Kopika sidur kinni.
#1

Pikalt väljas seisnud 72a 01, seismisega sidur kinni jäänud. Peale õhutamist hakkas hoob liikuma, kuid sidur ei lahuta. Proovisime tõmmata, lõpuks sättisin ka mingi pulga geneka rihma vahele, aga sidurit lahti ei saa. Proovisime ka tagurpidi. Kas on veel mingeid mooduseid mida võiks ennem kasti mahavõtmist proovida?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Lase mootor soojaks, siis käik sees starterist käima ja sõidu ajal kõik kolm pedaali korraga põhja vajutada. Hea oleks kui mingi kõrgema (teise või kolmanda) käigu sisse saaks, toimib paremini. Vali mingi lagedam koht.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Tõsta tagaratas tungiga üles ja pane mõni aeglasem käik sisse. Las keegi sõber lükkab tungi pealt auto maha....ise pead hoidma sidurit lahutatud olekus ja annad parajalt hagu....... teinekord aitab. Aitab ka kiire sõit lahutatud siduriga.... mul endal oli Mossel sama viga ja pidin sõitma kuskil 6 km. ennem kui lahti lõi. Marutasin gaasiga ka omajagu.
Vasta
#4

Arvate, et 1200 mootori jõud on suurem kui tõmmates oli? No igastahes proovin mõlemad variandid läbi.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#5

Marko pakkutud varjant kindlasti toimib.
Kiirenda starteri abil kohapealt esimese käigu lõppuni ja proovi hoida gaasi ühejalaga ja teisega sidurit all ja  samas pidurda jõuliselt !!!
Vasta
#6

Tänud, proovin. Kui õnnestub pidurid tekitada. Siduril piisas õhutamisest kuid arvan, et piduritega nii lihtsalt ei lähe.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#7

(13-09-2015, 21:44 PM)Marko Kirjutas:  Lase mootor soojaks, siis käik sees starterist käima ja sõidu ajal kõik kolm pedaali korraga põhja vajutada. Hea oleks kui mingi kõrgema (teise või kolmanda) käigu sisse saaks, toimib paremini. Vali mingi lagedam koht.
Olen ämma mitu aastat seisnud mossel niimoodi siduri lahti saanud. Toimib!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#8

oi kurja, esimese hooga lugesin, et oled mitmest ämmast nõnna lahti saand.
kole lugu küll.
Vasta
#9

(14-09-2015, 09:43 AM)diesel Kirjutas:  oi kurja, esimese hooga lugesin, et oled mitmest ämmast nõnna lahti saand.
kole lugu küll.
Siis oleks Nobel antud ... või kümme aastat.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#10

Millest see sidur nii kinni kleepub - friktsioonkatete eripära?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#11

(14-09-2015, 11:27 AM)Walter Kirjutas:  Millest see sidur nii kinni kleepub - friktsioonkatete eripära?

Ilmselt küll. Kunagi oli mul üks opel, mis ei tohtinud üle kuu aja eriti seista, kohe oli sidur kinni. Kogu masinapargis ainuke juhtum, mõni seisnud üle aasta- paari ja muret pole olnud sellega. Onul oli kunagi 011-l üks sidur, mis talvekorteris seismist vihkas. Iga kevad oli ketas kinni.
Vasta
#12

Mul on Mossel samamoodi iga kevad, esimese käiguga starteriga käima ja sidur põhjas gaasiga ja piduriga mängimist ja küll lahti tuleb. Vahel paar meetriga vahel paari kilomeetriga.
Vasta
#13

Aga kindlalt enne mootor soojaks lasta siis tuleb lihtsamalt lahti,mossedel oli see tavaline asi.
Vasta
#14

Ka mu uaziku sidur jäi kuuajalise seismisega kinni, valuvõõted avitasid.
Vasta
#15

Ei tule rsk. Kas seal all pole äkki mingit auku kust saaks midagi sisse surtsutada? 

Pole midagi targemat teha
Vasta
#16

No kui sa õuepeal lutsutad ei tule nagunii lahti. Big Grin Pane aga Tallinna poole ajama,kunagi lööb ikka lahti.
Vasta
#17

Vahele pole midagi sutsutada,veendu et käpp ikka korralikult liigub(vabakäik minimaalseks) ja ikka pidurit ja sidurit korraga tulise mootoriga.
Vasta
#18

Proovi ikka asfalti peal muidu keerab teise ratta teispidi ringi kui proovid muru/kruusa peal.
Ise olen tagurpidi käiguga ramminud siis ei koole mootor ära.
Kas su autol üldse tagumised piduri töötavad või pidurdad esimestega ?
Vasta
#19

Mis siin pidurdada ja rapsida. Lihtsalt sõita maanteed mööda sidur alla vajutatult. Neljanda käiguga gaas põhja ja maha. Nii on sidurile kõige suurem koormus ilma musta jutita asfaldil.
Vasta
#20

Neljanda käiguga ei saa pööret, et mootorist enamus võimu kätte saada, olenavalt autost soovitaksin ikkagi teist või kolmandat käiku.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne