Postitused: 868
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
15-06-2015, 10:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2015, 09:23 AM ja muutjaks oli
lauren.)
Sõbra juures satun vahel nokitsema 90a jumpsi 6 kl-i. nimelt põhiprobleem masti keeramises, ei pinguta ta ketti ära. Kuidas see keti pingutus toimima peaks? Õlipaak on ilusti normikohaselt täis. Suur pump iniseb rohkem kui ennem. Õli läheb paagis imelikult hallikaks ja vähe vahtu. Kaevamiseks jõudu on. Ehk mõnel targemal on näpunäiteid ei viitsi niisama lammutama hakata.
Postitused: 868
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Lugenud olen nüüd mitu korda, proovinud erinevaid kange aga mitte midagi. Eile sai uuesti proovitud, õlipaagid panin normikohaselt täis. Sahka ja käppasi tõstab nii, et traktor õhus. Taga kopal jõudu tõmmata küll, mast keerab päris ilusti aga kett täiesti lõdva.
Alguses kui käima panin oli pump üsnagi vaikne, peale mõningast tööd hakkas jälle inisema ja pressib suure õlipaagi tuulutusest õli välja. Selline tunne nagu tirib õhu vahele. Milles võiks probleem olla? Erinevad teemad räägivad masti kiirustest vasaku kangiga, tollel jumpsil kui vasakut kangi üles alla liigutada, tõuseb ja langeb mast vaikselt, vasakule ja paremale liigutades keerab ennast.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Masti aeglane tõstmine ja pööramine toimub väikese pumba pealt, kui keegi pole ümber teinud. Mõtlen mootori küljes olevat pumpa. Ära võta viimast, poolest gaasist piisab küll ja veel, täisgaasil undab kõvasti.
Ketti pingsust hoiab kahe silindri vahel olev kolmikühendus ja sellele järgnev klapp, või mis iganes kandiline asi seal on. Otsi masina alt.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Jun 2014
Maine:
0
Oli sama probleem kui õli otsa sai. Mäletamist mööda, on seal 2 silindri vahel risti ühendused, et kui üks silinder pikeneb, siis teine lüheneb. Sul on vaja aga saada mõlemad silindrid korraga lühemaks. Selleks tuleb uurida, kas silndrite omavahelises ühenduses on mingisugune agregaat, mida kontrollitakse mõne muu voolikuga (nagu eelolevates postitustes selgub - käpa või tera samaaegne survestamine).
Kunagi sai probleemi nii lahendatud, et silindri juurest sai lihtsalt õhk mutrivõtmega välja lastud, kuni kett piisavalt pingul.