Kiirkorras kereremont!
#1

Selline juhtum, et auto on veitsa auklik põhja alt. Cool Aga kuna sügisvihmad on kohal ja talvekülmad tulekul ning põhjalikumate töödega kere kallal jõuab alustada alles kusagil jaanuaris siis küsiks, et kas leidub variante mis sobiks kiirkorras hädapäraseks lahenduseks? Kuna matt on märg ja see omakorda loob autosalongi küllaltki märjad tingimused( aknad seest uduseks, külma hommiku puhul ka jäässe) siis ehk on lugupeetutel nõu pakkuda?
Autoärikas ei ole ja antiiki ka põlveotsas ei restaureeri, niiet ärge näkku lööge Big Grin

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta
#2

"Kiirremont" augu lappimiseks on montaazivaht, või katusekattematerjal, mille paigaldad gaasilambiga kuivatatud augule

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

Mingi plekk plekikruvide või neetidega aukude katteks ja mastiksiga üle  Big Grin aga lõppkokkuvõttes need kiirkorras keretööd on ikkagi porno
Vasta
#4

augu servad tõrvaga kokku ja ehitus papp peale, selle katad veel tõrvaga ning lisad ühe kihi altpoolt ka pappi, siis tõmbad papi ning selle ümbruse korralikult tõrvaga uuesti üle, kui  veab, siis venitab jaanuarini välja. Pärast lased koha kuumaks ja tuleb tõrv ning augutäide lahti ja saad auku asuda remontima.
Vasta
#5

Kust vesi sinna algul tuli? On võimalused: laeluugi ummistunud drenaaž, lekkiv salongisoojendus, esiklaasi tihend, esiklaasilt valguv vesi ei saa umbes drenaažist läbi, jalgadega tassitud lumi. Sellest tekivad augud. Kõige tõenäolisem on lekkiv salongisoojendus ise või tema lõdvik. Need drenaažid ummistuvad puu all seismisel, igasugu õielehed ja muu sodi on küll peened aga ummistused tekivad just peenest sodist. Udune klaas viitab salongiradika poole. Kas ise lekib või satub vihmavesi sinna.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Kõige kiirem on üldse mitte midagi teha. Pudeneb hoopis laiali.
Vasta
#7

Ehk mõtled hoopis ventileerimise peale? Aknad praokil on lihtsaim variant, järgmine on pidevalt töötav ventilaator. Arvuti oma kuhugi sokutada, selle tarve väiksem kui parktulepirnil, ei tühjenda akut hommikuks lõpuni.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

moodsamat sorti (shvammjas) märg matt annab märjaks saades vee välja kole visalt. Nagu ülal ka viidatud, on tegelikult küsitav, kas alumiste aukude lappimine ikka jalad kuivemaks muudab - vesi võib pärineda ülalt. Sellest saab aga kõige paremini aimu, likvideerides hakatuseks alt pärinemise võimalus. Kui teha seda poolpiduselt ja küsitavate meetoditega teha, jääb päritolu-käsimus siiski lahtiseks ning lõpuks võib vaev osutuda asjatuks.
isiklikult ei kulutaks ma aega ajutistele lappimistele (ja võimalikele hilisematele lapieemaldamistele) - jutuks on ju lühiperspektiiv ning tegevus liigitub vähemalt mu silmis sellises vaates kilpluseks.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

Lisaks eelkõnejale lisaks, et ajutise remondi võtmes...kipub see, teate küll, mis ma öelda tahan.

Tervitab Veteran.
Vasta
#10

Just nimelt ülalviidatud põhjustel ma soovitasingi need paar kuud ventileerimise abil üle elada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#11

See läheb loosungi alla ,, Sõbrad õpetage porri tegema,, Sad

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#12

Peab jälgima kahte põhiasja:
1. katus peab pidama.
2. põhi peab läbi laskma.
Kui neid asju jälgid siis saad ka auto lõpuks kuivaks. 
Suured augud kaltsuga kinni,pigi selga ja silud kuidagi ära. Pärast hiljem saad remontida küll,kui aega rohkem leiad. Ma olen näinud,et auto põhja on lapitud kilupleki ja tõmbeneetidega. Pigi on ka selga tõmmatud ja alt vaadates tundub täitsa kena. Jõudu tööle!  Big Grin
Vasta
#13

Sellises filmis nagu Kopeika oli põhja aukude vastu sisse 5 cm betooni valatud, armatuur võrk ka veel sisse ja ongi kõva  Big Grin
Vasta
#14

(02-10-2015, 16:31 PM)klemm Kirjutas:  Sellises filmis nagu Kopeika oli põhja aukude vastu sisse 5 cm betooni valatud, armatuur võrk ka veel sisse ja ongi kõva  Big Grin

Mul sõber rääkis,et vene ajal kuskil teeninduses olla tagapõlle betooniga täidetud.
Vasta
#15

Tagumisi rattakoopaid ja küljekarpe on betooniseguga parandatud...

Tervitab Veteran.
Vasta
#16

 Põhja betoneerimisega kaasneb kohe terve hulk hüvesid.
Kui kasutada tänapäevast fiiberbetooni, saab kogu kaadervärgi heaste jäigaks ja roosteussikindlaks.
Auto raskuskese liigub teepinnale ligemale.
Kasvanud kaal annab pidamisele kõvaste lisa.
No küttekulu läheb tiba suuremaks, a see kökimöki.
Üle pingutada selle betooniga muidugi ei tohi. Muidu võib olemasolev kone lahjaks jääda.
Või tuleb suurema koormusindeksiga rehvid alla sättida.
Või veel hullem, lähed selle asjandusega ülevaatuspunkti, rikud seal nende piduristendi riist- või tarkvara ära veel.
Niisiis, mõõdukalt, seltsimehed, ikka mõõdukalt. Big Grin
Vasta
#17

Kõigele muule jobutamisele väga augu lappimine keevitusega ajaliselt väga alla ei jää(mõtlen siinkohal lihtsalt jalgealuse pleki lappimist). Traadiga puhtaks ja kole tükk relaga välja. väike kena sirin ja viisakas lapp olemas..igasugune porno OLULIST ajavõitu ei anna. Tühi töö ja hiljem toplet töö. Aga kui aken on udune siis löö üks ajalehe pakk iga mati alla ja aja niiskus välja autost, see ju suurem vaenlane raudruunale kui põhja all lendav vesi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne