Dünostend&karburaator
#1

Ehk siine rahvas oskab juhatada firmat/töömeest kus on dünostend ja osatakse karburaatoreid(weber) ja jagajat seadistada?? Olen netist mõne leidnud, kahjuks stend on aga öldakse et "papi me karbussiga ei oska midagi peale hakata, vaja on sissepurset ja mõistust"

Eino
Vasta
#2

Ligur Nuias

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#3

Loodan et ehk leiab Tallinna ümbert aga kui ei eks siis tuleb oma killavooriga teekond Nuia ette võtta Cool
Vasta
#4

Mida VKM küsimise peale kostis?

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#5

Mis on auto teljevahe ratta tsentrist, auto üldpikkus ja veotelje laius?

Kui mõõtmiseks pinki saab, siis kahjuks karburratoriga mina kahjuks midagi teha ei oska Smile
Vasta
#6

See tähendab siis et viid pinki ja ise timmid Big Grin Mees masinaga toimetab ja ise sätid kruve ning vahetad düüsesid.
Vasta
#7

Mõtlesingi et üks võimalus oleks kui leiab mehe kes on Weberi karbussidega kodus siis läheks koos pinki ja ühistööna teeks ära. Cool
Vasta
#8

Krt, hakka või stendi ehitama. Kas hetkevõimsuse näidust piisab? Rullide, koormuse ja auto kinnitamisega saaksin vist hakkama, taskusse kuvamine võib osutuda murelikuks...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

Hannes Speedsterist keerab jagajad ja karburaatorid ilma dünotagi paika.
Ta on juba lapsest saadik ämbripõhjadesse auke puurinud, sinna erinevaid düüse keeranud ja siis stopperiga mõõtnud, kaua tühjaks jookseb....Smile)

http://speedster.ee/
Vasta
#10

Kui tegu võidusõidu weberiga, siis pole see reguleerimine teab mis keeruline asi (oleme bagi peal neid kunagi eelmine sajand kasutanud), kuid kust kohast saada see kohvritäis düüse, mida vahetada- see on küsimus...
Vasta
#11

Tegelikult siit tulebki järgmine küsimus, kust või kes neid düüsesi pakub?? Juba eile päeval sirvisin ebay lehte ning Holley düüse saab komplektiga igas mõõdus aga Weberile pakuti üksikuid ?
Märkuseks veel et tegemist on DCOE kas oli 40 või 45 karbussidega. Novembri keskel saan kaane kos karbussidega kätte siis targem.
Vasta
#12

Vöid ka pöörduda Amperracingu poole. http://www.amperracing.ee/?page_id=2
Lauri Tönspoeg on ta nimi, kes tegeleb vöidusöidu(tänava) mootorite ja muude autode juurde kulluvaga. Video kus ta räägib Weberi karburaatoritest.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Amperi...+-+32.aspx

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#13

http://www.timms-autoteile.de/cat/timms-01.pdf

Siit kohast oleme neid tellinud. Päris kallis lõbu kui vaja tervet komplekti. Ja igat läheb ju päris mitu tükki. Sul läheb neid mitu peale? 2 tk või lausa 4 tk?
Meil seal olemas mingi allahindlus ka.  Põhiliselt käib regull pea kütusedüüsi ja õhudüüsiga. Lisaks on nn. kaevud vaja valida. (need sellised piklikud torud). Muidugi mõjutavad asja segukoonused ja kõik muu kraam ka. Tühikäigu jaoks ka omad düüsid. Kahju, et teil seal pole sissepritse lubatud- tuleks odavam ja lihtsam...
Vasta
#14

Kui ise hakkad selle sünkromisega jamama, võin hea raha eest sellist junni laenata:

[Pilt: IMGP9912.jpg]

Cool

Aga lihtsam on ikka miski karbussijumala juurde minna, saab asja vähemalt korralikult käima.
Kui need karpad just viimaseni läbi kulunud ei ole, siis peab enne taastama ka.
Vasta
#15

Pole selle sünkimise juures miskit keerulist. Mõned asjad mis tuleb kindlasti ja korralikult ära teha.
Esimese hooga paralleelsus paika. S.t. sõltumata karbude kogusest (2 või 3) peavad segusiibrid avanema korraga ja liikuma sünkroonis. Tähelepanu pöörata siibri võllide vahelisele üleminekule. Loksud! Korpustel on siibrite kohal kontroll avad. Valgus segukanali otsast sisse ja paralleelsus paika. 
Järgmiseks tühikäigud paika. Siin on hea kasutada eelmainit jupstükki. Tegelikult ajab asja ära ka tavaline vaakummeeter, see jupstükk ju seda endast kujutabki. Võtad küünalde peal juhtmeid vähemaks, neljasel kaks ja kuuesel kolm. Keerad töötavate lõõride tühikäigud puhtaks ja vaakumi maksimaalseks. Vahetad juhtmete asendit ja teed ülejäänud kanalitega sama. 
Nüüd võid juba hakata küünla värvi järgi düüse ja kaeve sättima.
Dünos on seda asja hea teha küll aga kui düno on tehtud +20 ja kuiva ilmaga ja kähkusõitmise ajal on +8 ja padukas siis mõtled miks see õlg rohkem painduma ei anna, et saaks küünarnukki närida. Juhul muidugi kui kunn on dünos kõik paika pannud ja ise ei tea muhvigi.
Aga jõudu.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#16

Mõnipäev tagasi käis minu garaazis meie tehniline ning sai arutatud seda sisselaske ämbliku kohanamist nelja weberi karbussile ja lõpp vastus oli minu jaoks mõnesmõttes masendav ehk siis eesti tehnilised tingimused ei luba sellist teostust. Noo sellest üks hea asi oli ka et jääb mõni tuhat eurot õnneks alles ja saab seda kulutada massina juures mujale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne