#1

Sai eile üks vanarauda minev T-40 ära lohistatud. Pidavat küttepumbaga midagi lahti olema ja seepärast seisma ka jäi. Lisaks ka üks tagarehv olla katki läinud. Seisnud siis umbes 2 aastat. Enne seda olevat ka mootori remonti tehtud, mis ulatuses ja kui hästi, ei tea. Mootor käib ringi, kompressiooni ka on. Kunagi on olnud ka esisild vedav. 

Ise pole seda veel näinud, aga paari-kolme nädala pärast lähen itta, siis proovin käima saada.

Mõni udune pilt ka:
   
   
   
   
   
   
   

3D modeleerimine.
Vasta
#2

Ma kummardan säärase enesekindluse ees... Cool Pildi järgi otsustades saab nalja saama.

Kui peaks mingitel asjaoludel taganttõugatav esisild üle jääma, siis oleksin huvitatud rattarummu laagrikattest.
Vasta
#3

Mingiaeg jääb see esisild vast üle jah. Esialgne plaan on traktor korda teha. Seega võib pakkuda kanbiini ja vedavat esisilda. Kiiret ei ole, sest käsi paelaga kaelas ja enne kevadet midagi suurt nagunii toimuma ei hakka. Muud jupid on õnneks olemas, lausa hunnikutes. Smile

3D modeleerimine.
Vasta
#4

http://www.traktorid.ee/index.php?page=1
Vasta
#5

Päris nobe pill tõesti  Cool . Aga miks ilma kabiinita ei jäta? vihmase/lumise ilmaga plaanis tööd tegema hakata? See originaal kabiin on jube, haisev, kitsas ja kõige vastikum koht, kuhu tööle minna - meenutab vanglat, millest vaade on halb ja liikuma ka ei pääse. Aga palju edu ja jään jälgima  Wink .
Vasta
#6

Ajalugu on näidanud, et traktorit on just kõige jubedama ilmaga vaja Smile Siiani pole mind see kabiini väiksus häirinud ja kõige lihtsam on originaal tagasi panna. Muidugi oleks mingi akvaarium või 80-ne väiksem kabiin parem.

3D modeleerimine.
Vasta
#7

(19-10-2015, 12:05 PM)tarko Kirjutas:  Mingiaeg jääb see esisild vast üle jah. Esialgne plaan on traktor korda teha. Seega võib pakkuda kanbiini ja vedavat esisilda. Kiiret ei ole, sest käsi paelaga kaelas ja enne kevadet midagi suurt nagunii toimuma ei hakka. Muud jupid on õnneks olemas, lausa hunnikutes. Smile

Minul jäi T-40 taastamisest üks kabiin üle. Võta ühendust!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#8

(19-10-2015, 21:27 PM)saarrand Kirjutas:  
(19-10-2015, 12:05 PM)tarko Kirjutas:  Mingiaeg jääb see esisild vast üle jah. Esialgne plaan on traktor korda teha. Seega võib pakkuda kanbiini ja vedavat esisilda. Kiiret ei ole, sest käsi paelaga kaelas ja enne kevadet midagi suurt nagunii toimuma ei hakka. Muud jupid on õnneks olemas, lausa hunnikutes. Smile

Minul jäi T-40 taastamisest üks kabiin üle. Võta ühendust!

Seda kabiini nooliks isegi Big Grin Ehk siis samuti kabiin puudu.
Vasta
#9

Kui tegemiseks läheb võin eraldada korraliku rooli ja värskema ilmega näidikud.


Vasta
#10

Korralik rool on juba peal. Näidikute vastu oleks huvi võibolla küll, aga enne vaatan oma varud üle.

3D modeleerimine.
Vasta
#11

Eile nokitsesin traktori kallal. Puhastasin etteandepumba sodist ja panin õhufiltrile uue õli. Siis pumpasin kütte üles ja proovisime käima tõmmata. Läks praktiliselt kohe. Õlisurve 4, ei suitse, ei leki, käigud lähevad ilusti sisse ja töötavad. Käigukast ei ulu ega midagi. Pidurid on ka töökorras.

Tagarehve võib pakkuda. Praegu üks 300-ne, teine 400-ne. 

3D modeleerimine.
Vasta
#12

Kuskohast võiks kabiini ja akukasti alla käivaid pukse leida? Või tuleb midagi muud sinna leiutada?

3D modeleerimine.
Vasta
#13

(17-03-2016, 21:26 PM)tarko Kirjutas:  Kuskohast võiks kabiini ja akukasti alla käivaid pukse leida? Või tuleb midagi muud sinna leiutada?

Neid ei ole isegi Ukrainast enam saada. Tuleb ise leiutada.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#14

Kellegil neist puksidest pilti on näidiseks? Mul sama probleem lähiajal vaja lahendada.
Vasta
#15

See traktor on siis ikka T-40M, kui kandiline kapott ja esiveo väljavõte olemas? Kas vanematel, ümara kapotiga T40'tel oli ka mingi esiveo valmidus olemas?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#16

Minul on T-40A millel algselt oli ümar kapott (see leidis enne uue omaniku, kui traktori omale sain) ja on 4-vedu. 1972 oli vist väljalaske aastaks. Ei viitsi passi otsima hakata praegu.
Vasta
#17

Kas ei ole nii  T 40            -esillaveota, ümar kapott      
                    T 40 A        -esisillaveoga, ümar kapott
                    T 40 M        -esisillaveota, kandiline kapott 
                    T 40 AM      -esisillaveoga, kandiline kapott  
Seejuures kahel viimasel mudelil ka mootor võimsam.
                    
Vasta
#18

(18-03-2016, 22:38 PM)jürimees Kirjutas:  Kas ei ole nii  T 40            -esillaveota, ümar kapott      
                    T 40 A        -esisillaveoga, ümar kapott
                    T 40 M        -esisillaveota, kandiline kapott 
                    T 40 AM      -esisillaveoga, kandiline kapott  
Seejuures kahel viimasel mudelil ka mootor võimsam.
                    

Minu isendil on juba peal D-144 mootor, millel töötunde vbl 700 ringis. Teine D-144, millel töötunde 47, ootab oma aega. Kas kunagi tarvis läheb, kahtlen.
Vasta
#19

Ümar kapott ilusam.
Vasta
#20

Minumeelest on sellel D-37M peal, ühe soonega rihmaratas on ees. Algne täpsem mark on sel olnud T-40A, siis kas kapitalis või ise mittevedav esisild pandud. Üks vedava esisilla piirajagi on veel küljes. 

Panen paar pilt raamatust ka:
   
   

Aga vahepeal tassisin ühe kabiini ja akukasti koju. Vana akukasti on igalt poolt rapitud, et saaks lihtsamini traktorit pooleks võtta. See on aga selle tugevust mõjutanud ning vormist täitsa välja vajunud:
   

Kabiin on siis selline:
   

Puksidest üks pilt ka. Lapik käib poritiibade ja ümmargused akukasti alla:
   

3D modeleerimine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne