Mootor vahetatud ja pill häälest ära jälle=)
#1

Tegemist siis 20a vana tehnikaga ja ega mul mujalt eriti nõu küsida pole. Astra peal on siis see uuem x16sz 52kw. Jagaja on sel selline ribidega . 
[Pilt: opel-astra-x16sz-04.jpg]
See mootor oli kurvalt kokku jooksnud kolinaga. 
Kohe oleks võtta, aga vanema astra pealt pärinev
1.6 55kw, mis ma arvan et wiki andmetel peaks olema c16 nz.

Kas neid saab vahetada omavahel ?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

http://opel-club.ru/files/Astra%28F%29.pdf


   Kui vene keelt veidigi oskad  , siis saad vaadata erinevaid mootorite ja käigukastide kombinatsioone . Elektri osas ei oska arvata , mõlemad mootorid peaksid olema monopritsega .
Vasta
#3

Kastiga ei olegi probleemi. Vaatasin et surveastmed on erinevad ja just see jagaja. See vist on üldse mingi süüteplokk vs. vanemal jagaja. 

Ma kõigerohkem kartsin seda, et pele mootrivahetust tekib olukord, et vanemal plokil puudub mõni elutähtis anduripesa või on mõni auk teises kohas või teise kujuga. 

Aga imekombel lahenes see asi öösel minu jaoks 50 € väljaminekuga ja veel ühe õige mootriga astraga. 
Et siis lukku.

ps. Kui kellegil astma juppe peaks vaja minema siis aitan teid meeleldi.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

(15-12-2015, 11:15 AM)Killer666 Kirjutas:  .. See vist on üldse mingi süüteplokk vs. vanemal jagaja. ...

Süütemoodul, kus kõik vajalik särtsu tekitamiseks sees. Särtsutab kahekaupa, silindrid 1/4 ja 2/3.
Vasta
#5

See ribidega on jah süütemoodul ja kõige nōrgem jupp Opeli mootoritel. Kui mootori töös hakkab ilmnema vigu siis enamus juhtudel on põhjuseks see sama jupp. 
Vasta
#6

(15-12-2015, 12:10 PM)r.i.h.o Kirjutas:  See ribidega on jah süütemoodul ja kõige nōrgem jupp Opeli mootoritel. Kui mootori töös hakkab ilmnema vigu siis enamus juhtudel on põhjuseks see sama jupp.

EciTeci kaanetihend on vist siiski veel nõrgem. Sad  Mul on 2 isendit peetis tihenditega, moodulid korras.
Vasta
#7

Vahetasin mootorid ringi. Doonorautol olevat bensupump kutu olnud. Proovisin dopkaga ja siis nagu tegi paar pauku ja ei süvenenud eriti rohkem.

Nüüd on siis selline lugu, et käivitades poob mootorit kinni. Siis nagu lubab ja isegi korraks käivitub kuid siis parisekundi pärast lõppeb see pauguga karbussis. Proovisime ka vedades ja selgus selline asi, et mootor käib alates 3500- lõpuni ilusti, erkaslt ja puhta häälega. Lastes alla 3500 sureb välja, hakkab plodisema ja paukuma.

Esimese asjana panin teise mootori pealt vända anduri, siis tempanduri kollektrist,siis teise karbussi ja lõpuks vahetasin ka süüteploki ringi. 

Muutust ei halli tilligi. Big Grin

Edit: Keerasin nuka triibud kokku, siis vähemalt vända rihmaratta pealne triip ühtis. Ise ei oska enam muud kahtlustada kui et ehk on rihmaratas ise vigane??

Pole midagi targemat teha
Vasta
#8

 Oled sa ikka kindel, et sellisel mootoril on peal karburaator? Mina ei usu kui orig teema, pigem ikka monopritse.
Samasuguse vea põhjus volkaril (monopritse) oli lühis mootori juhtmestikus. 
 Võid proovida kui oled natuke aega käianud mis seisus on küünlad. Kui märjad siis eemalda pihusti pistik ja käivita mootorit hoides gaasipedaali põrandas. Mõne aja pärast peaks võtma tuurid üles ja välja surema.
Vasta
#9

Viga on lihtne, auto on lihtsalt katki. Sellise diagnoosi pani minu autole kord üks väike nagamann. Kontrolli kõiksugused voolikud ja ühendused üle, minule tndub, et saab kuskilt õhku lisaks. Kontrollida võib ka Brake Cleaneriga, lihtsalt pihustades teda voolikute ja ühenduste peale. 
Vasta
#10

Minu jaoks ongi see monopritse paras karbuss.

Ma ise kahtlustan siiski süütesüsteemi riket. Sest alguses kui ma seda doonorit proovisin vallades tilk bensiini karbussist sisse. Juba siis ta ei võtnud pöördeid üles , aga siis ma ei viitsinud süveneda ja pidasin seda anomaaliat vana bensiini süüks.  

Sealt "karbussist" on näha käivitamisel,et pihusti töötab. Pulseerib. Gaas maas läheb korraks käima ja siis sureb suure pauguga sisselaskes välja. Teine sümptom ongi see et süütab täiesti valel hetkel. Käivitamise ajal lööb lihtsalt mootorit kinni. 

Mingeid õhulekkeid või vigaseid voolikud ma ei usu. 

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

Mul 1,6l fiatiga samasugune jama oli, siis remonditi seda 2 kuud kuni leiti ajust ära mädanenud mass ühendus, mootor käis kuidas kunagi vahest üldse mitte, kuid kõrgetel pööretel töötas täitsa hästi. Seda elektri värki tasuks uurida... 
Mu autol olid täpselt samasugused sümptomid
Vasta
#12

Hmm.. 
Uurin kõik üle. Kes teab kus see aju on? Kas rattakoopas? Ilmad ju päris vesised olnud. Muidu see mis nüüd sõitma peaks, see auto umbes nädal aega tagasi töötad ideaalselt kuni mootrist kepsud välja tulid. 

Üritan nüüd nv. juhtme  taha ajada, vaatam mis ta ise arvab.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#13

 Osade autode puhul tuleb isegi aku tühjaks saades pritsungi aju ja pritsung uuesti sõbraks teha. Vbolla siin sama keiss? Ilma oleks pääsenud, kui oleks vana pritse jne uuele mootorile üle tõstnud.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#14

(16-12-2015, 20:36 PM)Killer666 Kirjutas:  Minu jaoks ongi see monopritse paras karbuss.

Säärase suhtumise juures see asi käima ei hakkagi.

Palju silindrites survet on?
Süütejuhtmed on ikka õigesti peal?
Vasta
#15

Hr võsa...  selliste põhiandmete ja suhtumisega on  nagu ilmaennustamisega kirjutada võib kõike, midagi ikka pihta läheb, aga et auto aju otsida porikoopast!!! on midagi uut.    Sünoptikud vist.     Big Grin

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#16

Võsa siin on sulle definitsioon karburaatorist:
"Karburaator on bensiinimootorite segu valmistamise seade, kus sisenev õhuvool imeb kaasa kütuseseguks paraja hulga bensiini. Karburaator on sisepõlemismootori kütusesüsteemi osa. Karburaatoril on liigutatav klapp, millega muudetakse mootorisse imetava segu hulga kaudu mootori võimsust."

Antud juhul on siis see segu koostise osa antud elektroonika hoolde. Ma arvan et kui karburaatoriks seda kutsuda ei tohi siis karbussiks küll, sest ega ta ju see ongi. Karbuss.

Surve on selles mootris piisav, seda on kõrvaga kuulda ja aru saada. 

Tutvustada pole siin samuti midagi. 

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

(17-12-2015, 17:16 PM)h2rra Kirjutas:  aga et auto aju otsida porikoopast!!! on midagi uut.    Sünoptikud vist.     Big Grin

Tänapäeval on see ju tüüpiline - Logari taha peidetud mootori juhtaju. Ennem aga on sellega sõidetud kuskil  mudas ja logar mõnuga soppa/pori täis. Nii ongi, et tuleb otsida sealt mida mainisid Big Grin .
Vasta
#18

Monopurskel on karbuss ja ajusid pannakse logarite taha. Kõik õige.

Sellel peaks olema kompuuter kõrvalistuja kickpaneli taga. Ja diagnostikat saab teha ise, sildad kokku pistikust 2 klemmi ja mootorituli vilgub.
Vasta
#19

   Nüüd on minu peas lühis = mis asi on kõrvalistuja kickpanel , ja kus see asub ? Väga on vaja teada , oman ka Opel Astrat .
Vasta
#20

(17-12-2015, 18:47 PM)edvard Kirjutas:     Nüüd on minu peas lühis = mis asi on kõrvalistuja kickpanel , ja kus see asub ? Väga on vaja teada , oman ka Opel Astrat .

"Basically the kick panel is the interior panel of the vehicle, between the firewall and the door opening, next to the driver's or passenger's feet. "

Ehk siis tulemüüri ja ukse vaheline ala, juhi ning kaasreisija jalge kõrval.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne