Laki koorumine
#1

Eks paljud meist on selle probleemiga kokku puutunud, eriti punaste autode omanikud.
Ehk keegi oskab soovitada kuidas asja parendada koduste vahenditega võimalikult soodsalt. Terve masin üle lihvida ja ära lakkida nagu ei tahaks, pole nii väärtuslik neljarattaline. Samas rooste kui selline puudub ja võiks natuke parem välja näha.

Sõber tegi kunagi eriti hardcore variandi ühele müügiautole, nimelt kraapis krediitkaardiga laikude äärest kooruva laki ära kuni koorumise lõpuni ja siis hõõrus terve auto poslamaslaga üle  Big Grin  Iseenesest jäi tulemus päris kena, kui väga ligidalt ei uurinud, päris kena ühtlane jäi.
Asjal oleks ehk jumet kui krediitkaart millegi inimlikuma vastu vahetada ja poslamasla vaha vastu. Kohe tekkib ka küsimus: kas poodides pakutatavatest vahadest on möni ka läbipaistev? Pole ise väga kokku puutunud nendega......nimelt valge plöga puhul jääb paratamatult siiski laki serva rant näha.

Mõtteid, ideid?

P.S. Lisan ka illustreeriva pildi, kuid eks me kõik oleme sellist asja näinud:

[Pilt: 1fae2507af3b.jpg]

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#2

Olen kuulnud et tehakse nii: lõigatakse vaibanoaga kooruvast kohast kaugemalt lakile triip sisse, lakk eemaldatakse selle kohani, lõikekohast edasi koorumist ei teki ja nii saadud sirgjooneliselt piiratud ala lakitakse, lihvitakse ja poleeritakse nii et keskmise inimese silm ei erista midagi. Kas ja kuidas see õnnestub kogemusi kahjuks pole.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#3

(11-10-2015, 13:27 PM)Walter Kirjutas:  Olen kuulnud et tehakse nii: lõigatakse vaibanoaga kooruvast kohast kaugemalt lakile triip sisse, lakk eemaldatakse selle kohani, lõikekohast edasi koorumist ei teki ja nii saadud sirgjooneliselt piiratud ala lakitakse, lihvitakse ja poleeritakse nii et keskmise inimese silm ei erista midagi. Kas ja kuidas see õnnestub kogemusi kahjuks pole.

Lihtsam oleks ilmselt kogu detail matistada ja lakkida jama vähem,aga teemaalgataja võiks järele proovida saaksima kõik targemaks.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#4

Ma olen lahtise maha kiskunud, servad kergelt üle lihvinud ja lakk peale.
Vasta
#5

Pikk jutt lühidalt. Sain soovituse samas olukorras värvipoleerimispastaga laikude servad üle käia ja avastasin, et vähemasti 92 aasta rüüsleril kippus värvikiht nii õhuke olema, et halli kruntvärvi päevavalgele "meelitamiseks" polnud just palju vaja. Ok, varasemalt olin sama pastat kasutanud p-sse e. apelsiniks läinud värvi silendamiseks teisel masinal ja tunnistan, et ega tehasevärviga kogemusi ka pole aga lihtsalt märgin ära. Vast keegi on siis ettevaatlikum.
Vasta
#6

Teinekord võib laki eraldumist ka happeline linnusitt põhjustada
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne