgunud, et tegu ilmselt atlas copco lh180 laadse tootega. komplektne jalg maksab peaagu €€€€. Samas paistab, et sinna jala sisse käib eraldi puks, mis võiks olla veidi odavam. Ootan uue nädala ära ja siis hakkan erinevatest asutustest uurima. Teretulnud on vihjed, kuskohast küsida. Stokkerit pole vaja soovitada, seda tean isegi.

Kui keegi siinsetest foorumlastest on sobiva toru juures, siis vaja oleks atlas copco varuosi koodidega:
3371 8201 91
3371 8201 93
3371 8207 36

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.

(01-09-2021, 23:22 PM)honkomees Kirjutas:  Egas kellelgi pole mõnda võsaka "sarve" või teisisõnu lenksu üle. Täna otsustas väiksema stihli võsaka sarv pooleks minna, no sealt kus see puusaplaat ikka vastu käib. Pajuvõsa jäi lõpuni hävitamata...
Mõõt jäi võtmata ... originaalkood peaks olema 4128 790 1701, käib persetäiele sihli massinatele ...
tõenäoliselt on ka teiste võsakate käepide sama jämmusega
Pildilt siis nummõr üts
Heia kui pole Stihlile lenksu leidnud, siis saad mu käest. Mul FX 450 oma

Veel pole maha löödud

(13-09-2021, 21:00 PM)JaakH Kirjutas:  
(01-09-2021, 23:22 PM)honkomees Kirjutas:  Egas kellelgi pole mõnda võsaka "sarve" või teisisõnu lenksu üle. Täna otsustas väiksema stihli võsaka sarv pooleks minna, no sealt kus see puusaplaat ikka vastu käib. Pajuvõsa jäi lõpuni hävitamata...
Mõõt jäi võtmata ... originaalkood peaks olema 4128 790 1701, käib persetäiele sihli massinatele ...
tõenäoliselt on ka teiste võsakate käepide sama jämmusega
Pildilt siis nummõr üts
Heia kui pole Stihlile lenksu leidnud, siis saad mu käest. Mul FX 450 oma
aitüma pakkumast, saemeistrilt (Liivati Harri kontorist) uus tellitud ja võsagi (mitte ksf) maha võetud. Oli pea poole odavam kui inglaste lehel  Cool aga seal skeemid ja koodid näha.

(04-06-2021, 09:28 AM)saarrand Kirjutas:  Ega kellelgi juhtu üleliigsena olema 14 tolliseid velgi 2/4 tk 4x100 poldivalem, keskava 60.
...

Karma is a bitchSad  Alles ma sain modelt koosa keskava teemal ja nüüd tuli praktikum kohe otsa. Ehk häda Renault Clio II varurattaga.

Nüüd on minul säärase ümmarguse velje jaoks vajadus. Loomkatsete käigus on selgunud, et Opeli velje kumerus on vale ja hoolimata keskava korrigeerimisest ei mahu Clio sadula peal pöörlema ilma 6+ mm flantsita. Taga mahuks, aga koorma all hakkab 175/65 rehv seest logarisse hõõruma. Küsimus jälle mõnes millimeetris... Säärast ma põhimõtteliselt õe autole ei pane. 

VAGvelg on jälle sfäärilise poldipesaga - siis peab kaks jooksu polte olema. Mis on autokauge kasutaja jaoks veidi keeruline meeles pidada. Toyota velg on pasliku vassongiga ja hea nihutusega, aga sel on tasapinnaline keskava, mida ei saa augusaega lihtsasti  korrigeeridaWink

Ühesõnaga on vaja vähemalt ühte 4x100 kinnitusega plekkvelge keskavaga 60+ mm ja nihutusega (ET) mitte üle 41 mm. Vähem võib ollaWink

Loodesektorist võiks leiduda. Korraliku velje eest olen nõus raha maksma. Roostese, kuid ümmarguse eest üle 5.- kindlasti ei maksa. Toungue

Alternatiivina võib pakkuda ka 14" valuveljejooksu mainitud isendile.

(13-09-2021, 21:21 PM)honkomees Kirjutas:  
(13-09-2021, 21:00 PM)JaakH Kirjutas:  
(01-09-2021, 23:22 PM)honkomees Kirjutas:  Egas kellelgi pole mõnda võsaka "sarve" või teisisõnu lenksu üle. Täna otsustas väiksema stihli võsaka sarv pooleks minna, no sealt kus see puusaplaat ikka vastu käib. Pajuvõsa jäi lõpuni hävitamata...
Mõõt jäi võtmata ... originaalkood peaks olema 4128 790 1701, käib persetäiele sihli massinatele ...
tõenäoliselt on ka teiste võsakate käepide sama jämmusega
Pildilt siis nummõr üts
Heia kui pole Stihlile lenksu leidnud, siis saad mu käest. Mul FX 450 oma
aitüma pakkumast, saemeistrilt (Liivati Harri kontorist) uus tellitud ja võsagi (mitte ksf) maha võetud. Oli pea poole odavam kui inglaste lehel  Cool aga seal skeemid ja koodid näha.
jätan sulle järgmiseks korraks

Veel pole maha löödud
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne