Bedford Blitz
#21

Bedfordil diiselmootor on ikka opeli pealt pärit.
Vasta
#22

Parandan ennast. Googeldades selgus, et mootor oli ikka Perkins.
Tsitaat:There were 2 types of diesel fitted, the 1.8L Perkins 4108, then in 1976 GM’s own Opel diesel, starting at 2.OL, 2.1 then 2.3 engine size.
http://www.roverland.eu/bedfordcf.html
Vasta
#23

Sai omal ajal see buss Sadolini värviga üle rullitud. Poolteist purki on alles.

Aga mis siis juhtub, kui sellest värvist ei jätku nüüd? Kuskil räägiti hullu juttu, et seda ei müüdagi enam, eurodirektiivid ja möllud on vahepeal ära keelanud ja praegused värvid maksavad hingehinda, kuivavad eiteakuikaua ja vajavad ahjusid jne jne.

Otsisin netist, mis ma otsisin, mitte midagi põnevat sadolini värvide kohta ei õnnestunud leida. Müüakse neid veel üldse? Mis nad maksavad?

Ja mis oleks alternatiivid? (Rauavärvid, katusevärvid, kasvõi põrandavärvid - sellest masinast niikuinii klaverit ei saa, seega uhke läikiv pind pole oluline. Kavatsen õues rulli-pintslitega värvida)
Vasta
#24

Minu arust müüakse küll, olen nagu hiljuti kuskil autopoes näinud. Haapsalus kül, niiet sind eriti ei aita see.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#25

Üks minu sõber otsib oma Bedford Blitz-ile esisilla pukse. Kõik senikülastatud varuosamüüjad olevat küsimise peale ainult nõutult käsi laiutanud. Oskab ehk keegi öelda, kuskohast selliseid asju tänasel päeval osta võiks?




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#26

Esisilla pukse? Neid kummist sailentplokke siis?

Ma ise vist koukisin selle kummijura sealt torujuppide seest välja. Ja siis olid mul vist miskid mosse või eiteamille puksid olemas, neil vist sai välimine plekikiht eemaldatud ja saadud kummijunsud pressisin seebiga bedfordi puksikestadesse asemele, sealhulgas vist ei võtnud neid pukse õõtsu seest väljagi. Siiamaani peavad nagu...
Vasta
#27

Olen ka Bedfordile esisilla juppe otsinud Eestimaalt aga tagajärgedeta. Kolisin e-bay´sse üle. Kui tihedalt jälgida siis Inglismaalt ikka saab ja päris soodsalt. Mõned ei taha ainult Eestisse saata.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#28

Kui otsid ekstra Bedfordi juppe, siis on jah raske hankida ja on kallid. Samas sobivad mõnede teiste autode jupid 1:1. Otsisin kunagi oma Bedfordile ntx õhufiltreid. Neid läheb talle 2 tk. Enamuses poodides raputati pead. Ei ole kataloogides. Ühes anti lootust, aga öeldi et peab tellima, läheb palju aega ja maksab kokku mingi 1200.-.
Mõtlesin filtrit juba ise tegema hakata, kui astusin sisse ühte väikesse autopoekesse, kus askeldas ringi mutike. Mul oli vana filter näpu vahel. Mutike viskas sellele kiirpilgu ja ütles: "VW Polo, 35 krooni tükk!" Nii oligi, sobis nagu valatud. Kardaanirist istus Lada oma jne.
Kuna sillad on Bedfordil tollmõõdus, siis äkki tasub vaadata ameeriklaste poole? Üldse tuleb sellele autole loominguliselt läheneda. Abiks kogenud müüjad, kes viitsivad sinuga tegeleda.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#29

Masendav.

Veel masendavam.

Lootustandev.

Praeguseks on see kaar valmis, seal piirkonnas on veel nipetnäpet keevitada, siis saab värvida-pahteldada.

Aga tekkis küsimus, et millega seda värvida. Kuna ma ei loodagi, et see pederastia mingi korrapärase kuju saab, et võiks läikivaks värvida, nagu ülejäänd kere, siis mõtlesin matti. Kas musta või spray-kroomi. Kumb paremini laineid ja defekte varjab?
Vasta
#30

(18-06-2009, 21:32 PM)Soobel Kirjutas:  ...millega seda värvida. Kuna ma ei loodagi, et see pederastia mingi korrapärase kuju saab, et võiks läikivaks värvida, nagu ülejäänd kere, siis mõtlesin matti. Kas musta või spray-kroomi. Kumb paremini laineid ja defekte varjab?

Ei üks ega teine. Soovitan krundi otsa krobelist kivikaitset ja siis sellele mingi värv selga. See varjab mingilgi määral ebatasasusi.

Üleüldse, spray-kroomi kohta tahaks ma vandesõnu ja veel vängemaid vandesõnu kasutada. Olen sellega paar uunikum-jalgrataste detaili kunagi üle teinud ja tulemus oli õudsamast õudsem. Jah, enne esimest katsumist ja märjakssaamist võib teda ülikaugelt ehk isegi vast peaaegu et vaadata. Peale seda aga enam mitte. Muidugi... kui sellega ületehtud esemed on plaanis toariiulile või seinale panna ja sealt hiljem vaid linnutiivaga tolmu pühkida, siis sinna ta võibolla kõlbabki, mujale aga mitte Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#31

Tsitaat:Üleüldse, spray-kroomi kohta tahaks ma vandesõnu ja veel vängemaid vandesõnu kasutada. Olen sellega paar uunikum-jalgrataste detaili kunagi üle teinud ja tulemus oli õudsamast õudsem. Jah, enne esimest katsumist ja märjakssaamist võib teda ülikaugelt ehk isegi vast peaaegu et vaadata. Peale seda aga enam mitte. Muidugi... kui sellega ületehtud esemed on plaanis toariiulile või seinale panna ja sealt hiljem vaid linnutiivaga tolmu pühkida, siis sinna ta võibolla kõlbabki, mujale aga mitte Wink

Endal samad kogemused Sad
Vasta
#32

Spraykroomile tuleb lakk selga lasta. Siis ta peab. Muidu on ta jah kaunis kaitsetu kriibete eest. Aga näeb ikka parem välja, kui nõukaaegne alu pulber.

Muidu sama kogemus nagu Valdolgi: purgi peal pildil särasid veljed ja mutrid nagu galvaanilised vidinad, pudeli kork oli ka kui poleeritud rakett, aga kui sadulavedrudele lasin, pidin pettuma, paistis nagu alumiiniumvärv. Aga hiljem ikka vaatasin, et palj ilusam, kui tavaline alumiiniumvärv.
Vasta
#33

(19-06-2009, 01:47 AM)Soobel Kirjutas:  Spraykroomile tuleb lakk selga lasta. Siis ta peab. Muidu on ta jah kaunis kaitsetu kriibete eest. Aga näeb ikka parem välja, kui nõukaaegne alu pulber.

Muidu sama kogemus nagu Valdolgi: purgi peal pildil särasid veljed ja mutrid nagu galvaanilised vidinad, pudeli kork oli ka kui poleeritud rakett, aga kui sadulavedrudele lasin, pidin pettuma, paistis nagu alumiiniumvärv. Aga hiljem ikka vaatasin, et palj ilusam, kui tavaline alumiiniumvärv.

Ma kunagi ka proovisin värvitu lakiga katta. Värvipind muutus korrapealt koomläikivast tumehalliks ja koledaks nagu pensionile jäänud tinasõdur! Kroomspray on ilus jah, ainult senikaua kuni märjaks saab, siis on pizdets. Harilik veljehõbe on etem.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#34

Mõtted käisid müraisolatsiooni teemadelt läbi.

Räägivad, et pigimatt on kole kallis. Nurgatagustesse keeruline paigaldada ka.

Siis mõtlesin, et huvitav, kudamoodi toimiks see motipi põhjamastiks aerosoolpudelis, kui sellega uksed seest ja kongi lagi üle lasta? Kas see annaks miskit effekti?
Praegu bussi lagi kõmiseb kui prügikast.
Aga mäletan ka, kui Edelaraudtee teisele esindusrongile DR1A229"Pliule" salongi klaaskiudtapeet neile läikivatele laminaatseintele kleebiti - DR1A-le omane kolin ja mürin asendus sumbunud vaikusega. Ja see mattvärviga võõbatud klaaaskiudtapeet ei ole ju ometi miski eriline mürasummutusmaterjal? Õhuke ka? Õhem ja jäigem kondlasti, kui põhjamastiks.

Või tehakse ja müüakse kuskil ka päris miskit müratõkkevahtu aerosoolpudeleis?
Vasta
#35

Kas see põhjamastiks päikese kuumutamisel maha ei voola? Vertikaal pindadele mõeldud pigimatil on kangas peal voolavuse vältimiseks. Siis peaks põhjamastiksile ka mingi kanga koheselt peale suruma äkki?
Vasta
#36

millest see põhjamastiks koosneb üldse? Hakkab ta üldse kuumuses voolama, kui ta juba kuivand on? Mingi variant neist on ju ülevärvitav, see ei tohiks ometi voolavuskalduvustega olla kuivanud kujul?
(Mõtlen aerosoolpurkides mastiksit.)
Vasta
#37

(30-06-2009, 23:14 PM)Soobel Kirjutas:  Siis mõtlesin, et huvitav, kudamoodi toimiks see motipi põhjamastiks aerosoolpudelis, kui sellega uksed seest ja kongi lagi üle lasta? Kas see annaks miskit effekti?
Praegu bussi lagi kõmiseb kui prügikast.

Mul oli kunagi Bedfordiga sama lugu. Lisaks lõugas tagasild ja kong võimendas seda. Vedasin ühel tuttaval vahtplasti ja lõime kongi tihkelt täis. Vaat siis oli vaikne! Sama tuttav soovitas mul kongi Makroflexi täis lasta! Toungue
Vaigistamiseks on kaks teed - jäiga materjaliga katmine lõpetab pleki "põnnamise" ja polstriga katmine summutab helid. Kasutada tuleks ilmselt mõlemaid. Kunagi tegin vanale Datsuni-rappele käepärastest materjalidest müraisolatsiooni nii et kõige alla läks harjasmatt, harjased allapoole et põhi ära ei mädaneks, sinna peale suur sületäis vatiinijäätmeid(vedelesid käepärast) ja peale mistra. Kolisevast sõnnikukastist sai suht viisakas ja vaikne sõiduriist.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#38

Ma siin vahepeal jõudsin järeldusele, et lagi tuleb miskise silikooniga sisse määrida ja lakke poroloon liimida. Ennegi oli seal poroloon laes, kuid silikoonliimi ussid said ülejala veetud 10cm omavahelise vahega, tulemuseks pudenes see poroloon sealt lihtsalt alla.
Vasta
#39

Vähemalt mingit marki poroloon muutub aja jooksul vastikuks kleepuvaks pulbriks ja esialgsest paksusest ei jää midagi järele... Seepärast ettevaatust ning äkki leidub parem variant, näiteks penoplast.

Terv. Veteran.
Vasta
#40

ma ei saa aru mis prügist sa seda bussi kokku ehitada kavatsed. osta normaalset pigimatti ning pane sellega terve buss üle. kaob ära igasugune müra.
poroloon "sureb" ajapikku ära ning nagu eelpool mainitud,tõmmab kokku,muutub tumekollaseks ning kleepuvaks kihiks või lihtsalt pudeneb laest alla ning siis tuleb kõik uuesti teha.
penoplasti kasutada mürakaitseks on mõtet vaid siis kui sa kasutad teda ühtlasi ka soojapidamiseks ehk siis kui sa kavatsed hakata talvel bussis elama.

aga kui sa pigimatile investeerida ei taha siis on põhimõtteliselt võimalik kõigega seda heli summutada-tee topelt seinad ja too depoost kaltsu sinna vahele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne