luaz -metssiga
#1

väike ülevaade siis minu projektist.
Aasta alguses sai soetatud siis üks luaz 969M.Plaan on korrastada maal metsa ja kalal käimiseks.
Mootoriks v4 zaz-i mootor, mis vartsi vahetub lada mootori vastu.
istmeteks sai paigaldatud ford mondeo MK2 omad.

http://s22.postimg.org/lscxh9q1d/20150727_204044.jpg
http://s2.postimg.org/7di4jytyh/20150727_204102.jpg
http://s12.postimg.org/q3az9vgnh/20150727_204144.jpg



kuna masinal mõningad jupid puudu, siis võib pakkuda: esitulesid,esiklaasi,present katust, ühte luazi velge.
Vasta
#2

Pane parem zaz-i mootor ilusti põksuma. Ega see rida neli + radiaator seal kapoti all ilus välja ei näe. Sõbral viskasime ühe sellise ikalduse kapoti alt minema kus oli uuema põlvkonna sapaka mootor vahele pistetud. nüüd läheb sinna muidugi itlerite masuudipress aga seda puhtalt põllumajanduslikul otstarbel Big Grin
Vasta
#3

Sad see mootor mis hetkel vahel on ikka väga jõuetu ja jänune. selle pärast vahetangi.
Vasta
#4

Mul kaks zaz pada vedelemas jalus.
Vasta
#5

(29-07-2015, 17:08 PM)tiit1990 Kirjutas:  Sad see mootor mis hetkel vahel on ikka väga jõuetu ja jänune. selle pärast vahetangi.

Zaz-i mootor on korrast peast väga öko. Ilmselt on antud mootor hõredaks käinud.
Vasta
#6

(29-07-2015, 17:08 PM)tiit1990 Kirjutas:  Sad see mootor mis hetkel vahel on ikka väga jõuetu ja jänune. selle pärast vahetangi.

Kas võrreldes korraliku originaaliga või naabrimehe neljaliitrise länkariga?

Alamõõdulisena näiv pada on kenasti tasakaalus nigela jõuülekandega. Kui vahetada pada jaksukama vastu ja rehv ka karvasemaks ajada, siis hakkavad kaitsmed kole tihti läbi põlema jõuülekandes. Kuukulgur on mõeldud vaikselt hiilides pinnal püsima, mitte põhjagaasil läbi maakera ründama.
Vasta
#7

 No ziguljonok pole ka mingi meeletu väändega jõu juurikas-vast ongi paras-ei pea seda huilgavat tuuleveskit vägistama.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#8

Täna sai siis garaazis natuke luazi mootorit näpitud. vaatasin klapi vahed üle. enne seda töötas. zazi foorumi info järgi siis sisse lase 0.08mm ja välja 0.10 mm. peale seda enam mootor tööle ei läinud, ainult küünlad läksid niiskeks.
Kellelgil kogemusi vaz 2105 karpa paigaldamisel zaz-i mootorile. töötab paremini, on ökom?
Vasta
#9

Ehk prooviks mõne päris karburaatoriga, mitte vene saastaga.
Näiteks Opel Ascona C 1,6 mootoril oli Solex 1B1 karburaator,
mille ühest peenest lõõrist mahtus hobujõude rohkem läbi kui 412 mosu kahest jämedast...

Samas pildiotsingul tundus sarnasem olevat Pierburg-Solex 35 PDSI karburaator, ei suuda enam mäletada millega täpselt tegemist oli.

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#10

vanemate Volvode karpad istusid väga vähese modimisega külge.
Vasta
#11

Sigullidele pandi fordide webereid peale, 2lõõriga sirje oma istus praktiliselt 1-ühele otsa

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#12

Pean jällegi soovitama 4x4 foorumit, kus meestel need asjad kümneid kordi läbi lahatud, edaspidi ja tagaspidi.
Panen paar otseselt asjasse puutuvat linki ka:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=45&t=13627
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=45&t=17693
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=45&t=1022
Üldse tasub vähemalt sellest teemast:
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=45
kõik Luazi puudutav läbi lugeda.
Soovin edu ja elan kaasa!     

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

palju need õiged klapivahed peaks olema külm mootoriga?
Vasta
#14

Vanasti kasutati regumiseks vene ziletiterasi "Neva" millel kiri peal 0,08 mm sest kaliibrid olid defitsiit, nagu kõik kaup

Ps. Kas seda ikka tead, kuidas sapikal silindreid loetakse?

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#15

Lisan veel paar linki igaks juhuks
http://luaz.forum.co.ee/
kus mootori teemas juttu ka mootori asendusest.
http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?mo...e=kataloog
See teine link käib küll muhu kohta, aga hea pildimaterjal ei jookse mööda külgi maha. Näituseks ksf! h2rra küsimusele vastates saab sealt spikerdada.  Wink

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#16

(31-07-2015, 23:17 PM)h2rra Kirjutas:  Vanasti kasutati regumiseks vene ziletiterasi "Neva" millel kiri peal 0,08 mm  sest kaliibrid olid defitsiit, nagu kõik kaup

Ps. Kas seda ikka tead, kuidas sapikal silindreid loetakse?

vb panin vales järjekorras. milline see õige järjekord on?
Vasta
#17

Kui on mul õigesti meeles, siis üldiselt on enamusel mootoritel külma mootoriga 0.25 sisselaskel ja 0,35 väljalaskel ? mingi hoiatussildi plekk oli täpselt 0.3 see sobis ka kui kaliibert polnud =)
Vasta
#18

Tuletaks meelde, et sapik on põhimõtteliselt 4 rattaga mootorratas   st. õhkjahutusega ja mootori detailid teisest materjalist, kui tavaliselt. Järelikult on ka soojuspaisumine teine, kui tava mootoritel...järelikult on ka paisumis pilud-vahed teistes mõõtudes... 
 
Kot  Basilio  on palju linke välja toonud, kus on need vastused olemas.   Vene keele mitte oskamise taha ei ole mõtet pugeda sest joonised ja numbrid on samad mis meil eestis. Kui on väidetavalt klappe reguleeritud kunagi, siis piltidelt peaks sarnaseid detaile - sõlmesi võrreldes leidma ja sealt ka numbreid-    Wink




Parimat  h2rra
 

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#19

kas 0.08 sisse ja 0,1 välja on siis õiged?
Vasta
#20

Big Grin  Tubli..istu   hindeks 5...võta kapist kooki kaaaa   Big Grin   nii ta on jah... aga silindrite lugemine?  [Pilt: icon_eek.gif]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne