Datsun Nissan Homer PF21 1982
#21

Jõudu,
Tundub siin vist nö.seelikuosast ei jää suurt essugi,suuremosa tuleb omal leijutada  Wink
Vasta
#22

(18-06-2015, 23:40 PM)Veskioja Kirjutas:  Jõudu,
Tundub siin vist nö.seelikuosast ei jää suurt essugi,suuremosa tuleb omal leijutada  Wink

tuleb vist alates rindadest kuni varbaotsani  ise teha aga edu igal juhul.
Vasta
#23

Keegi, kes asjast rohkem teab, vöiks kommenteerida kas Urvanil kasutatav 5 käiguline transmissioonikarp vöiks ka Homerosele sobida?
Vajalik siis roolilt käiguvahetuse vöimalus mis varasematel Urvanitel tundub olemas olema
Ühtlasi pole keelatud säändset imevigurit pakkuda

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#24

Möned öhtud on kulunud, ning pool tänasest päevast kah.
Kabiininurk nüüd toetub jälle ise raamile ning hoiab sellest ka kinni
Tööd jätkuvad
[Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1]

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#25

Keevitad kabiini tugevaks,siis eemaldad?
Vasta
#26

Nagu juba alguses juttu oli, siis ei ole plaanis esialgu täiemahulist taastamist ette vötta. 
Lapin augud ära ja värvin need kohad, ülejäänud roostelärakad mökerdan ka millegagi üle
Niiet praegu jääb kabiin peale, selleks aastaks kindlasti. Eesmärk on saada ülevaatus ja söitma ning lasta masinal oma eksistentsi öigustada natuke aega
Ehkki ma saan aru mis sa mötled, et kui juba niipalju keevitamist ette vöeti siis oleks hea korralikult löpuni teha ja köik löpuks ka üle värvida, eks kunagi see nii lähebki, praegu selleks aga aega pole 

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#27

See niiöelda "sõidu ajal" tehtud remont on kõige ausam. Kui hakata täitsa ära pilbastama ja hirmus peenelt taastama,lõpeb asi vanarauas! Paljud sellised vanad rondid lõpetavad koskis,kuna läheb hirmsasti taastamiseks..... Kui kõik auto on lahti arutatud,väsitakse ära ja sellega asi lõpebki.... tükid lähevad ka kaduma jne. On ju tihti müügis selliseid poolikuid autosid. Hea veel et pakutakse müügiks. Tavaliselt rändavad sellised lihtsalt kokkuostupunkti.  Ja need kes sellistest poolikutest autodest asja teevad,no need on ikka kõvemast puust vennad. Võtan ka mütsi maha.
Vasta
#28

Sellepärast ei pea muretsema, et me asja täielikult ei taastaks, hetkel on lihtsalt palju kiiremaid asju ees ja perspektiivis on võimalik asjandust taastada sedapidi, et esmalt ehitab doonori raami ja tehnika uueks ja siis tõstab kabiini maha, pritsib ära ja teeb viimased vajalikud keevitused ning lödistab võõba selga. Iga asi omal ajal.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#29

Midagi on jälle edasi liikunud, valmimisest küll asi kaugel, juhipooltki ei ole veel päris valmis saanud.
Tiivakaared katsun teha mersu 310 nimelise bussiku omadest (musta numbri saamise mängisin nüüd maha Smile)
Jäävad siis laiemad ratta kohalt kui originaalid, mitte et neid originaale väga näinud oleks....välimus saab siis veel jöulisem kui enne....
Üldse, eriti ei pinguta originaalitsemisega sest sügavat mötet ju pole, peaasi et silma väga ei riivaks
Sekka ka möni looduspilt....
[Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1]

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#30

Üllatavalt hästi sobib see tiivaäär
Vasta
#31

Ega tegelikult ikka ei sobi küll, see on mersu parema ja vasaku tiivaääre kokkuehitatud versioon mida ka löigatud üksjagu.
A noh, relaka ja keevitusega saab enamuse asju sobivaks....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#32

Mina tänan looduspiltide eest. Lisaks väärilisele tehnikale tabasin end imetlemas keldri kallal harrastet insenertehnilist mõtlemist müüriladumise alal. Ma arvasin, et tellise ladumisel on kõik uuenduslikud meetodid juba ära nähtud aga näe, üllatas. 

Vägev projekt ja tunnustan omaltpoolt. Ise pooldan ka funktsionaalse terviku poole liikumist, ehk asi võimalikult parimal viisil korda ja liikuma. Kõige suurem on tunnustus tegijatele, kes vanatehnika teedele tagasi toovad või/ja seal hoiavad. Edu. 
Vasta
#33

Hiiumaa mehena mäletan, et seal peaks veel olema vähemalt 1 selline isend. Asus Kärdlas ja oli rohelise kabiiniga. Mõned aastad tagasi oli veel täitsa sõitev. Aasta arvu kahjuks öelda ei oska. Kui saarele satun, saab asja üle kaeda, et kas on veel alles ja mis aasta relvaga tegemist.

Joonas
Vasta
#34

Sa ilmselt mötled sedasama, mis esimesel pildil sinise kastis lebab. Eelmise omaniku sönul oli see Kärdlast pärit ja mingi ehitusfirma oma, kahjuks purunes esiklaas ja seejärel otsustati kogu kupatus kiirelt emexisse söidutada alustades ustest....ülejäänud korjus on mul siin metsa ilustamas nüüd.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#35

(01-07-2015, 06:59 AM)90Deville Kirjutas:  Sa ilmselt mötled sedasama, mis esimesel pildil sinise kastis lebab. Eelmise omaniku sönul oli see Kärdlast pärit ja mingi ehitusfirma oma, kahjuks purunes esiklaas ja seejärel otsustati kogu kupatus kiirelt emexisse söidutada alustades ustest....ülejäänud korjus on mul siin metsa ilustamas nüüd.

Lähemal vaatlusel võib tõesti olla sama isendiga tegu. Ehitusfirmale see Kärdlas kuulus küll. Google streetview-ga selle auto seisupaigas käies paistab seal tühjus. 
Vasta
#36

Mis too kaunis voolujooneline militaarvärvides soomuk seal piltidel on?
Vasta
#37

ma ei taha targutada, vihjan vaid tasahilju. vihjest võib mõni teine kord ja mõnele teisele kaasfoorumlasele ka ehk kasu olla.

et siis, klikk ksf! 90deville nimel avab tema profiili ja sääl muljud linki kirjaga leia kõik teemad või miskit sellist ja siis juba hakkab selle sümpaatse jeepi teema kohe silma.
hääd lugemist!
Vasta
#38

(02-07-2015, 10:00 AM)diesel Kirjutas:  ma ei taha targutada, vihjan vaid tasahilju. vihjest võib mõni teine kord ja mõnele teisele kaasfoorumlasele ka ehk kasu olla.

et siis, klikk ksf! 90deville nimel avab tema profiili ja sääl muljud linki kirjaga leia kõik teemad või miskit sellist ja siis juba hakkab selle sümpaatse jeepi teema kohe silma.
hääd lugemist!

Asi selge. Pole lihtsalt silma jäänud seni. Aitähh!
Vasta
#39

Suvi, eriti veel juulikuu, möödub linnutiivul. Koguaeg on midagi teha ja höumeri jaoks on plaanitud nädalavahetustest ja öhtutest alles jäänud vaid need viimased. Oma panuse annab ka ilmataat, kes öues ehitamist sageli ei soosi oma vihma ja tormipuhangutega.

Aga vaikselt ning visalt on üks pool kabiinist keevitamisega ühele poole saanud ja olen kolinud teisele poole üle.
Kuna eesmärk oli saada kabiin tugevaks ja värvimisele erilist röhku ei hakanud panema, siis otsustasin pahteldamise üldse vahele jätta ja tömbasin lihtsalt aerosooli peale oma kätetööle. Eks ilusaks saab tema kunagi teinekord.

Ukse jätsin hetkel puutumata, teen teise poole plekitöö enne ära ja siis viimaseks näpuharjutuseks jääb see.

Teisel pool juba tuttav pilt, plekitükk neetidega peale pandud ja selle all mingi kalts ja siis muidugi ka auk.

Peale sillaosade olen sebinud ka uue öli, filtri ja ka öhufiltri, et kui keevitamisega ühele poole saab siis köik ringi lüüa
Jubinate hinnad on pehmelt öeldes naeruväärsed,mis muidugi röömustab
Ka olen saanud uued tagatuleklaasid, tänud ksf Igaunis'ele
Veel vaja vahetada need A-postide peal asuvad väikesed suunad, kuna on erinevad ja katkised
Öhufiltri korpus vaja uut pöhjakaant, vana on väga ära söidetud, vöimalik et keeran selle kopsiku üldse küljele et ei jääks maastikule jalgu
Iluvöre koputasin ka tükkmaad sirgemaks, poole olen jöudnud ka ära liivapritsida ja pool veel ees, siis krunt ja ilmselt mingi must matt peale.
[Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Kabiinikinnitus sama nukker kui eelminegi
[Pilt: 1]

Ühel öhtul vahetasin juhipoolt ära alumise sarniiri, stabika puksid ja rooliotsa. Vana sarniir oli üsna kehvas seisus ja oleks töenäoliselt varsti tahtnud oma pesast välja hüpata, loksus pea sentimeeter üles-alla
[Pilt: 1][Pilt: 1]

Väljalöigatud kabiininurk 
[Pilt: 1]

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#40

Tänasega saab tõdeda, et Hõumeril on ka ülivaatlus läbitud:

[Pilt: 1]

Tagasillale varusin ka korrektse koormusindeksiga sussid, alljärgneva noobelmustriga:

[Pilt: 54265588.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne