Dnepri mootor K750-le ???
#1

tere!

Küsimus siis selline, et kas dnepri mootorit saab panna K750 peale?
Dnepri raam pikem ja seetõttu tekkiski küsimus ,et kas mahub yldse K750 peale aretada seda?
Ettetänades!
Vasta
#2

Saab küll. Mul Dnepri peal k750 mootor.
Vasta
#3

M-i raame on vähemalt kolmes pikkuses (paari sendiste vahedega). Kõige rohkem ruumi võtab Dnepri mootor+reeversiga käigukast, selle raam on ka kõige pikem. Kõige lühem aga M-72 mootor+vana, vilttihenditega käigukast. Kõiki variante saab omavahel sugutada, lihtsalt ebamugav on toppida pikka mootori ja kasti komplekti lühikese raami vahele, samas tuleb ka sobitada kardaane või sealset piirderõngast.
Lühikese raami vahelt on võimatu eemaldada remondiks kasti, ilma mootorit eemaldamata.
Kokkuvõttes on kõigega, mis originaalist erinev, jama ja sättimist pisut rohkem, aga võimatu see pole.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#4

To motamees:
See et aga nii peaks ka saama tagurpidikäiguga kasti maha võtta et võtad tagasilla küljest (kasti ei saa maha sest kardaan on ees) ja mootorit ei liiguta.
Sorry kui valest asjast räägin aga oma mt 9-l oli ka jamamist aga tagasild küljest võttes mahtus ääri-veeri ära küll. kardaanile tuli tagurpidi kasti külgepanemisega ka lisasooned treida.

Võibolla ei räägi me samast raamist aga kui siiski siis võibolla on teiseks korraks abiWink
Vasta
#5

Just! Muuseas selle kardaani lisasoontega on tihti see häda, et uuest vahest lendab piirav rõngas kõige otsustavamal hetkel plõnndi ära. Kaval nipp oleks rõnga asemele pisikesed nupud keevitada. Mina tegin nii ja kardaan jättis mind rahule.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

Aga selle rõnga ära lendamise kohta niipalju et tegelikult ta ei peaks ju ära lendama. See \"otsustav hetk\" on vast siis kui kardaani liigese ja rõnga vahel on liiga vähe ruumi, mis tuleb omakorda sellest et reeversiga kast on paar senti pikem. Kui sooned on piisavalt kaugel ei peaks rõngas ära tulema, sest ta ju üpris kõvasti seal. Kui niisama vaadata rõnga ja liigese vahet võib see OK olaa aga kui raskus läheb ratta selga siis tagaamordid vajuvad kokku poole ja ka käigukasti-tagasilla vaheline maa lüheneb. Sellepärast peabki liigend saama vabalt liikuda. Maitea kas sellest jutust ka mingit tolku oli aga nojahh...
Vasta
#7

mis pikkuastmega k650 raam on?? kõigelühem või..??

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne