Kiirem kas Dnepr või K-750?
#1
Question 

Oleks siis selline küsimus, et kumb neist ratastest on nn. kiire tagasillaga kiirem - kas Dnepr või K-750?
Vasta
#2

No neil kahel pole nüüd küll erilist vahet kui need on tehase versioonis. Rippuvate klappidega Dneprit annab muidugi rohkem kaasa aidata. Kiired mehed kasutasid muiste hoopis Uralit, sest see mootor on pisut parematest materjalidest ja kannatab kõrgemaid pöördeid. St. Ural on kiirusomadustelt ja vastupidavuselt parem BMW koopia kui Dnepr. See-eest 750 teeb veel täpselt BMW häält ka, paraku on see mootor mõeldud transpordi tsiklile, mitte ringrajale.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#3

Piibur Kirjutas:No neil kahel pole nüüd küll erilist vahet kui need on tehase versioonis. Rippuvate klappidega Dneprit annab muidugi rohkem kaasa aidata. Kiired mehed kasutasid muiste hoopis Uralit, sest see mootor on pisut parematest materjalidest ja kannatab kõrgemaid pöördeid. St. Ural on kiirusomadustelt ja vastupidavuselt parem BMW koopia kui Dnepr. See-eest 750 teeb veel täpselt BMW häält ka, paraku on see mootor mõeldud transpordi tsiklile, mitte ringrajale.
Tänan vastuse eest. Ma lihtsalt katsun praegu otsustada, kumba kõnealustest tsiklitest osta. Ühed kiidavad taevani vana K-750-t, väites et see veab kiire tagasillaga isegi külgkorvi, kiidetakse ka püstklappidega mootori häält. Teisalt on Dnepr nagu uuem ja kõrgema surveastmega ning loomulikult rippklappidega. Parem on ka el. süsteem. Nii ma siis katsun siinpool otsustada.
Vasta
#4

Dnepr veab ka kiire ülekandega selle korvi vabalt ära ka koos sisuga ning isegi maastikul (olen ise proovinud) vastupidavuselt pole häda miskit, kuigi eks 750 teeb ikka sellist omamoodi häält ja on parema veojõuga aga kui kiirusest rääkida siis 650 teeb ikka ära juba puht sellega et mootor arendab rohkem pöördeid.
Vasta
#5

Tehasest väljus minu K-750mv 1968. aastal veel aeglasema tagasillaga kui tavaline põllumajanduslik variant. Maksimum kiiruseks, nii et valus poleks kuulata, oli 50 km/h. Kohapealt ära minek vajas vähem gaasi, sest must jutt oli muidu maas ja iga kahe aasta tagant pidi kummi vahetama. Maastikul polnud niikuinii tolku aeglasemast ülekandest, sest ratas käis ikka tühjalt ringi.
Ühel kenal päeval panin kiire silla taha ja oh imet, sain 90 km/h sõita, võimsust endiselt piisavalt. Kui muidugi lisaks minule veel kaks paksu peale ronivad, siis peab muidugi rohkem gaasi andma.
Kunagine Dnepri mootor oli mul muidugi paras nikerdis, see võis olla ka nimetatud isendi personaalne viga, sest olen näinud ka ilusa häälega Dnepreid. Sestap tuleks ikka vaadata ja võrrelda konkreetsete mootorite remondivajadusi ja muid omadusi.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

kumb on tugevam Superman või Spiderman?
Vasta
#7

Arni sa katsu omale lihtsalt selgeks teha kumb stiil sulle rohkem meeldib.
1. Sõita kõrgete põõretega ja \"nõeluda\" autode vahel.
2. Popsutada lihtsalt rahulikult punktist A punkti B.
K 750 mootor ei talu kõrgeid põõrdeid. On aga sitkem igas põõrete vahemikus.
Dneprile seevastu meeldib tuuritamine rohkem. On kiirendades teravam. fekaal-kust vähem jõudu rohkem.
Pildil oleval rattal oli ostes jalakäiguvaheti katki. Panin siis käsitsi neljanda käigu sisse ja testima. Kohapelt võtt ei olnud mingi probleem. Arvasin et läks madalam käik sisse aga oli ikkagi neljas.
Vasta
#8

kui sul on valida, ja k750 oli ymarate silinditega, siis vali too, too on eestis viimasel ajal kyllaltki haruldaseks jäänud, s6idad ära ja kui enam ei viitsi saad ka head hinda
kuid kiirenduses teeb dnepr igastahes k750le ära
isa ja isa vend proovisid järele
Vasta
#9

Kiirem kas Dnepr või K-750?

Kiirem on kindlasti Dnepr 650.Mul oli MT-9 vist mark jooksis koos korviga mingi 130km/h välja.Pikalt ei kannata õli(see oli veel vene õli) läheb kuumaks ja surve kaob.Aga pill on hea ja kumme läheb palju ja taga rattaid ka.Sai aasta ringselt sõidetud.
Vasta
#10

Wel asi nii et, dnepr on kindlasti erksam kui K750 juba mootori pöörete poolest on K750 minuarust pea 500 p/min vähem. K750 on aga madalatel pööretel jõudsama kohalt minekuga pöödrde moment on suurem kui Dnepril.
Dnepri lõppkiirus peaks olema suurem kuid nagu ennem öeldi õli läheb kuumaks ja jokk. K750 on kuullaagrid ja seda jama pole.

Ise oman Ural 650 tehase solo kiire difriga(kas käigukastis ka midagi muud on ei tea veel) spidoka järgi saadud tipp kiirus 155km/h üle selle hakkasid lenksud väga värisema käes ju se masin pole sellise kiiruse jaoks ikka loodud. Endine omanik oli saanud 160km/h ja seda auto spidokalt mis järgi uras.Cool
Hea eelis on ka see et, väntvõll pole saalede peal vaid rull laagritel seeda lheb hästi pöördesse ja pole õlisurve probleemi.
Vasta
#11

naojah 155!? sul peab ikka päris tubli mootor seal vahel olema sest 155 km/h sõites peaks mootor 6000-6100 p/min tegema. on see reaalne .... kui max võimsus on u. 5600 peal. aga äkki on kaa ma ei tea.
Vasta
#12

Vata sellega on nii et, üksi mootori võimsusest ei piisa masina normaalseks jooksuks. Väga tähtis on ka veermik korras hoida sest, sellega laäheb sull mootori võimsus asjaette mitte piduritrummlite kütmiseks kui klotsid vasta käivad näiteks.
Aga ja motor on tal tõesti hea, kui kokku sai pandud siis sai kõik kolvid kaalutud võrdseks aetud. Töötas nagu orele vile Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne