Kas keegi oskab selgitada Minsk raamil selle augu otstarvet?
#1

Kas keegi oskab mulle lollile seletada, milleks see augupaar siin paagi all raamil eksisteerib? Esialgu arvasin, et see on miski isearetus, M 105'l läheb see nurk sealt otse ja auke ei ole. Aga nüüd veebis pilte sirvides olen märganud ka teistel Minsk 106 tüüpi masinatel seal seda auku, mis mulle küll selle kasutusotstarvet selgemaks ei ole teinud. Ehk oskab keegi selgitada?
Küsimust iseloomustav pilt siin: http://postimg.org/image/6tkeyccvx/a15c7466/
Vasta
#2

Ehk on vastus peidetud sellesse võõrkeelsesse tsitaati?
Прочнее и надежнее стала рама благодаря усилению некоторых ее труб. Теперь машину можно безбоязненно оборудовать ветровым и коленными щитками. Они не входят в комплект мотоцикла, но в будущем станут поставляться в магазины.

Источник:http://roker.kiev.ua/techinfo/minsk/m-10...cycle.html


vähe normaalsem pilt ka


[Pilt: 04.jpg]



Muidugi vahva on ka identifitseerimise alafoorum, kuigi on vb tõesti küsimus "augu identifitseerimises", kas see on ikka õige koht sellisele teemale? Samuti võiks need tüütud ja mõttetud jalgrataste identifitseerimise teemad olla minu arvates ikkagi jalgrataste alajaotuses! Nüüd veel küsimus, mis läheks siis identifitseerimise alla? Mõelge ise!
Vasta
#3

(11-09-2015, 08:51 AM)kass Kirjutas:  Ehk on vastus peidetud sellesse võõrkeelsesse tsitaati?
Прочнее и надежнее стала рама благодаря усилению некоторых ее труб. Теперь машину можно безбоязненно оборудовать ветровым и коленными щитками. Они не входят в комплект мотоцикла, но в будущем станут поставляться в магазины.

Источник:http://roker.kiev.ua/techinfo/minsk/m-10...cycle.html


vähe normaalsem pilt ka


[Pilt: 04.jpg]



Muidugi vahva on ka identifitseerimise alafoorum, kuigi on vb tõesti küsimus "augu identifitseerimises", kas see on ikka õige koht sellisele teemale? Samuti võiks need tüütud ja mõttetud jalgrataste identifitseerimise teemad olla minu arvates ikkagi jalgrataste alajaotuses! Nüüd veel küsimus, mis läheks siis identifitseerimise alla? Mõelge ise!

Tänud informatiivse vastuse eest! Arvasin ise ka, et ehk tegu nn "laibaraudade" ülemise kinnitusega, aga kuna esimese hooga ei leidnud asjale kinnitust ei osanud ka midagi arvata. Huvitav teada, et tegu oli siis nn rattale loodud eeldusega hilisema lisavarustuse kinnitamiseks. Huvitav kas poes oli neid originaalse lisavarustusena tootmisaastatel ka müügil või jäigi asi ainult teooriatasandile? Minu rattal olid külge aretatud mingid samodelkin rauad, mille ülemine kinnituskronstein oli kuskil toru poole peal, peale taastamist külgepanemisele ei kuulunud.
Mis puudutab teemavalikut ja see kuidagi riivas, siis tõesti siirad vabandused, ei osanud küsimusele sobivat teemat leida. Ei mõelnud asja nii peenelt läbi, tõepoolest kõrvade päritolu ju teada - M106, küsimuse all oli vaid otstarve..Formuleerimise küsimus. Kui moderaatoreid häirib, võiks sobivamasse teemasse ringi tõsta!
Vasta
#4

Pole tänu väärt! Ja tsiteerida pole ka alati vastust vaja, eriti ei ole vaja pildiga tsiteerida!
Ja pigem oli vene keelne loba siiski viitamas "põlvedetuulevastukaitsmiseplekkide" kinnitamisvalmidusele, mitte "laibaraudade" jaoks.
Mind ka väga ei häiri, kus ja mis on, aga ma katsun ksf!-e suunata ja juhendada õigemale teele! 
Vasta
#5

Jajah, olin kirjutades lohakas ja panin rauad ja tuulekaitsed ühte patta. Aituma veel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne