Yardmani tagasild/käigukast
#1

Selline häda siis eelmainitet murukale külge tulnud, täpsem mark siis Af 6150, et sõidu ajal käivad käigukastist või tagasillast säärased laksud läbi. Vedu vist katkeb ka hetkeks, reeversi kangist on ka tunda justkui üle viskaks midagi. Üritasin seda reeversi hooba ka timmida, erilist kasu sellest polnud. Kas on mõtet seda tagasilda/käigukasti üldse osandada, võib peab kohe müts peos Stokkeri ukse taha vantsima.
Vasta
#2

See lõbu pidi olema 500euri.
Ise soetasin just selliste sümptomitega trakatsi.
Loodan 10x odavamalt hakkama saada. Big Grin
Vasta
#3

Tavaliselt kuluvad esimesena edasi-tagasi käigu lülitus hammasrattad ära(hamba nurgad kuluvad ümmarguseks).Seda hammastatast saab korra teist pidi keerata et käike välja ei viskaks.Neid hammasrattaid ja lülitus muhvi on eraldi stokkeris müügis.
Vasta
#4

Vaata käigukasti mark ja mudeli number välja . Kui on Peerless või Turf Torque saan ka aidata.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#5

See ragin ja tõmblemine viitabki sellele, et mingi hammasratas on kiku kaotanud. Tavaliselt kipub olema differi hammasratas, see suur. Ise leidsin sobiva, kuid nats laiema Stihli Tartu esinduse remondimeeste käest Smile ..


Vasta
#6

Ma ostsin selle, siis väideti, et hammakad on OK ja probleemiks on võlli otstes olevad puksid, mis on loperguseks kulunud.
Kus seda näeb, kes tootja on?
Mul on peal kood 618-04133B.
Vasta
#7

(20-07-2015, 20:12 PM)pannkook Kirjutas:  Ma ostsin selle, siis väideti, et hammakad on OK ja probleemiks on võlli otstes olevad puksid, mis on loperguseks kulunud.
Kus seda näeb, kes tootja on?
Mul on peal kood 618-04133B.

Tegin ise väikse uurimuse. Antud mudelil kasutatakse üldse  MTD oma toodangut ja siis pole muud kui Stokkerist küsida. 


Kuna sul pole midagi kaotada siis võta käigukast lahti ja vaata üle. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#8

Kuskilt nagu kõrvade vahele kinni jäänud, et MTD kohta võib küsida ka Tartust Metsakaupmehest. Kindel ei ole, aga uurida võib
Vasta
#9

Trügin ka vahele. Kas MTD murukal oleks mõtet tagasilla lahtivõtmisel - puhastamisel - uue määrde lisamisel. Vasaku tagumise ratta võll kergelt "lögane" ju siis määre irdub tasapisi. Tekkis mõte lasta trelliga kuhugi auk, keermestada, ja paigaldada nippel. Kas on mõeldav ja kui - siis mis määre oleks parim sellisele massinale kirjeldatud kohta. Samas on üsna tülikas tagasilda kätte saada ja pooleks võtta, eriti veel kokku tagasi panna ilma lisa lekete tekitamatta. Vanemad (teadjamad) mehed arvavad, et kui töötab siis milleks torkida, aga kui jääb päris kuivaks siis probleemid löövad rahakotti suurema kuvaldaga. Massinal juba vanust ka parasjagu ja peale tankimiste ja kord aastas õlivahetuse pole nagu eriti investeerima pidanud, prooviks seda liini veel hoida.
Vasta
#10

Vene vanasõna kehtib ka tänapäevase tehnika kohta-ne mazes ne pojedjes Big Grin .Ikka niplid külge ja õige määre sisse.
Vasta
#11

Tsitaat:Tekkis mõte lasta trelliga kuhugi auk, keermestada
Kas metallipuru on hea mõte sillas hammasrataste vahel?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#12

Ta kirjutab ju, et kavatseb ka puhastada. Lahtivõetud olekus puurib ja keermestab. Viskab puru seejärel välja, ja uuesti kokku. Big Grin

Minu puksid siis, mis suure lõtkuga.
Kas neid kusagil riiulis ka oleks või vaid treiali teema? Väiksem puks on pesas ringi ka käinud, see mis heledam....
[Pilt: IMG_0068.JPG]
[Pilt: IMG_0074.JPG]
Vasta
#13

Mul oli samasugusel tagasillal see probleem, et see pulk, kus need fiksaatorid on too oli piklikuks kulunud ja ei hoidnud sees. Kohapealt minnes pidi reversi kangi kinni hoidma muidu ragistas.
Vasta
#14

Nii
Puksid olid Tartus tööriistamarketis riiulis.
Küll seda lühemat mõõtu, aga see ei tohiks väga lugeda. Selleeest nagaga. Big Grin
Pesen vana tavoti kõik küljest, siis on paremini näha, kas kusagilt kulunud või lõtk....
Vasta
#15

Tegelikult mõtlesin ka ilma silda maha võtmata puurida ja keermestada, lisada nipli jne. Aga mis möginat soovitate lisada? Nähtud piltide pealt saab aru et originaalis on tõesti üsna tahke ollus, aga välja poeb siiski. Samas ega vedelat paremini kinni hoia. Niisiis millist, või kui keegi teab siis mis on originaalis sees.
Vasta
#16

Samuti sai need puksid uued ostetud, Põltsamaa Avovilis riiulis olemas. Määrdeks pidi kaltsiummääre sobima.
Vasta
#17

https://et.wikipedia.org/wiki/Solidool Rolleyes
Ma usun, et kui seisad määrdeainete riiuli ees, siis leiad seal midagi, mille nimetuses leidub vähemalt extra, super või longlife, see võtagi Big Grin
Vasta
#18

Ah ise mõtlesin laagrimäärde (liitium) ja 80w90 kerge segu teha.
Vasta
#19

Pesin kõik täna bensuga puhtaks.
Ausaltöeldes rohkem erilist kulumust, peale nende pukside väga ei märkagi.... 
Ma ise ei võtnud seda silda alt ära. Võibolla jään tagasiühendamisega jänni. Siis palun abi. Rolleyes
Vasta
#20

Nii, uued puksid küljes ning massin koos. Üksjagu oli reeversihoova reguleerimist aga tundub, et asja sai. Naksumisi enam kosta ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne