ford 1,6 tdci Duratorqe turbo
#21

Ehk oleks abiks väike kulutus teha ja muretseda konkreetse mudeli jaoks mõeldud remondiraamat? Olgu siis inglise, saksa, soome või vene keeles?

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#22

Ei hakka uut teemat tegema, jätkame siit samast edasi.
Tagasild sööb rehvi siseäärt, kuid stendis (3 erinevas) ütleb, et kokkujooks on ok. Kuskilt kõrvadevahele jäänud, et tagavedrud madalaks vajunud ja siis hoovad keeravadki kokkujooksu kokku kui ratta kalle muutub ja stend ratta kalde järgi ütleb, et kõik normis? Rilma järgi nagu pole väga aru saada, veidi oleks nagu tagumised lääpas. Puksid kõik ok. 
Kuskil oli pakkuda sellele masinale ka tugevdatud vedrusid taha. 
Veermik olevat sama mis tavalisel focusel, kuid tühimass on 500kg suurem... Ehk oleks mõistlik panna tugevdatud vedrud alla ja asi jokk. Põhi on jube madal ka, autotõstukile saab ainult koopaservast tõstes
Vasta
#23

Kas serva suurem kulumine on tekkinud hiljuti vanade rehvidega? Omal kogemus´, kus rehvi siseküljed hakkasid rohkem kuluma kuna arvatavasti sai iga täis. Peale rehvide vahetamist uute vastu ei täheldanud enam ebamäärast(ebaühtlast) kulumist.  Visuaalselt vanadel rehvidel anomaaliaid ei täheldanud ning ei vibreerinud ega kiskunud ka.

Ats
Vasta
#24

Eelmine kord oli jah vanadega, nüüd uued taastatut rehvid all ja tagasilla siseservad läinud. kui keerata teist pidi, siis ikka sööb ära sisemised. 
Kulumine tekkis peale seda kui tagaots sõideti segamini. Peale seda reguleeriti sildasid ja tagasild olevat olnud paigast ära kuigi varem rehvi ei söönud. Peale paika keeramist kulutab.
 Ühes stendis arvati, et ongi keeratud mõõdulindi järgi paika tagasild, ratta kallet arvestamatta. Siis jooksid rattad otse ja rehvi ei kulutanud. 
Kuid tasasel pinnal on põhi esiotsast madalamal või sama kõrgel, talvel oleks parem kui suts kõrgemal asuks, ei jää lumele kinni. 
Välismaa foorumeid uurides jäi silma, kus ühel oli samasugune probleem ja temal aitas uute kõrgemate vedrude paigaldus
Hiljuti pole tekkinud, probleem on juba 2 aastat kuid siiani pole autoremondi firmadest adekvaatset vastust saanud. Kõige parem vastus oli kus soovitati uus auto osta, siis polevat seda probleemi enam =)
Vasta
#25

 Enda PSA grupi "veits lääbakil" tagusilla kogemusel ütleks, et nii rängalt rehvisööv sild peab olema silmnähtavalt lääbakil. Vbolla tühjalt sõites ei ole aga mingis asendis peavad nad olema kas lääbakil või nähtavalt viltu. 
Kusjuures kõige söömiskindlamad tundusid olema üle viie aasta vanad Master Optimad  Big Grin
 Ntks selline error veel rehvi ei söö aga on silmaga näha.[Pilt: Foto1155.jpg]

Tegu kõvera Audi 80ne tagusillaga, siin pole küll ratas lääbakil vaid liiga püsti hoopis.
http://www.upload.ee/files/4830038/Foto1155.jpg.html

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne