Mitsubishile Ford Sierra 1,6 -1,8 mootor
#1

Tekkis selline idee et paigaldada 78 a. Galant-Sigmale  Ford Sierra mootor koos käigukastiga.
Kunagi hiljem paneks  originaalmootori tagasi.Enne tahaks selle aga kapitaalselt üle käia .
Lihtsalt öeldes,et saaks masina varem liiklusesse paisata.
Ega kellelgi ei vedele kusagil nurgas Sierra mootorit,et saaks selle pealt mõõte võtta ja võrrelda  Mitsubishi 4G52  mootori ja käigukastiga?
Või on kellelgi ideid milline kaasaegsem  mootor võiks tagaveolisele  Mitsubishile sobida?

http://static4.album.ee/files/1149/3/ori...7_jVl2.jpg

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#2

Selle peaks sobima kõik 4g63 mootorid (2liitrilised), isegi vööriveolised
Vasta
#3

Möni teine mootor,näit. Sierra  oma seepärast,et see  on nii lihtne ja neid peaks "masslademetes " Smile veel alles olema.
Aga enne sooviks neid vörrelda-kuidas karteripöhi jääb esisillatala suhtes ,mootorikinnitused jne.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#4

Mul jääb peale talverallit üle mitsu 4G63(2L) mootor oma 76´ lanceri pealt. Mootor on pärit 82´ galandilt. Käib kenasti. Surveid pole mõõtnud aga mingi aeg huvi pärast viskan kellad külge. Käigukasti on ka galandilt ja omab edaspidi 5 käikku. Selle saadavus veel ei ole päris kindel. Pean uurima kas ta uut mootorit kannataks või lendab kohe pauguga pilbasteks. Aga 85% tõenäosusega jääb ka see üle. Ehk toimetav komplekt siis oleks pakkuda. Talveralli lõpuni on ka võimalus proovida Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#5

Kas oled töömahtusid ikka hoolikalt kaalutlenud? Siis mitte liitreid aga neid tunde, mis kulub teise margi kone paigaldamiseks. Kõige mustema stsenaariumi järgi ei saa ei selle ega oma mootoriga viimaks asja.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Soovitan Lancer EX 2,0 turbo mootorit mida kasutati ka Galandi peal ja toodeti 1981-1984 
Endal seisab selline auto garaazis ja usu see mootor on parem kui ükski sieera mootor.
Vasta
#7

(01-12-2015, 22:26 PM)Qunts Kirjutas:  Soovitan Lancer EX 2,0 turbo mootorit mida kasutati ka Galandi peal ja toodeti 1981-1984 
Endal seisab selline auto garaazis ja usu see mootor on parem kui ükski sieera mootor.

Noh, kui eesmärk oli lademes leiduvat mootorit paigaldada, siis 125- kw sabaveduse galandi turbokat leida on pigem heinakuhjas nõela otsimine (seda isegi Soomes). Lisa veel juurde 99% tõenäosusega perses turbo, millele keegi enam osi ei tee, siis peavalu on seal kordades rohkem, kui vabalthingavaga. Aga soovitaks ka ise oma aeg ja ressurss panna olemasoleva paja remonti - ise korrastasin E10 galandi mootorit kevadel. Kuna silindrid olid tugevalt kulunud, sai vana plokk kõrvale jäetud ja E30 galandi plokki kogu sisu koos uute rõngaste ja saaledega ümber laotud. Vähemalt ninaveduse galandi plokk oli sama vanema ja uuema põlvkonna vahel.   
Vasta
#8

Tegelikult oli see mootor enne mahavötmist töökorras,kuid hooratta hammasvöö ja starter ei tahtnud koostööd teha.
Oli vaid meeletu ragin.Sai vöetud Astron 80 mootori hoorattalt hammasvöö ja paigaldatud 4G52-le,kuid ikka sama tulemus-meeletu ragin ja ei jöua mootorit tingi ajada.
Mootor muidugi suitses...
Et aga sellisele vanale mootorile uusi juppe tellima ja remontima hakata vötab kindlasti  palju aega.
Ilmselt vaja köik uued kolvid-röngad,tihendid jne jne vahetada.
Lanceri mootor oleks kindlasti ka huvitav väljakutse,kuid eeldan,et see on siiski esiveolise oma?
Tahaks kevadeks asja liikuma saada.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#9

Kas sa oled kunagi midagi taolist teinud? No kasvõi Pobedale Volga mootori paigaldanud? Lihtsaim näide, mis meelde tuleb.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

Wagoneeri poolt pakutud Lanceri mootor on ahtriveolise oma Rolleyes
Vasta
#11

(01-12-2015, 22:57 PM)sugraM Kirjutas:  
(01-12-2015, 22:26 PM)Qunts Kirjutas:  Soovitan Lancer EX 2,0 turbo mootorit mida kasutati ka Galandi peal ja toodeti 1981-1984 
Endal seisab selline auto garaazis ja usu see mootor on parem kui ükski sieera mootor.

Noh, kui eesmärk oli lademes leiduvat mootorit paigaldada, siis 125- kw sabaveduse galandi turbokat leida on pigem heinakuhjas nõela otsimine (seda isegi Soomes). Lisa veel juurde 99% tõenäosusega perses turbo, millele keegi enam osi ei tee, siis peavalu on seal kordades rohkem, kui vabalthingavaga. Aga soovitaks ka ise oma aeg ja ressurss panna olemasoleva paja remonti - ise korrastasin E10 galandi mootorit kevadel. Kuna silindrid olid tugevalt kulunud, sai vana plokk kõrvale jäetud ja E30 galandi plokki kogu sisu koos uute rõngaste ja saaledega ümber laotud. Vähemalt ninaveduse galandi plokk oli sama vanema ja uuema põlvkonna vahel.   
See 125kw mootor ei vedele heinakuhjas ja veel vähem kuskil oksionil aga selle mootoril on jõud mida tänapäevl mõõdetatekse teisiti .
Kui leiad mootori millel perses turbo siis leian sulla ka mehe kes selle korda teeb !!!
Endal seisab selline isend (orginaalis) garaazis ja kõik toimib ja usu selle 125kw juures jõudu ülearu.
Kui muretsed aja, raha ja resurrsi pärast siis kindlalt ei ole see mitsu mootor sinule ja soovitan vaadata SIERRA ja FERRARI mootori suunas !!!
Vasta
#12

(01-12-2015, 23:23 PM)Qunts Kirjutas:  ...aga selle mootoril on jõud mida tänapäevl mõõdetatekse teisiti.
...

Ma vist pole ainuke, kes meelsasti kuulaks jõu mõõtmise meetodite arengust. Rolleyes

Turbo kui selline ei ole mootorispetsiifiline. Küll võib sobiva asenduse leidmine olla aeganõudev, kuna mootorite õhtuarbe muutus läbi pööretevahemiku erineb oluliselt.
Vasta
#13

Nõustun sellega et kui mitsu siis mitsu mootor võiks ka asemele minna aga reaalne elu on teine ja võimalused sinna takka otsa.

Ford Pinto mootoreid kasutavad Inglased /Iirlased laialdaselt ja kutsuvad hellitavalt paadi ankruteks
raske malm plokk jne jne aga 40-45sed webberid ja asjal juba jumet plus jupid odavad ja laiali ka ei kipu minema
just üle määra lihtsalt


http://www.2litrehotrod.com/
Vasta
#14

See et kuskil nii tehakse pole nagu näitaja
Rootsis pannakse absoluutselt köigele volvo mootoreid kuna neid on lihtsalt saada

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#15

Viienda generatsiooni Galanti on praegu juba väga keerukas leida, kuues generatsioon hakkab ka juba pigem harulduseks muutuma... Proovi esiveduse 4G63 peale ümber teha asi aegsasti, säästad edaspidi kõvasti vaeva. 
Vasta
#16

Praeguseks hetkeks soetatud  tagaveduse Mitsubishi 1,6 mootor,mis peaks sinna ilusti vahele sobima.
Lahjem kui originaal,kuid vähemalt sama tehase toodang.
Paigaldus lükkub ilmselt kevadesse.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#17

Tekkis selline kysimu,et millistele Mitsubishi mudelitele paigaldati 4G52 mootoreid.
Vaja oleks uut hooratast ja starterit.
http://album.ee/node/29427661/50343067

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#18

(07-02-2016, 22:15 PM)zxr Kirjutas:  Tekkis selline kysimu,et millistele Mitsubishi mudelitele paigaldati 4G52 mootoreid.
Vaja oleks uut hooratast ja starterit.
http://album.ee/node/29427661/50343067
Hooratta ja starteri saab ära remontida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne