Kaitseväe tehnika ja kettidega selline pisiasi tulevikuks, et isegi kui kaasas või eraldi oksjoni korras müüakse, siis kindlasti ka masina rattale peale proovida, et kas õige asjaga tegu.
Ise pidin ajateenistuses kettide pealepanemise väljaõpet läbi viima. Esimene Unimog, millel ketid olemas ja hakkasime peale panema, pingutati ca 3 mehega lukku kinni, aga keti lukk kinni ei ulata. Kett sai ikka 100% nii tihkelt paika sõidetud rehvi peale kui võimalik (tegelkult peaks ikka lõtk ka sisse jääma). Seekord pakkusin välja, et võibolla teist mõõtu v. mustriga rehvi kett.
Tegelikkuses on kõigil sügavalt savi mis kett seal auto varustuses on, kui on puudu ja vaja komplekteerida, siis võetakse laost hunnikust esimene ettejuhtuv, mis silma järgi sobib ja läheb varustusse. Tungraudade jms. asjadega suht. sama seis, meil ühekorra väljaõppel purunenud rehviga selgus, et MAN 4640 varustuses oli MB GD tungraud....
Aga enda kogemus Saureriga oli seni tore ja rõõmus kuni hoiuplatsil tagasi teiste omasuguste vahele oli vaja tagurdada