Anomaalia kaugtulede ühendamisel
#21

sai ühe teise berlingo pealt katsetuseks kaitsmekarpe vahetatud. Millel asjad toimisid, aga ei midagi. Roolisambalt sai vahetatud kangide süsteem ka ei midagi. Veendusin ainult, et minu oma teise peal töötas. Juhipoolse tule all oli üks jämedam plussjuhe mäda. Lootsin et sellega asi korras aga ei midagi. Ei teagi mille toide see siis jälle oli. Massid sai üle kõidud lisaks.
Ei oskagi enam kuskilt vaadata. Tõesti lammuta kogu armatuur lahti et kuskilt mingit juhet üles leida. Muu elektroonika nagu ei saa enam olla.
Kas ülevaatusel tuleb probleeme kui tava kaugtuledele kuskile eraldi lüliti panna nagu muidu lisatuledele tehakse. Lisaks muidugi ka signaal.
Vasta
#22

Kas sellel on radika vasaku alumise nurga juures jäme pistik? Kui on, kas see on vett täis ja oksüdeerunud või korralik? Millised massiühendused sa üle käisid?
Vasta
#23

Sõltub ülevaatuse punktist,mõnes kohas istud ise autos ja näpid tulesi,mõnes kohas istub ülevaataja.Üldiselt ülevaatusel peab auto olema sellises konditsioonis nagu see tehasest väljus...Kodustatud ülevaataja kui peakaamerat pole võib ka läbi lasta.
Vasta
#24

(17-09-2022, 17:28 PM)gruppen Kirjutas:  Kas sellel on radika vasaku alumise nurga juures jäme pistik? Kui on, kas see on vett täis ja oksüdeerunud või korralik? Millised massiühendused sa üle käisid?

Hetkel lappisin auto uuesti kokku ära. Vasakul ehk siis juhi pool. Stange ja tuled käisid eest ära. Et oleks võimalikult palju näha. Radika juures pole juhtmeid märganud nii. Aga juhi tule all olevad juhtmepuntrad said vaadatud. Seal olil olid massi ühendused mis sai lahti võetud ja lihvitud kõik mis olid. Ja tule all oli ka mingi vähe suurem pistik kuhu läks ainult üks jämedam plussjuhe. See oli katki mis sai korda tehtud uuesti. Lisaks oli seal tule juures ka mingi mustkarp. Kuhu alt läks pisitk külge ja siis eraldi kahe poldiga olid mingid jämedamad juhtmed. Ka vist mingi relee moodi asi tundus. Mille klemmid sai üle lihvitud.
Homme vaatan korra selle radika nurga täpsemalt üle. Tean , et kunde poole radika kõrval tule kõrgusel on mingi karp kus kaks releed sees. Aga need peaks olema seotud ventilaatoriga radika ees mitte tuledega.

Kaugtuledega muidugi see teema et lihtne oleks sinna ühendada kuskile lisatulede juhtmestik. Aga praegu on nii et kangis on lähituled koguaeg aktiivsed. St et ei jää eraldi pargid põlema ja kui kaugtulesid proovida panna ei kustu lähituled ära. Seega kui paneks eraldi juhtmestikuga siis kagutulesid kasutades põlevad ka lisaks lähituled samalajal.
Vasta
#25

Soovitaks ka aku ning tulemüüri vahel olevad pistikud üle kaeda (vahetult aku taga).
 Ei garaneeri seda, kas sellel generatsioonil olid need pistikud aga vaadata tasub. Need pistikud altis vett sisse laskma. Lahti saab keerates vastavat "muttrit" .
Vasta
#26

Imelik on see, et ei tööta kaugtuled, signaal ja klaasipesur. Ega need ju ühe kaitsme/relee  alt ei tule? Ülevaatusel poleks vähemalt mõnes kohas nagunii kasu, kui ainult kaugtuled põlema saada, mõnes kohas (võibolla ka  kõigis) kontrollitakse ka signaali töötamist ja ka lausa tühi klaasipesuvedeliku paak on rikkena ülevaatuseprotokolli kirja läinud, kuskil foorumis käis see läbi. Kas tal kaugtuled ja klaasipesu on vasaku kangiga või on klaasipesu paremal. Kindlasti loll küsimus, aga mul ei ole prantslastega vähimatki kokkupuudet olnud. Aga et signaal ka ei tööta, see on veel kummalisem.

Aga veidi väljamaa foorumites tuhnides selgus, et need on vist lausa suht tavalised vead. Vaata näiteks seda teemat, seal on samasuguste vigadega patsiente.

Ühes teises teemas ütles üks kasutaja aga nii: It is the COM 2000 mate. I can assure you for that, already changed hundreds of them because of malfunction of lights or horn
Vasta
#27

Sai indikaatoriga roolisamba pistikut katsetatud. Samba taha läheb kolm pistikut. Üks pruun süütelukku(immo), keskel hall kuhu tuleb kahele klemmile vool peale. Viis juhet kokku. Ja ääres jälle mingi sinine pistik kahe juhtmega.
Vool tuleb peale ainult hallile pistikule ülemisele kahele klemmile. Pildilt näha.
Peaks ju mingi lisa vool kuskile klemmile tekkima kui näiteks kojamehed töötavad või signaal. kaugtuled jne.... Aga ei midagi. Sai katsetatud kõrval teise masina pealt ka indikaatoriga. Seal sama teema. Voolud tulevad peale samuti ainult kahele klemmile.
Pärast jäin mõtlema, et kas äkki jälle on see üks see masin kus voolu juhitakse äkki läbi miinuse hoopis? Pm-liselt kui akult pluss juhe otse anda kuhugi klemmi taha, et kas tekib äkki midagi juurde või põleb äkki täitsa maha midagi?
 Signaali pasuna klemme mõõtsin ka indikaatoriga. Kui teine ots oli aku + klemmi peal, siis ükskõik kumma klemmi peale indikaatori panin süttis ikka indikaatori tuli.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#28

Ma veits googeldasin, et mis kuri loom see Com2000 ikkagi on ja tundub, et see ongi see kogu roolitagune kupatus, mille küljes ka kõik need kangid on. Ja mulle endale tundub, et seal see viga võibki olla, sest sul on ikkagi probleemid nii ühel kui ka teisel pool oleva kangiga, samuti signaaliga, millele läbi roolilindi tõenäoliselt signaal sealtsamast moodulist tuleb.
Selles videos saab selle sisemusest aimu (miks kuradi pärast peavad need kangid ainult nii keerulise süsteemiga installeeritud olema, arumaeisaa):
Vasta
#29

Väga suur TÄNU kõigile kes abiks olid.
Kuna inglise keel on nagu on sai antud postituse lingil olev teema korra goolge translatega läbi lastud. Seal oli välja toodud üks punane ja valge juhe mis on omavahel kokku keerutatud tuleks üle vaadata. Sai käidud uuesti garaasis proovimas. Üks ots läheb tulede kangi taha ja teine auto kapoti all olevasse kaitsmekarpi. Sai väljast juhtmejupiga katsetatud ja voilaa tuled olemas, pasun olemas, pesur olemas Big Grin Big Grin Big Grin  Punane juhe ise terve vaja ainult valge uus vedada. Homme saab siis uuesti selle lihtsa asjaga juba tegeleda Big Grin

Veelkord Tänud abi eest.





Aare R.Imelik on see, et ei tööta kaugtuled, signaal ja klaasipesur. Ega need ju ühe kaitsme/relee  alt ei tule? Ülevaatusel poleks vähemalt mõnes kohas nagunii kasu, kui ainult kaugtuled põlema saada, mõnes kohas (võibolla ka  kõigis) kontrollitakse ka signaali töötamist ja ka lausa tühi klaasipesuvedeliku paak on rikkena ülevaatuseprotokolli kirja läinud, kuskil foorumis käis see läbi. Kas tal kaugtuled ja klaasipesu on vasaku kangiga või on klaasipesu paremal. Kindlasti loll küsimus, aga mul ei ole prantslastega vähimatki kokkupuudet olnud. Aga et signaal ka ei tööta, see on veel kummalisem.

Aga veidi väljamaa foorumites tuhnides selgus, et need on vist lausa suht tavalised vead. Vaata näiteks seda teemat, seal on samasuguste vigadega patsiente.

Ühes teises teemas ütles üks kasutaja aga nii: It is the COM 2000 mate. I can assure you for that, already changed hundreds of them because of malfunction of lights or horn




Vasta
#30

Et siis lingist oligi kasu? Wink Minu vabandused, et ma neid asju inglise keelest ära ei tõlkinud... Smile
Vasta
#31

Pane mõlemad juhtmed uued ja keeruta nad samuti kokku, akutrelliga näiteks. Tegemist on mingisuguse data/CANbus liini juhtmetega ja häirete vältimiseks peavad nad omavahel kokku keeratud olema.
Vasta
#32

(19-09-2022, 10:47 AM)saarlane87 Kirjutas:  Pane mõlemad juhtmed uued ja keeruta nad samuti kokku, akutrelliga näiteks. Tegemist on mingisuguse data/CANbus liini juhtmetega ja häirete vältimiseks peavad nad omavahel kokku keeratud olema.

Täitsa õige jh. Sai veetud uus juhe, aga kuna keerdusid sees olnud siis masin ei käivitunudki. Sai hetkel vanad alles jäetud ja uue juhe lisaks klemmide alt veetud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne