Andke nõu, jumz 6kl kohta.
#1

Sõbra juures satun vahel nokitsema 90a jumpsi 6 kl-i. nimelt põhiprobleem masti keeramises, ei pinguta ta ketti ära. Kuidas see keti pingutus toimima peaks? Õlipaak on ilusti normikohaselt täis. Suur pump iniseb rohkem kui ennem. Õli läheb paagis imelikult hallikaks ja vähe vahtu. Kaevamiseks jõudu on. Ehk mõnel targemal on näpunäiteid ei viitsi niisama lammutama hakata.
Vasta
#2

(15-06-2015, 10:14 AM)lauren Kirjutas:  Sõbra juures satun vahel nokitsema 91a jumpsi 6 kl-i. nimelt põhiprobleem masti keeramises, ei pinguta ta ketti ära. Kuidas see keti pingutus toimima peaks? Õlipaak on ilusti normikohaselt täis. Suur pump iniseb rohkem kui ennem. Õli läheb paagis imelikult hallikaks ja vähe vahtu. Kaevamiseks jõudu on. Ehk mõnel targemal on näpunäiteid ei viitsi niisama lammutama hakata.

Tere, mul omal oli sama mure õliga. Vahetasin terviklikult õli välja ja asi töötab.õli on sul veega segunenud, seepärast kisub halliks ja vahule.keti pingutamisest on foorumis palju juttu...
Vasta
#3

Tsitaat:keti pingutamisest on foorumis palju juttu...

Kus täpsemalt? Otsingut kasutades hetkel silma ei hakanud.
Vasta
#4

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=42375
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20081
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=41824

Näiteks.
Vasta
#5

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...824&page=2 loe läbi... abix ikka!
Vasta
#6

Lugenud olen nüüd mitu korda, proovinud erinevaid kange aga mitte midagi. Eile sai uuesti proovitud, õlipaagid panin normikohaselt täis. Sahka ja käppasi tõstab nii, et traktor õhus. Taga kopal jõudu tõmmata küll, mast keerab päris ilusti aga kett täiesti lõdva.
Alguses kui käima panin oli pump üsnagi vaikne, peale mõningast tööd hakkas jälle inisema ja pressib suure õlipaagi tuulutusest õli välja. Selline tunne nagu tirib õhu vahele. Milles võiks probleem olla? Erinevad teemad räägivad masti kiirustest vasaku kangiga, tollel jumpsil kui vasakut kangi üles alla liigutada, tõuseb ja langeb mast vaikselt, vasakule ja paremale liigutades keerab ennast.
Vasta
#7

(16-06-2015, 09:22 AM)lauren Kirjutas:  ...
Alguses kui käima panin oli pump üsnagi vaikne, peale mõningast tööd hakkas jälle inisema ja pressib suure õlipaagi tuulutusest õli välja. Selline tunne nagu tirib õhu vahele.
...

Õlipaagis mõnd konna ei uju ringi? Või naabrinaise stringe?

Ega keegi pole kõnealuse traktori hüdrosüsteemi "parandanud"?
Vasta
#8

Meil tööl oli sama teema, et pressis õli välja. Sai vahetatud filtreid ja otsitud jama, kuni tuli targem elu näinud mees ja lasi sirinal kogu õli paagist välja ja pani puhta hüdroõli sisse. Nimelt kui m8 või m10 segamini pista mg46ga siis löövatki pikapeale nii vahtu, et hakkab välja pressima kust aga kergem tulla. Peale seda kui sai ühtsorti õli sisse, siis kadus anomaalia. Ennem aga igakord kui paaki norm õli sai lendas pauguga mõõtevarras oma kohalt Big Grin  
Vasta
#9

(16-06-2015, 09:33 AM)v6sa Kirjutas:  
(16-06-2015, 09:22 AM)lauren Kirjutas:  ...
Alguses kui käima panin oli pump üsnagi vaikne, peale mõningast tööd hakkas jälle inisema ja pressib suure õlipaagi tuulutusest õli välja. Selline tunne nagu tirib õhu vahele.
...

Õlipaagis mõnd konna ei uju ringi? Või naabrinaise stringe?

Ega keegi pole kõnealuse traktori hüdrosüsteemi "parandanud"?

Masin on kõvasti elu näinud ning lapitud ja parandatud on teda küllaga.
Vasta
#10

Masti aeglane tõstmine ja pööramine toimub väikese pumba pealt, kui keegi pole ümber teinud. Mõtlen mootori küljes olevat pumpa. Ära võta viimast, poolest gaasist piisab küll ja veel, täisgaasil undab kõvasti.
Ketti pingsust hoiab kahe silindri vahel olev kolmikühendus ja sellele järgnev klapp, või mis iganes kandiline asi seal on. Otsi masina alt.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#11

Tsitaat:Ära võta viimast, poolest gaasist piisab küll ja veel, täisgaasil undab kõvasti.

Lasengi kuskil peaaegu poole gaasiga, pole mõtet vanast pajast viimast võtta.
Kui traktori juurde satun uurin süsteemi edasi.
Vasta
#12

Oli sama probleem kui õli otsa sai. Mäletamist mööda, on seal 2 silindri vahel risti ühendused, et kui üks silinder pikeneb, siis teine lüheneb. Sul on vaja aga saada mõlemad silindrid korraga lühemaks. Selleks tuleb uurida, kas silndrite omavahelises ühenduses on mingisugune agregaat, mida kontrollitakse mõne muu voolikuga (nagu eelolevates postitustes selgub - käpa või tera samaaegne survestamine).

Kunagi sai probleemi nii lahendatud, et silindri juurest sai lihtsalt õhk mutrivõtmega välja lastud, kuni kett piisavalt pingul.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne