m 2140sl kütusekulu
#21

Mul oli ka M412 1969 selline lugu et pump ei töötanud siis sai ostetud see remondikomplekt, enam ei osat. ühe korra sai kokku panna ja nii kui tööle ei hakanud kohe lahti tagasi võetud. nii kui keerasin kruvid lahti punnitas see kõige suurem tihend sealt vahelt lõbusalt välja ja tuli välja et oli see tehtud tavalisest kummist mitte sellisest mis bensiiniga ei reageeri(loe: bensiin ei mõju). Siis ostsin kohe uue pumba ja töötas väga hästi.
Vasta
#22

2140SL-il peab olema kas Daaz 2140 või OSOON..mis on natuke teistusugused kui siksi omad(paremad) ja see penakulu võib sul jah tingitud olla kas pumba membraanist(kui õli tekib juurde karterisse, pena hais on juures ja vedel kui kusi) või siis sellest et sul on kuskilt pena toru või voolik puru aetud ja immitseb välja...
Vasta
#23

Algusesse tagasi,
Kui karterituulutusest tuleb bensuhaisu, siis kontrolli besupumba membraani. On 412 mootoril selline loll viga, et katkise mebraani puhul on bens karteris ja varsti keps kotis (kolb pooleks, saaled sinised). Pumba all on kompensatsiooni või kontroll ava, sealt peaks ka lekkima, kuid raskesti märgatav.
Mingil ajal müüdi eestis pumba rem. komplekte, millede membraan oli muidu hea, kuid mitte bensiinikindel.
Ise 2 korda sama asjaga ämbrisse astunud ja ka praegu üks tip-top 412, kottis mootoriga garaazi all.

Mosse bensukuluga alla 10 l võid rahul olla, rahulikul sõidul 70-75km/h kui karpa töötab ühe lõõriga saab ka kulu vähemaks.
Tippkiiruseks on 412IE ga sõidetud uskumatud 150-160 km/h. Ise tagaistmel ja siiani meenutan õudusega, kuidas lääne masinad selg ees vastu tulid.


Vasta
#24

Nii!Remondis käidud,klapid ning klapisääretihendid vahetatud ,klapid soveldatud jne.Aga ikkagi on bensukulu natuke suurBig Grin.Mootoril selle ülemise suure kaane all on bensu haisu küll millegi pärast ning selles suures voolikus mis karpasse läheb.Kui see voolik on sooja mootoriga küljes siis välja suretades käima ei saa.Ning see filter ,mis seal mootori peal klapikaane all on,see on sellist läga ja bena täis millegi pärast.Kas asi on õlis ,sest seda pole kaua aega vahetanud ,või siis karburaatoris?Pumba membraan on korras alt ei leki ,kuid natuke lekib vooliku ühenduskohast(selles ei tohiks viga olla).Muide puudub ka see must karp ,nimi vist oli ekonomaiser.Küünlad on tume mustad ,ning tahmavad täis,ning vahest ka märjad,küünlaid peab vahetama ca.3 korda nädalas,kuna tahma kiht on seal liiga paks.Hiljuti sai proovitud 2 liitrit läks umbes 400 meetrigaCool .Lisan ,et masin on väga vähe sõitnud ja lihtsalt seisnud.Ja enne ülevaatuse tegemist sai sõidetud maal a76 bensiinigaSad ,ning plokikaane alt tuli paks tahma kiht välja mis ära lihviti ja poleeriti sealt.Milles võib viga olla ,ise arvan summuti esimeses kambris,karpas jne.Seda summuti värki arvan sellepärast ,et seal võib samasugune tahma kiht välja tulla nagu ploki alt.Tagumise summuti lõi juba lõhki käivitades(sai liiga palju toorest).
Soovitage midagiSmile !
Vasta
#25

Kui sa plokikaane või midagi oled juba maha võtnud siis tuleb kindlasti õli ära vahetada ja mootor ka läbi loputada(see on rusika reegel)
Vasta
#26

õli ja jahutusvedelik vahetatud.hiljuti juhtus selline asi ,et lõi viimase summuti püti ribadeks ja see vaatepilt mis seal sumpa sees oli ei olnud millegipärast ilusBig Grin .Poole sentimeetrine tahmakiht ,vahetasin sumspi ära ja ikka võtab kütet palju.Kahtlustan millegi pärast summuti esimest pütti ,sest seda pole vahetatud ja see võib umbes olla ning tekitab vale tagasisurve jne.Ja veel välisel vaatlusel oli näha ka ,et sumpa esimese püti liitekohad on tahmased.On mul õigus?Kui juba viimasest pütist tuli ämbritäis tahma välja mis siis esimesest tulebBig Grin .Muideks viimane pütt oli vahetatud paar aastat tagasi.
Nii ,et kas siis aitab ainult summuti esimese püti vahetamisest?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne