10-09-2015, 23:50 PM
Tõenäoliselt Multipla omanik keeldus imemast, sest olgem ausad, sellise autoga liigelda ei ole enam isegi masohhism, vaid ilmselge karistus.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
(10-09-2015, 23:50 PM)viplala Kirjutas: Tõenäoliselt Multipla omanik keeldus imemast, sest olgem ausad, sellise autoga liigelda ei ole enam isegi masohhism, vaid ilmselge karistus.Aga MIS sel Mulitplal siis häda on??? FIAT oli lihtsalt kõigist teistest tootjatest ajas aastakümneid EES (nagu itaallased tihtipeale midagi disainides), sest sel ajal, kui see Multipla masstootmisse pandi, tegid teised alles arglikke katsetusi samasuguse disainiga TRUCK'ide vallas! Sama asi: madal "Pardimokka" meenutav mootoriosa ja selle taga kõrge voolujooneline juhikabiin. Kogu maailm ahhetas ja kiitis kaasa - TULEVIK!!!...ja vorpisid/vorbivad edasi kandilisi koletisi.
![[Pilt: image.jpg]](http://static.businessinsider.com/image/5335e5bc69bedd50285f17de/image.jpg)
(11-09-2015, 10:49 AM)Marko Kirjutas: Need autod on ILUSAD, Multipla näeb välja, nagu oleks tal mingisugune paha HAIGUS.
(laenatud tsitaat)
Täissaledal kahemeetrisel mehel muidugi nii mõnus enam ei ole, kuna ruum lihtsalt lõpeb otsa. Itaallased ei ole reeglina kahemeetrised ja ülekaalulised...
(11-09-2015, 10:57 AM)v6sa Kirjutas: Ilu on puhtalt vaataja silmades.Minu jaoks on Multipla etem, kui enimus nullindatel toodetud jamast.Ma kuulun kah sellesse parteisse, kes leiab, et Multipla ei ole inetu, vaid kihvt. (Erinevalt näotõste järel tekkinud ilmetust kastist). A' mul on üldse veider maitse.
(11-09-2015, 10:57 AM)v6sa Kirjutas: Samas tuleb anda au: FIATil õnnestus Multiplas mahutada 6 inimest olematule tänavapinnale täiesti seeditava mugavusegaAuto Bild Eesti ajal olid meil korraga proovisõiduks käes Multipla ja Honda FR-V (kui keegi unustanud on, siis viimane oli Honda kuuekohaline kaherealine). Minu järeldus oli tookord, et küll oleks saanud vahva auto, kui itaallased oleksid oma aparaadi jaapanlastele teha andnud. Sest Honda nägi seestpoolt palju kenam ja kvaliteetsem välja kui Fiat, aga istuma sinna küll kuidagimoodi ei mahtunud. Multiplal andis näiteks madal aknajoon õlaruumis mõne sentimeetri vabadust juurde, Hondas jäi vasak kõrv peagi valusaks.
...
Muide, Multipla juhikohal on täitsa mõnus olla, kui keskmisel istmel just Kaido Höövelson ei istu...
