Lõhega rehv.
#1

K700 rehvil on küljel läbiv lõhe/rebend. Lõhe pikkuseks umbes 10-15cm. Kuidas või kus seda mõistlik oleks lasta parandada? Kas koduste vahenditega on ka võimalik sellist asja remontida? Rehv ise ei hakka koormust väga saama ja tulevikus istub t-40 all. 

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#2

Korralikult  lõhe puhastada, läbi õmmelda , toorkummit vahele ja peale mõlemale poole ja siis vulkaniseerida teatud temperatuuril, Vanemates autoõpikutes on seda protsessi kirjeldatud.

Ajutiselt olen liiminud lapi vanast tuletõrje voolikust sisse... sellisest vanemast, mis on seestpoolt kaetud kummiga.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

töökojas vulgitakse pragu täis ja pannakse suur paik taha. kogu pull maksab sadades rahades.
ise tehtuna on nähtud poltidega külge pandud paikasid. asja toimivuse kohta minul infi pole.
tasuks vast uurida ehk saab kuskilt terve pruugitud pastla asemele osta.
Vasta
#4

Mul tegelikult suht sama mure, eile Sampo kombaini esirehvi tekkis ca 12cm pikk pragu. Varasemalt olen pisut väiksemaid lõhesid parandanud toorkummi lõhesse paigaldamisega ja sissepoole juba eelpoolmainitud vanem tuletõrjevooliku jupp. On toiminud mõnda aega, aga eks lõpuks tuleb ilmselt ikka uue rehvi teed minna...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#5

Kose EPT  vulgis vanad lappisid kas nüüd ei tea.
Vasta
#6

40 alla läheb siis saab ise tehtud küll Big Grin


66 rehvis 10cm lõhe sai parandatud nii:

Relaka lamellkettaga rehv puhtaks(tossab!). Puurisin väiksed augud ette, siis nöör risti üle augu ja surusin abivahendiga läbi(haraliseks tehtud vana kruvikeeraja). Terves pikkuses läbi heegeldatud siis pind puhtaks ja vulkaniseeruva liimiga rehviparandus lapp peale kaheltpoolt ja rulliga kinni. Poest pakuti veel mingid tugevamad paigad. 
Vasta
#7

Viljandis Männimäel vanas sõjaväegaraazis klaasilõikuse kõrval  rehviremondifirma, kes lapib igasuguseid. Meie esitõstukiga NHollandil esikummi küljevigastuse pani patsiga härra kohe väga hästi kokku, kuigi jõudsime tööpäeva lõpuminutitel kohale. Nägin seal tegemisel rehvi, kus 700 kg lisaraskuski oli külge jäetud. Vaat seda andis neil tõsta ja pöörata! 
Aga 40 all kirupi rehvile mööblipoltidega jupp transportöörilinti sisse panna oleks kõige odavam. Rehvirõhk ju olematu. Omal Rs all poltidega paik peab aastakümneid. Lindiäär tuleb muidugi õhukeseks relatada. Poldiaugud tulevad sutsti õigele kohale ja ümmargused kuuma(punase ikke) oraga.
Vasta
#8

On olemas spets paigad rehvi paikamiseks. Võru Mehkast sai kunagi ostetud ja T-25 rehvil kaks 10 cm auku kinni pandud.  Sinist värvi ja liim ka sinine.  15x15 paik oli vist mingi 25 rupla. Pole just odav värk. Hiljem sai vana triikraua ja pitskruvi abil pealtpoolt toorkummiga lõhe üle  vulgitud ja nüüd juba 2 aastat peab.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#9

Kui veel siselohvisi kasutati, siis edukamad kasutasid  USA  TECH tire repairs lappe..  Maaletooja siiani aadressil
http://www.mafa.ee/kontakt   Ehk tasub küsida... vanasti oli väga abivalmis rahvas

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#10

Ostadki spetspaiga ja liimi karestad ära, liimid, kui ühest paigast ei jätku paned mitu. Ja paik osta niisugune kus trossid sees. Aga paiga peab panema risti lõhega, vastasel juhul läheb paik pikuti lõhki. Peab hästi ka 700 all ja kannatab koormust. 15cm peale on mul kulunud 3 paika mõõduga 5X15 cm umbes. Kõik teised meetodid on osutunud ajaraiskamiseks, vähemalt K-700 all ei pea vastu.
Vasta
#11

Hüppasin Maffa'st läbi ja võtsin ligi mõned rekka rehvi lapid. 25x18 lapp maksis 8 euri. Liim oma kümnele lapile maksis 5 euri. Seega ei midagi kallist. Trosse vist sees ei ole, kuid pole päris kindel ka selles. Ma olen pikalt soovinud endale osta vulkaniseerimise talda, kuna eelmine kadus teadmata suunas. See on selline jublakas, kuhu elekter sisse lasta, ning mis siis kuumeneb. Talla saab kas pitskruviga või mõne teise survestajaga vastu pinda suruda. Ülimalt mugav asi. Toorkumm vahele ja auk lapitud. Selline tald oli neil seal ka olemas. Maksis 45 euri. Ostsin ka selle tulevikuks. Paar tükki neid seal riiulis vedeles, kes kiiremad, need saavad ka endale selle sealt.

Edasine mõte jookseb sinna kanti, et liimiks lapi sissepoole rehvile, mis hakkab tänu liimile ja sisekummile kenasti paigal püsima. Lõhet ennast ei hakka vist kinni vulkima, kuna pole õrna aimugi kuidas vastav kuumus sinna keskele saada. Vahepeal käis mõtetest läbi, et suraks toorkummi lõhesse, õmbleks kinni ja siis annaks fööniga kuuma, aga kas sellisest tegevusest ka kasu on, ei tea. 

Nüüd välimise poolega on see teema, et sinna peaks siiski mõnest jõhkramast materjalist lapi panema poltidega. Äkki sobiks isegi sõiduauto rehvist lõigatud tükk. Sellise lahenduse puhul hoiaks haava lahti käristamise ära just välimine kiht, mis istub tänu poltidele omal kohal. Ega liimgi all halba teeks. Ettevaatlik peab olema sellisel juhul rehvi välisküljega ja seda eriti metsas.

E: Kui kellelgi on pakkuda normaalse hinnaga kahte k701 velge või sisekummi, võiks teada anda.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#12

Revan OÜ, Mustvee, Kastani 27, 5178825, Mart

Aia Racing
Vasta
#13

Trossideta paik pikalt vastu ei pea kahjuks ja vulkimine samuti, mul see juba ära katsetatud.
Mõned kummid mul on aga kõik lõhedega kahjuks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne