Lugu elust: Kõik ei ole uus, mis üle värvitud
#1

Sel nädalal oli võimalik näha õpetlikku lugu sellest, et kõik pole uus, mis on üle värvitud.

Patsient: 6-voldine M-i generaator. Välimus: kaetud üleni kuldse värviga. Remonti tooja sõnul ostetud ühest motoosadega kauplevast poest, müüja sõnul uus.

Diagnoos: Ei hakka mootorrattal laadima.

Esimene pilk: räpakas värvimine aerosoolipudelist. Värviga on kaetud isegi klemmid.

"Uue" generaatori lahkamise tulemused: Tugevalt kasutatud. Ankur jooksnud korpuse vastu, selged kulumisjäljed. Harjad kulunud. Esimene laager suure lõtkuga, tuleb korpusest sõrmega vajutades välja (jooksnud kinni ja käinud pesas tõenäoliselt ringi).

Mõõtmistulemused: Ankur on surnud. Mähis on surnud. Vanaraud.

Tõdemus: Kui Teile poes väidetakse, et tegu on uue detailiga, siis veenduge, et see tegelikult nii ka on. Kui kohapeal ei ole võimalik seda kindlaks teha, siis leppige müüjaga kokku kontrolli võimalus ja võimalikud detaili tagastamise tingimused. Säästate aega, raha ja närve.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Ju siis selline on teine äärmus. Siiani vene varuosade kohta kuuldud-loetud lõpuni valmistamata/komplekteerimata toodete kohta.
Vasta
#3

See oli veel nõuka aegne toode, tootmisaeg oli mäletamist mööda 1964. Võimalik, et kellegi koduse riiuli jääk, mis aerosooliga uueks pakendati.

Mis puutub detailidesse kirjaga Made in Rossia, siis neil on ka päris uutel asjadel rohkelt "üllatusi".

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Toodi kadaka turult mossele sidurikorv oli tsingitud,vajutasin kannaga grfafiitseibile ja vedru vajus vastu maad ja sinna jäigi Big Grin .
Vasta
#5

Kunagi ostsin laadalt tutikad 125-se käigukasti hammasrattad. Näha kenad ja tavotised. Öeldi,et uued.....
Mõni aasta hiljem hakkasin vaatama........ vanad lihtsalt uue tavoti sisse kallatud. Eks too poiss oli laadal ka ülevas meeleolus ja silmad vilkusid........ ju teadis. Big Grin  Mulle aga sobisid suurepäraselt,sest need vähe viltused hamabad sain käia peal õigeks  ja asi läks käiku.
Just ostsin 21€ eest uue hõõritsa. Poe nime jätan mainimata,sest seal kõik toredad müüjad... Smile 
Nimelt esimene häda- otsa reguleerimise mutritel kandid vales mõõdus- ei lähe 11 peale,12 -sega saad natike keerata ja jääb kinni. Mis muud-käiaga õigesse mõõtu. Teine häda,plaadi otsad valesti töödeldud,keerates lõikab nagu frees ja rikub koonused..... jälle käi aitab! No jah ja nagu sellest veel vähe- keegi tehases teritamise ajal lasknud natike peale algust üle kõige plaatide nii et otsaga saad hõõritseda aga esimese tolli peal tõmbab kinni... nimelt,kui teral ei ole mingit tagakülge,poob kinni kohe. Nojah,jälle käi aitab..... Big Grin  Uus asi oli. No silmanägemine korras-150% lausa.... aga vanast harjumusest ei kontrollinud..... usaldasin,et no mida siin ikka saab untsus olla.... Big Grin  Nii lihtne asi...
Vasta
#6

6V generaatori tutikas ankur on mul olemas, kui äkki kellelgi vaja peaks minema. Paar aastat tagasi Venemaalt tõin tellimise peale, aga klient ei ostnud kaupa välja ja nii ta seisab tänaseni.
Vasta
#7

mul terve M-i generaator olemas Big Grin

Veel pole maha löödud
Vasta
#8

Ütleme nii,et petukauba ohvriks on väga kerge langeda. Mida aeg edasi seda enam selliseid kahtlasi müügimehi välja ujub,kes tahavad suurt kala püüda,sogases vees. Talupoja jutule lisan,et kunagi üritati mulle, üks müügimees netis sellist tavotis Jawa silindrit müüa. Kuid ma olin vähe kavalam ja võtsin kaasa sisepindade indikaator kella. Kui selle välja võtsin muutus müüja nägu juba märgatavalt. Ja no,mis sisuliselt vana kulunud silinder üle lastud liivapaberiga.Kulumise astme alusel oletades vajanuks 2.remondi kolbi. 
Sarnaseid tillikaid, väidetavalt lihvitud võllide ja hoonitud silindritega on küllalt olnud. Sellepärast sõbrad, peavad laadal mõõteriistad taskus olema! 


Vasta
#9

meile saabus zil-i tagasild.
kapremondist tuli.
plankudest ja prussijuppidest ilus alus alla tehtud. katankaga kinni tõmmatud.
ise säras nii uhkesti. nõnna läikivat musta polnud n liidus olemaski.
ligemalt vaadates oli korpus kuidagi krobeline. no kehvas vormis valatud malm on vahel seuke. imelik. sai siis kruvikaga mõnd "valuviga" toksitud. need tulivad silla külgest tükkis värviga ää. tegu oli mudaga.
täpsemal vaatlusel selgus, et värvivanni kastmine oligi ainus remont, mis sillale osaks saand.
vot nõnna. osati ka viljastava sotsialismuse tingimustes õhku müüa. põle selleks kapitalismust tarvis tingimata.
Vasta
#10

Seda kasutati kuu lõpus plaani täitmiseks. Et küll järgmisel kuul reklamatsioonidega tegeleda jaksab. Kuusalus remonditud nii 51 mootoreid ka, vaadati sisse tulnud kraamist mõni elusam, värviti üle ja teele ta läks.

Veel üks jutt, tuttava suust ja Saksamaa elust olust. Ta käib aeg-ajalt hobiautosid otsimas. Selliseid kallimapoolseid. Eelistab originaalvärvis masinaid.

Leiab sobiva auto. Kuulutuses kirjas: erztlack. Kohale jõudes tundub vaadates OK. Aga tal on alati värvipaksuse mõõtja kaasas. Kui selle taskust välja võtab, siis 90 protsendil juhtudest müüja jutt kohe muutub. Küll on siit värvitud ja sealt värvitud jne. Sageli pole ka värviga piirdutud, on pahtliga voolitud. Kõike see on müügis originaalvärvi sildi all.

Seega, kui tõsisem Euroopast hobiauto ostmise plaan tiksub, on värvipaksuse mõõtja kasulik investeering. Jääb mõni kulukas üllatus ära...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne