(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2015, 11:41 AM ja muutjaks oli simson.)
Tervitused,
Sai oma riga 7-le uus velg koostatud, kuna soov samasugune väntamis süsteem ehitada nagu vanadel gaujatel.
Näeb välja nagu tavaline uuema riga rumm ikka, kuid erinevus on selles, et mootori ja väntade süsteemi ülekande mehhanism asub eri pooltel ning rummu sisse käib jalgratta tagajooks. Rummu jooksuks ostsin tavalise uue torpeedo mis sinna sisse läks.
Küsimus aga selles, et Kas kellelgil on pilti tervik süsteemist? Arvatavasti pandi antud süsteemi peale varastele 5-tele ja 7tele. Hetkel on veel liiga palju vaba ruumi tagahargi ja velje vahel ja õhus küsimused: kas torpeedo rummudel on standard pikkuses võll või mille alt leiaks pikema?- antud võll mis uue torpeedoga kaasa sain jääb mulle natuke lühikeseks. Teiseks kas antud rummule käivad spets mootori ülekande hammasrattad, sest tavalise riga 7 augud ei klapi.
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2015, 08:59 AM ja muutjaks oli urmet48.)
Palju õnne! Oled saanud Riga-5 tagaratta omanikuks. Riga-7 selist kooslust ei kasutanud. Rummu sisese jooksu võll võrreldes jalgratta omaga on pisut pikem. Jalgratta võlli seal kasutada ei saa. Mootori veoketi hammakas on erinev Riga-7 omast. Oli vist suuremate aguvahedega. Viimast otsisin isegi pea 2 aastat taga.
Okei, aitäh pildi eest, kuigi ega sealt palju välja ei loe.
Aga vast seal midagi väga keerulist polegi, vaja lihtsalt õiges mõõdus puksid vahele teha. Äkki saaksid pukside mõõdud siia kirjuada, siis kellegil tulevikus ka abi, kui sama komistuskivi otsa satub.
Kui keegi kes seda teemat loeb ja omab antud võlli, siis oleks tore kui endast märku annaks, kuna nädalavahetusel plaanis sääreväristajaga ühte toredat üritust külastada. Ilma tagurattata on see ainult vähe komplitseeritud
pisut probleemi arusaamisega , kuhu puksid vahele?
sul puudu hammikas ja võll ? ma arvaks , et sellel toredal üritusel , kuhu me ilmselt mõlemad suundume, ei vea originaal 41 hammkas välja .
oli aeg kui ise sama asja plaanisin , omamatta ühte head toorikut , kasutasin 4-5 doonorit enamasti gauja ja jalgratta valikust, asjad olid enamasti utiilsed . takistuseks sai see Torpedo jooksu koor , mis alupalvanka sisse valatud , kulunud kuulide veerepinnad .
kui võtan praegu tavasäärekal keti maha , pukis , ja tõmban tagaratta jooksma , siis jooksma ta jääbki . kulunud torpedo- sarkana svaigne ristandiga on sarnast tulemust keerukas saavutada .
kui oleks võtta üks heasseisus torpedo rumm , siis koostaksin gauja ratta , mis oi vististi kõigeesimestel R5-tel ka kasutet , ennem kui nõukogude inseneriteaduse tipud sellise veidra ristandi konstrueerisid . kui neid kahte isendit omavahel võrrelda , on kaaluvahe jämedalt pool .
tähendab võlli leiad kolmandast , neljandast või viiendast doonorrattast (kogemused ) , keerad kõik keermed õle ja võibolla saad mingi asja .
hammikat on nagunii suuremat vaja , selle teed saadaolevast hiina omast (pehme, kerge töödelda ) või lased teha spetsiaalselt oma jooksule 3-4 ülekandest koosneva seti .
kiud päevalõpuks tuleb siiski tõdeda , et laagreid tuleks vahetada vähemalt kord igal hooajal , isegi kui on võimalik saada kuulid koos separaatoriga , või lihtsalt kuulid , siis välimine veerepind jääb ju samaks .
minu projekt on tänasel päeval külmutatud olekus ja ripub naelaotsas .
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2015, 23:09 PM ja muutjaks oli simson.)
(31-08-2015, 16:54 PM)iceman Kirjutas: pisut probleemi arusaamisega , kuhu puksid vahele?
sul puudu hammikas ja võll ? ma arvaks , et sellel toredal üritusel , kuhu me ilmselt mõlemad suundume, ei vea originaal 41 hammkas välja .
Tervitused Kaaskannataja!
Lasin 51 teha endale, ehk saab pühaks ürituseks kätte.
Kui antud ratas raami vahel koos jooksuga, siis jääb mõlemale poole laiutama paar cm- enne kui jooks vastu nn tagakiiiget puudutab. Asi peaks aga tihke olema-
Seega kui pukse vahele ei lähe nagu sa tahad öelda-kas siis riga 5 raamid, mis antud ülekannet omasid-olid tagaratta kohapealt väiksema distantsiga?
Ise valisin just selle rummu lootes, et velg jääb veidi asisem kui gaujal ja ei teadnud et sellised komistuskivid ette tulevad nagu spets mõõdus hammakad jne, rariteetsed jupid jne.
Veoketti pool on paigal hoidja 2 muttert ja sepesial seib . raami poole võib ka seibi panna . jalgratta veo pool 1 mutter ja seib . Endal oli vähemalt nii all . Ja pealegi kõik võrri rattad sobivad oma vahel lihtsalt puksid ja võllid tulevad mängu .
ega täpselt ei tea kuidas just varajasel viiel see tagamajandus väljanägi , kuna neid komplektselt minuni jõudnud pole , peaks olema sisuliselt sama , mis Gaujal , vaid Torpeedo ümber suur alu trummel . mingil kummalisel moel selline vaheetapp , kus klotsipidurit veel pole kuid trummel peaaegu on juba , et jääb segaseks asja otstarbekus . kas asi jalgratta tüüpi rattal kodarate väsimises ? kinnitub ju varastel versioonidel hammikas otse kodaratele .
gauja mul üsna tagumises otsas ja muude pillide hunnikuall , sealt saaks mõõtu võtta , kui ligi pääseks .