Sõidumeeriku kasutamine

(25-02-2019, 21:09 PM)v6sa Kirjutas:  Ma ei leia, et oleksin eksinud 
Ega Sa ometi solvunud?
PS leidsin keldrist jupi ketti Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-02-2019, 21:36 PM)Marko Kirjutas:  
(25-02-2019, 21:09 PM)v6sa Kirjutas:  Ma ei leia, et oleksin eksinud 
Ega Sa ometi solvunud?
PS leidsin keldrist jupi ketti Big Grin

Krt, kõlab kahtlaselt antud kontekstis. Pane kõrvale, ma ükskord tulen, mootorsaega, läbi Kadrioru pargi, ...

Ei, mina ei solvunud. Loodetavasti ei solvu ka isand Luik, sest arusaadavalt on väga raske jõuda kõike seda, mida temal on ette näidata, iga kehtivat õigusakti viimase komakohani täites. Aga igasugune libistamine võib halbade asjade kokkulangemisel viia kurbade tagajärgedeni. Kuniks libistamine käib "hea koduse kasvatuse järgi", väga paha ei tohiks sündida.
Vasta

(25-02-2019, 21:09 PM)v6sa Kirjutas:  Ning mida edukamalt libistatakse, seda kiiremini see ka ära lõpetatakse. Sest nii on kasulikum ausatele vedajatele ja lihtsam kontrollivatele ametnikele.

Ma siin mõtlen, et tegelikult peaks riigist hoopis eraisikud ära kaotama. Nii on palju lihtsam ametnikele ja kõik saavad võrdseks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ära anna häid ideid.

Toungue
Vasta

Igaks juhuks küsin targematelt. Tegelikult peaks olema käru vedaval kaubikul ka meerik peal?
Noh ütleme tavaline 3,3t kaubik ja 2,0t haagis? Momendil pole veel keegi köhinud, kuid tuleb kindlalt päev kui teel kinni peetakse ja siis on politseinikul õigustatud soov näha ketast?
Vasta

(26-02-2019, 12:45 PM)pvr Kirjutas:  Igaks juhuks küsin targematelt. Tegelikult peaks olema käru vedaval kaubikul ka meerik peal?
Noh ütleme tavaline 3,3t kaubik ja 2,0t haagis? Momendil pole veel keegi köhinud, kuid tuleb kindlalt päev kui teel kinni peetakse ja siis on politseinikul õigustatud soov näha ketast?

https://www.ti.ee/fileadmin/user_upload/...raamat.pdf

"Sõidumeerikut peab kasutama ka autorongi juht, kelle veduki täismass jääb alla 3,5 tonni, kuid autorongi täismass ületab 3,5 tonni piiri. Näiteks kui veduki täismass on 3,2 tonni (nn kaubaruumiga sõiduauto, kategooriaga N1) ja haagise täismass on üks tonn, siis autorongi täismass on 4,2 tonni ning meeriku kasutamine seega kohustuslik."

Erandid muidugi kehtivad ka siin. Näiteks mitteäriline vedu. Ja kõvemad mehed võivad vaielda tahhograafi puudumise üle kaubikutel. Ja üleüldse pole nagu kuulda olnud, et väga torgitaks sel teemal, ju ei nähta probleemi.
Vasta

(26-02-2019, 12:45 PM)pvr Kirjutas:  Igaks juhuks küsin targematelt. Tegelikult peaks olema käru vedaval kaubikul ka meerik peal?
Noh ütleme tavaline 3,3t kaubik ja 2,0t haagis? Momendil pole veel keegi köhinud, kuid tuleb kindlalt päev kui teel kinni peetakse ja siis on politseinikul õigustatud soov näha ketast?
Sellise komboga Saksas vistpeab juba hetkel sõidulehti täitma , ei pea ketast omama
Vasta

(23-02-2019, 21:34 PM)olli Kirjutas:  
(23-02-2019, 21:18 PM)mlsluik Kirjutas:  Omades autot eraisikuna ja sõites sellega ning tegeledes enda eravedudega, ei liigitu see mitte kuidagi kaubaveo alla ja kõik eelnev eepos siin on suht kohatu.

Riigikohus seda meelt ei ole kahjuks. Eelmise posti Riigiteataja lingi taga on viide tervele kohtulahendile.

Lõpuks ometi tuleb tõdeda, et "tõlgendused" mida ametnikud oma suva järgi väänasid ei olnud õiguspärased, st. lp
 ksf. MlsLuik on õigel teel.
Saabus vastus õiguskantsleri büroost, mis ei jaga ei MKM ega politsei seisukohta, millest on ameteid ka informeeritud. Kui suudate tõestada, et teenust ei osuta ja oma kaup, siis kettad ahju. Kui ametnik "teeb ära", siis ärge alla kirjutage ja 14 päeva edasi kaebamiseks. Soovitati ka õiguskantslerile märku anda.


Vasta

(05-04-2019, 23:32 PM)hulgus Kirjutas:  Saabus vastus õiguskantsleri büroost, mis ei jaga ei MKM ega politsei seisukohta, millest on ameteid ka informeeritud. 

Kas sa saaks täpsustada ja võimalusel ka viidata või näidata vastavat teavet? See oleks üsna vajalik kõigi jaoks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(07-04-2019, 01:10 AM)viplala Kirjutas:  
(05-04-2019, 23:32 PM)hulgus Kirjutas:  Saabus vastus õiguskantsleri büroost, mis ei jaga ei MKM ega politsei seisukohta, millest on ameteid ka informeeritud. 

Kas sa saaks täpsustada ja võimalusel ka viidata või näidata vastavat teavet? See oleks üsna vajalik kõigi jaoks.
Ootan ise ka, hetkel ainult jutt telefonis.  Ametitel ja ministeerumitel ju aega vastata 2 nädalat.


Vasta

Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.
Vasta

(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas:  Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.
Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
Kui enda autiga, enda tehnikat, siis kui see pole oma kauba vedu, siis mis krt see üldse on?


Vasta

AETR sätestab järgmist:

Artikkel 28 

Rakendusala
2. Kui aga lepinguosalised, kelle territooriumil vedu toimub, ei lepi kokku teisiti, siis ei kohaldata käesolevat kokkulepet kaupade rahvusvahelisele autoveole, mida teostatakse:

j)  kaupade mitteäriliseks veoks kasutatavate sõidukitega, mille lubatud täismass ei ületa 7,5 tonni;

Ehk siis peab olema sõidumeerik 11 tonni puhul.



(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas:  Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.
Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
Kui enda autiga, enda tehnikat, siis kui see pole oma kauba vedu, siis mis krt see üldse on?
Vasta

(02-07-2019, 08:27 AM)stennadi Kirjutas:  AETR sätestab järgmist:

Artikkel 28 

Rakendusala
2. Kui aga lepinguosalised, kelle territooriumil vedu toimub, ei lepi kokku teisiti, siis ei kohaldata käesolevat kokkulepet kaupade rahvusvahelisele autoveole, mida teostatakse:

j)  kaupade mitteäriliseks veoks kasutatavate sõidukitega, mille lubatud täismass ei ületa 7,5 tonni;

Ehk siis peab olema sõidumeerik 11 tonni puhul.



(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas:  Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.
Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
Kui enda autiga, enda tehnikat, siis kui see pole oma kauba vedu, siis mis krt see üldse on?
Kas oled lugenud sellest postitusest alates. ?


Vasta

(02-07-2019, 09:05 AM)hulgus Kirjutas:  
(02-07-2019, 08:27 AM)stennadi Kirjutas:  AETR sätestab järgmist:

Artikkel 28 

Rakendusala
2. Kui aga lepinguosalised, kelle territooriumil vedu toimub, ei lepi kokku teisiti, siis ei kohaldata käesolevat kokkulepet kaupade rahvusvahelisele autoveole, mida teostatakse:

j)  kaupade mitteäriliseks veoks kasutatavate sõidukitega, mille lubatud täismass ei ületa 7,5 tonni;

Ehk siis peab olema sõidumeerik 11 tonni puhul.



(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas:  Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.
Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
Kui enda autiga, enda tehnikat, siis kui see pole oma kauba vedu, siis mis krt see üldse on?
Kas oled lugenud sellest postitusest alates. ?

Nüüd lugesin läbi ja seal viidatud kohtulahend jõuab ju täpselt sama järelduseni.
Vasta

Ma kõike teemat läbi ei lugenud aga meerikut ei pea kasutama, kui ei sõideta kaugemale, kui 50km raadiuses, tegelikult peaks see kehtima nii eraisikule, kui ka firmadele, firmad seda siiski vähe kasutavad.

m 402
saab 96
Vasta

Enesetappu te pole mõelnud teha? Kui keeruliseks võib enda elu elada ja kui raskeks võib kõik väiksed probleemid mõelda? Kui kaua võib herneid vastu seina loopida? 

Eraisik endale kuuluva veoautoga, olgu see kasvõi 30 tonni raske, võib sõita sellega kasvõi kuupeale...ilma meerikuta.  Enamus ametnikke ei pruugi sellest kohe aru saada aga see on nende endi mure üldiselt. 

Kaubavedu ja kaubaveole kohandatud töö ja puhkeaja määrused ei puutu üldse antud juhul asjasse, kui raske on sellest aru saada.  (vanasti oli tegu arengupeetusega kui natuke uhuu oldi ja milleki aru ei saadud, ärge olge samasugused)

@ üle 10 aasta enda veokatega omi asju ajanud nii siin kui sealpool piiri ja 0 trahvi töö ja puhkeaja eest.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ma siinkohal väikese ääremärkusena julgen täheldada, et enese eest seismiseks peavad olema suured ja karvased munad. No nagu Luigel, eksole. Need aga segavad käimist. Mis pole lennuvõimelise jaoks muidugi mureWink Ning mentaalne valmisolek veeta öö asjaolude selgumiseni platel.

Põhjusmõtteliselt kehtib meil süütuse presumptsioon ja kui veetavat manti ei suudeta selgelt võõraks tembeldada, pole alust ka kaubaveoteenusest rääkida.

Üsna ootamatult räägivad sedasama (poola keeles) ka magamatusest punnis silmadega pan sohvrid. Täiesti loogiline, et ühel on autotäis Luunja kurke ja teisel värvitelereid vaja daatšasse viia vot sinna naaberkülla.
Vasta

Selge, võib minna kuhu tahes, mõni närvi, mõni mitte  Smile

m 402
saab 96
Vasta

Naljakas on lihtsalt et kui vaja näitlikult 2+3 tehtele vastus saada, loevad mehed juba 9ndat lehekülge üksteisele korrutustabelit ette miskipärast... ja sedagi vigaselt...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne