Lacetti
#1

Olin pikemat aega hädas kolme lülitiga. Kord hakkavad tulukesed põlema, kord mitte. Viimasel ajal tegi konditsioneer ka seda, et hakkas tööle august läbisõidul, kuigi lüliti oli sees. Tagaklaasi-peeglite soojendust enam üldse tööle ei saanud, sama selle klapiga, mis takistab välisõhu (diislivingu eesolevalt bussilt) salongi tuleku.
Tegin veidi otsingut ja leidsin kõik vajalikud õpetused: https://www.drive2.ru/l/288230376152058976/
Muidugi on venelased senini agarad kodusremontijad ja otsingust leiab kõike vajalikku. Järgmiseks kavandan esitulede ümberlüliti töö korda saada. Tundub, et sealgi mingid jootekohad või releed tõrguvad: http://liputrik.ru/chevrolet-lacetti-pro...etom/.html
Mõlemad lingid on mahuka pildimaterjaliga varustatud ja detailideni selgitavad.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#2

(18-08-2015, 21:29 PM)aavu Kirjutas:  Olin pikemat aega hädas kolme lülitiga. Kord hakkavad tulukesed põlema, kord mitte. Viimasel ajal tegi konditsioneer ka seda, et hakkas tööle august läbisõidul, kuigi lüliti oli sees. Tagaklaasi-peeglite soojendust enam üldse tööle ei saanud, sama selle klapiga, mis takistab välisõhu (diislivingu eesolevalt bussilt) salongi tuleku.
Tegin veidi otsingut ja leidsin kõik vajalikud õpetused: https://www.drive2.ru/l/288230376152058976/
Muidugi on venelased senini agarad kodusremontijad ja otsingust leiab kõike vajalikku. Järgmiseks kavandan esitulede ümberlüliti töö korda saada. Tundub, et sealgi mingid jootekohad või releed tõrguvad: http://liputrik.ru/chevrolet-lacetti-pro...etom/.html
Mõlemad lingid on mahuka pildimaterjaliga varustatud ja detailideni selgitavad.

tubli töö, mul olemas selle apastraadi eelkäija, Daewoo Nubira. Kondi ja õhuklapiga probleemi pole aga ... Klaaside-peeglite soojenduse töölesaamiseks peab lülitit korduvalt klõpsima, vist oli nii juba algusest peale pärast poest toomist aga alati saab tööle. Kella valgus on kord hele, ehk nagu väljas tuledega, kord kahvatu nagu sisselülitatud tulede korral peab olema, lihtsalt vilgub aeg-ajalt. No selle elab üle. Raadio kah kord mängib, kord mitte, mingi valjukatesse väljaminev kontakt paneb näkku ...
Aga oma elu elab kesklukk puldist, kord töötab kõik, siis mingi periood nt paneb vaid lukku, aga lahti peab tegema ukse võtmest ja siis hüppavad ka teised uksed lahti. Siis tuleb periood, kui lukku ei pane aga lahti teeb ja vahel ei tööta üldse - ja nii oma 5-6 aastat, ikka pole aega sellega tegelda ja mingi targa mehe juurde minna ...
Vasta
#3

Miks alustan alati raskemast? Lahti võtsin rooli küljest lüliti, vasaku jala juurest uksekarbi ja uksepiida katte. Kontrollisin ka kahte releed. Lugesin hunniku materjali netist. Parktuled taastusid alles peale kaitsme nr 22 vahetust armatuuris. Lihtne Watson! Ometi olin juba eile lugenud, et kui on lahti kistud kindasahtel, tuleb see kaitse vahetada. Alles täna komistasin uuesti selle sõnumi otsa ja meenus, et kui vahetati teeninduses salongiõhu filtrit, oli ka kindalaegas eest ära. No vot kui lihtne on paar aastat ilma parkideta sõita.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#4

Esimene, mis pähe kargas, keskluku pulti oli kunagi keelatud autost väga kaugel eemal klõpsida. Näiteks laste käes. See pidi suhtlemise autoga sassi ajama. Kas see Nubira kohta käib, ei tea.
даево нубира центральный замок proovi sellega otsida.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne