Postitused: 597
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
19
Esisild vast 407, tagumine 400,401.
Postitused: 58
Teemad: 1
Liitus: Nov 2015
Maine:
1
Hüpoidülekandega tagasildasid hakati tootma alles 11.1960 väidab raamat "Sõiduautod Moskvitš"
Postitused: 597
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
19
Kui põhjalikumalt lahata seda tagasilda,siis on tegemist kompotiga.Kas 407 sillale on külge poogitud
401 pidurikilbid ja poolteljed või on 401 silla sees uuem reduktor.Arvatavalt on sllad võetud mõne ümberehitatud
auto alt,sest ka esisilda on täiustatud.
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
20-11-2015, 11:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2015, 11:41 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
kas ma näen õigesti või pilt petab - trumlil on kaks komplekti velje(tikk)polte? Suurem ring ilmselt nn 400/401 (poldivalem 5x205), väiksem ring oma 5 poldiga ehk 407 poole (seda valemit ma ei tea)? Eeldatavalt on siis 407 trumlile 400/401 velg alla sobitatud?
(kui ise tekitatud poldiavad, siis huvitav, kui täpsed need saanud on
)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 33
Teemad: 2
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
Seda ma arvasingi et mingi suurem samkombunn.
Tagasild on nüüd vahetuseks 408 oma vastu.