Anomaalia kaugtulede ühendamisel
#1

Hakkasin täna autole lisakaugtulesid külge ühendama aga see võttis kuuli kokku, ehk keegi oskab variante pakkuda. Kuidas probleem lahedada.
Skeem mille järgi juhtmed releesse ühendasin oli selline.

http://www.upload.ee/image/2400172/relee.jpg

erinevus on see et nr 86 klemmi ei ühendanud mitte lülitisse vaid kohe kaugtule enda pistiku juurde juhtme külge.
Lülitit voolu võtmist vältisin selleks et roolisamba juures ei tea milline täpselt nüüd see kaugtule juhe on ja rool on ka airbag-iga . Selle eemaldamiseks oleks pidanu aku lahti ühendama ja siis poleks ikka õiget juhet kindlaks teinud.

Anomaalia tekkis sellega et peale ühendamist lisatuled põlevad koguaeg. Kustuvad ainult siis kui parktuled põlema panna. Indikaatoriga lähemalt uurides tuligi välja et kui auto kaugtuled ei pole tuleb vool mõlemale juhtmeklemmile peale ja kui kaugtuled põlema panna, siis kaob ühel klemmil vool ära ja kaugtuli põleb. Selle süsteemi järgi ei saagi mul lisatuled tööle hakkata nii nagu peavad.

Siit küsimus et kas need auto enda tuledega mingi viga juba küljes et seal mõlemale klemmile pool peale tuleb või ongi see releedega nii paika pandud. Kaitsekarbis täpselt sama moodi nagu tulel.

Internetist otsides ei leia midagi seega kui kellegil ideid kuidas asi lahendada siis kuulan huviga.
Autoks ise Honda HR-V seega honda foorumit uurides tundub et seal jääbki vastust ootama sellepärast postitasingi siis foorumisse kohe.

Sai segane tekst aga ehk mõttest saate aru.

Kui teema sobib kuskile teise alateemasse paremini võib ka ümber tõsta.

Tänan juba ette kõiki kes viitsivad asja lahata.
Vasta
#2

Eeldusel et sul on kaug - ja lähituli eraldi ja mõlemad on H7 pirnidega ja et mõõtsid ikka õieti ehk siis miinusklemmi suhtes:

Praegu oskaks pakkuda sellist asja, et auto puhul on sul kõik õige. Ühenda lihtsalt juhtimine vastupidi. Ehk siis see, mis sul läks otse keresse, see ühenda +12v ja see mille ühendasid otse pirni taha, see ühenda selle klemmi alla, kust täistulede sisselülitamisel vool ära kaob ja peaks asi toimima hakkama.

Sinu jutu järgi tundub, et täistulede lülitumine toimub miinusega. Ehk tulede järgi keerates on pidevalt +12v taga ja relee pealt antakse siis pirnile mass. Vanemad Mazdad näiteks kasutasid sellist lahendust.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#3

Kaug ja lähetuled on eraldi küll, pirnide suhtes jääd hetkel vastuse võlgu.
Katsetan seda homme seda varianti mis välja pakkusin ja annan teada mis sai.
Vasta
#4

Hondal o selline tore vahva süsteem et seal juhitakse asju massi kaudu mitte plussi
Vasta
#5

Ei andnud rahu ja sai katsetamas käidud nii pidi nagu nustu826 soovitas. Aga ei midagi hetkel jäid tööle nii et kui kaugtuled põlema panna siis lisatuled on kustus ja kui kaugtuled kustutada siis hakkavad lisatuled põlema Smile . Seega ei ole lahendust saanud hr reigu tundub et olete rohkem hondadega sina peal, et kas sellest roolisamba küljes olevast lülitist on kergesti kätte saadav see toite juhe või mitte. Ei oska enam kuskilt võtta kuna kaitseplokk ka sama nali nagu tule taga.
Vasta
#6

ehh vist peaks nii minema et klemm  87 ja 30 jäävad nii nagu on ja klemm 85 alla paned selle juhtme mis tuleb lülitist ja 86 alla peab voolu eraldi vedama.Parandagu keegi mu juttu kui eksin
Vasta
#7

Sellise 4 klemmiga relee puhul kui numbred peast ja kogemusest ei tea mis ja kuhu siis kõige pilhtsam on katsetada suvalise aku, paari juhtmejupi ja testri või tarbijaga. Mina kui autoelektrist mittemidagi teadev inimene teeksin nii.
Vasta
#8

86 ja 30 aku + (86 võib ka originaal kaugtule (+) juhtmesse ühendada)
87 lisatulede toide
85 originaal kaugtule (-) juhtmele
Vasta
#9

(26-11-2015, 21:53 PM)Provoker23 Kirjutas:  Sellise 4 klemmiga relee puhul kui numbred peast ja kogemusest ei tea mis ja kuhu siis kõige pilhtsam on katsetada suvalise aku, paari juhtmejupi ja testri või tarbijaga. Mina kui autoelektrist mittemidagi teadev inimene teeksin nii.

Ei soovita siiski väga hoogu selliste loomkatsetega minna... Osades releedes mähise otste peal mähisega paraleelselt diood, mis vales suunas voolu saades võib maha põleda, lühisesse minna ja relee kasutuskõlbmatuks muuta... Nähtud päris mitmeid nii rikutud releesid.
Ehk siis 86 jäägu plussi,85 massi.
Vasta
#10

Kui nüüd tester majapidamises teemaalgatajal ja pirn saab juhet mööda nii plussi kui massi, tasuks uurida, kummast kaugtule lambi juhtmest + ära kaob ja massiga asendub.
Ühenda relee pirni kahe juhtme vahele. 86 sinna, kuhu + alles jääb, 85 teise.
Vasta
#11

Vanasti näitas tester kohe kui plussi asemel miinuse punasega ühendasid miinus märki voldite ees.
Vasta
#12

(26-11-2015, 18:42 PM)kert125 Kirjutas:  Ei andnud rahu ja sai katsetamas käidud nii pidi nagu nustu826 soovitas. Aga ei midagi hetkel jäid tööle nii et kui kaugtuled põlema panna siis lisatuled on kustus ja kui kaugtuled kustutada siis hakkavad lisatuled põlema Smile . Seega ei ole lahendust saanud hr reigu tundub et olete rohkem hondadega sina peal, et kas sellest roolisamba küljes olevast lülitist on kergesti kätte saadav see toite juhe või mitte. Ei oska enam kuskilt võtta kuna kaitseplokk ka sama nali nagu tule taga.

Mulle tundub, et sul on seal normaal olekus suletud kontaktidega relee. Aga ma unine ka ja võibolla ei saa päris hästi aru Big Grin
Vasta
#13

(26-11-2015, 23:45 PM)tanel. Kirjutas:  
(26-11-2015, 18:42 PM)kert125 Kirjutas:  Ei andnud rahu ja sai katsetamas käidud nii pidi nagu nustu826 soovitas. Aga ei midagi hetkel jäid tööle nii et kui kaugtuled põlema panna siis lisatuled on kustus ja kui kaugtuled kustutada siis hakkavad lisatuled põlema Smile . Seega ei ole lahendust saanud hr reigu tundub et olete rohkem hondadega sina peal, et kas sellest roolisamba küljes olevast lülitist on kergesti kätte saadav see toite juhe või mitte. Ei oska enam kuskilt võtta kuna kaitseplokk ka sama nali nagu tule taga.

Mulle tundub, et sul on seal normaal olekus suletud kontaktidega relee. Aga ma unine ka ja võibolla ei saa päris hästi aru Big Grin

Kirjutab ju, et kustuvad siis kui gabariiditulede peale lülitada, kui ma nüüd aru õieti saan...
Vasta
#14

Ahhoi.
Sai ühendatud nii ära nagu hr Buzzet ja voilaaa asi töötab. Sai veel lisa lüliti vahele pandud hiljem.
Seega võib selle teema lõpetada.
Suured tänud kõigile vastanutele.
Vasta
#15

Nii probleem järgmine. Nimelt berlingol 2003 aasta punnsilmne variant on kadunud kaugtuled/ signaal ja ei tule peale klaasipesu vedelikku.
Kaitsmed korras. Sai eraldi proovitud kaitsmetele otse voolu andes, siis olid kaugtuled olemas. Eraldi sai ka pesurimootor ja signaal toite mis töötasid.
Kahtlustasin et roolisambal olev kang pekkis. Sai välja vahetatud ja ei midagi ikka samad funktsioonid kadunud. Foorumist uurides tundub, et seal elu ei käi. Seega ehk siin teadjamaid mehi või keegi kellel endal berlingo istumise all. Oskab äkki pakkuda kas kaugtuledel on eraldi relee kuskil ja kus see asuda võib. Või on kogu elektroonika ikkagi kangide lülituse sees.
Igatahes kui kellegil on mõnda ideed kust veel võiks probleemile lahendust otsida andku teada.
Vasta
#16

Soovitaks veenduda, et keremoodul oleks terve. On olnud juhuseid kus niiskus oma töö teinud ja aitas vahetus. Väheseks ajaks ka puhastus remont.
Vasta
#17

Kaks mõtet. Mõlemaga on seotud keremoodul ehk BMI. See on juhi jalgade kohal oleb "kaitsmeplokk" (tegelikkuses hulga enam, kui vaid kaitsmed).

Esiteks haagise tuledepistiku pesa - kui see on ühendatud ja peetis, siis hakkab BMI ohustet tarbijaid välja lülitama. Mul kadusid parem suund ja signaal, kui haagisepesasse lühis mädanes. Eemaldasin ühenduse ja tõrge kadus. Korrastatud pistikupesaga probleemi polnud.

Teiseks seesinane BMI peet. Seda näeb arvutiga.

Kui Tallinna inimene, siis Lear Prantsuse autost jagab seda teemat hästi, soovitan.
Vasta
#18

Bmi moodul on siis see kaitsmeplokk ise või tähendab see trükkplaat? Väljast kapoti all olev kaitsmekarp kus asub ka kaugtule kaitse jne.... käis vahelt välja ja lahti. Seest nagu uus kena laki kihi all ja ei mingeid korrosiooni algeid või et oleks kuskilt midagi halba olnud. Sees olemise võtan siis ette. Kärukonksu õnneks pole sellega üks asi vähem mis võib segaseks ajada. 


Kui kellegil äkki 1.9 51kw autot varuosadeks on või teab kellegil vedelemas võib teada anda. Bensu mootoriga isenditel kaitmekarp erinev?
Vasta
#19

Sai kaitsmekarp lahti võetud. Tolmune oli küll seest omajagu, aga niiskust või muud kahtlast ei olnud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#20

(12-09-2022, 17:26 PM)kert125 Kirjutas:  Sai kaitsmekarp lahti võetud. Tolmune oli küll seest omajagu, aga niiskust või muud kahtlast ei olnud.
Oled kindel-võta luup ja vaata ega külmakaid ei näe.Pilt võib petta,kuid kahtlusi on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne