Kopika sidur kinni.
#21

(15-09-2015, 17:04 PM)Marko Kirjutas:  Neljanda käiguga ei saa pööret, et mootorist enamus võimu kätte saada...

Ja kuipalju siis rohkem võimu saab?
Vasta
#22

Teisega saab sõita gaas põhjas, enamus powerit olemas, kui pidur peab on sidurile mõjuv pöördemoment suurem.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23

Hommikut! Mul venna 06 oli sama jama.Sai neid vigureid igati proovitud aga sidur ei lahutanud ikka. Uurisime raamatust ketta asukoha ja puurisime siduri karterisse 16 se augu.Üks hoidis siduri lahutatud ja teine toksas pika kruvikeerajaga hooratta ja ketta vahele ning lahti ta oligi.20 minutit tööd.Augu sulgesime plastikust avarii punniga.Vanemad mehed teavad mis asi see on.Jõudu tööle.
Vasta
#24

(15-09-2015, 18:03 PM)Marko Kirjutas:  Teisega saab sõita gaas põhjas, enamus powerit olemas, kui pidur peab on sidurile mõjuv pöördemoment suurem.

Ma küsisin, kui palju siis rohkem hobujõude on. Vastus oli muidugi poliitiku oma.
Tegelikult tahtsin ma ütelda seda, et ei maksa ühte siduri lahti päästmist ajada nii teaduslikuks. Need viimased viis hobust ei määra asja. Ka neljanda käiguga saab sõita gaas põhjas ja oluliselt kauem, kui teise käiguga. Pidureid pole vaja antud protseduuri juures. Tuuletakistus ja aeg teeb oma töö.
Arutlema võib siis hakata hoopis selle üle, kas masinal on maanteelegaalsus ja kas riskitakse/osatakse teele minna. Igatsorti rapsimistega võib ju siduri lahti saada, aga kaasneda võib ka mõne muu detaili purunemine.
Olengi palju lobisenud, ehk aitab.
Vasta
#25

tähendab, kui olete siduri lahti saand ja vaja veel vaielda pidurite ja hobuste üle, siis umbes viienda bee tasemal vast peaks see asi olema.
kui pidur vähegi peab siis mingilt x kiiruselt jääb masin ikka kiiremini üldjuhul seisma kui sellesama vungi sisse saamine aega võttis.
on muidugi igasugu muid osi ka valemis aga no rusikareegel ütleb, et enamasti on ikke pidur "võimsam" kui mootor.
Vasta
#26

Vanasti koolis räägiti, et sidur on mootorist 2x tugevam ja pidurid 4x tugevamad.Minuarust see kruvikeeraja nipp on ülekõige.
Vasta
#27

Kolm korda Ziguli sidur kinni kleepunud aasta jooksul. Mis seda võib põhjustada? Tagumine väntvõlli rõngastihend õli läbi ei lase. Mis rohtu selle vastu kasutada? Mingit vedelikku vahele pritsida?
Vasta
#28

Vilets ketas,autoga tuleb sõita-veerevale kivile ei kasva sammal Toungue .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne