(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2015, 23:02 PM ja muutjaks oli einota.)
Kuna elu on omad keerdkäigud siis kaks ilma kolmandata EI JÄÄ Et siis Saue (kahjuks seekord olen kolinud kodu garaazi kuna muidu lubati välja tõsta) gaarazis toimub juba ettevalmistus uueks hooajaks ja raju massina kohendamine
Kuna kahjuks on tegemist juba valmis(ei ole bagid 1 ega 2) ehitatud siis teema tuleb lühem kui eelmine aga auto juures tuleb üht-teist siiski teha
Nii et eks siis hakkab mingi aeg juttu ja pilte ka tulema
Us hooaeg veel kaugel ja ega siis kiiret ka pole ning praegalt tegeleme vajaminevate juppide hankimisega. Leitud vajaminevad vedrukapid ja vedrupoldid, samuti hangitud esivedrude tarbeks vedrupakid. Seekord üritan vedrud teha Uazi ja Volga pakkidest ning kinnitused kummi+metallpuksid, leitud ka vajaminev mootor ning hangitud uued esirehvid. Samuti olen garaazi vedanud esi-tagasilla millelt võetud juba mõõdud ja töösse läheb ketaspiduri.
Mõned pildid ka ?
Siin otsimiste, mõtete ja planeerimisel tekkisid mõned küsimused. Üritasin leida oma vanadest raamatutest aga vastust ei leidnud ning interneeduses olen äpu
Et siis on varasemalt juttu olnud gaz 53 ja 51 tagasilla raskustest aga nüüd huvi esisilla raskuste erinevusele, tean et 53 sild on 51 omast umbes 120mm laiem (see laiuse lisa tuleb vedru kinnituse ja kääntelje vahel). Sest valiku ees esisild, vanal bagil oli meil hübriid, 51 tala ja 53 käänmikud. Eks niiühel kui teisel on oma plussid miinused aga jah tahaks teada kaalu erinevust.
Ja teine murelaps oli vaja leida Uazi esi ja tagasillal vedrude kinnitus vahede pikkus raami küljes, ehk siis vedru esiotsa kinnitus raamil ja vedru tagumise kiige kinnitus raamil selle vahe pikkus nii esi kui ka tagasillal.
Nagu sinu vedru piltide põhjal aru saan, siis sind huvitab 469 uaziku vedru kinnituste vaheline mõõt,
mitte aga 452 vedrude mõõt nagu tundub olevat lisatud pildil.
Asi siis selles, et ainult 469 uazikul on verdude otsad silmadega.
Vanemal mudelil esisillal kiiged eespool silda, uuematel tagapool silda.
Kastikatel ja bussidel on verdu otsad ubes nagu gazil, kummipuhvtite vahel karbi sees, kui nüüd aru said.
ja neil on kitsamad lehed. kui ei eksi siis lehe laius oli 45
aga 469 vedrud on 60 laiad.
kui meeles seisab mõõdan sulle homme nende silmade kinnitused raamil ära...
Täna sai siis bagi projekt jälle ühe sõlme jagu rikkamaks☺ Sai meistrimehe käest äratoodud duunitud käigukast, eks näis kaua vastu peab aga käiguga pidurdan ikke edasi
Esisild leidis oma koha ja heade inimeste abil leitud tagavedrud koos pealehtedega
Otsin nüüd Zil 130/131 korraliku jahutusradikat ning vajalik sellele tuulekoda ja veel Gaz 53 tuulekoda.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2016, 08:22 AM ja muutjaks oli einota.)
Need kahjuks ikke treiali ja keevitaja poolt ühistööna valmis voolitud , sadulad on võetud suure volkar maasturi esisillalt. Nüüd peab veel sadula ette plekikaitsed valmis voolima et kaitsta pidurivooliku ühendust kivide eest.
Selliseid suuremaid ostsin hiljuti Peterburi teel Hydroscandi kõrval asuvast veoautode varuosade poest. Vbl on neil väiksemat mõõtu ka. Tk hind jäi suurematel 1€ kanti.