Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Andke andeks kallid kasutajad, aga pean veel tootma siia ühe teema. Luban, et see aasta jääb see kindlasti viimaseks.
Murelapseks siis üks klassikaline 32 aastat vana null-kuus. Teada tuntud kohast on gaasipedaal pooleks läinud. Kuidas selle hoova sealt kätte saab? Ülespoole sai proovitud , aga no ei mahu mootori ja tulemüüri vahelt läbi. Praegu pole lihtsalt võimalik koos autoga seda keevitusse viia.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Pole midagi targemat teha
Postitused: 93
Teemad: 12
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
27-12-2015, 22:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2015, 22:19 PM ja muutjaks oli
madis1080.)
See ei ole nali kahjuks...
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
(28-12-2015, 13:00 PM)ats97 Kirjutas: ...kindlasti veenduda, et uue padja vedru sees oleks ka see kummijulla - on olnud juhuseid, kui seda seal pole olnud).
Pole mingi raketiteadus.
Ats.
Misukese vedru sees?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(28-12-2015, 23:22 PM)vant Kirjutas: Misukese vedru sees?
Kohe näha, et mees pole õiget mootori patja näinudki.
Padja sees on tühemik, seal käib vedru. Vedru sees on tühemik, seal käib kummipuks.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Mees on patja näinud küll, aga nii paarkend aastat pole juhust olnud VAZ- i mootorit ja tema patju kangutada ja patju lahti võtta. Tõesti ei mäletanud, et seal vedru ja puks sees on
Postitused: 1,179
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Rahvapärimuste järgi pidi sinna sobivaim olema GAZ 53-e klapivedru. Isiklikku arvamust ei oma ja kommenteerida ei oska. Panin ka kunagi sinna katkise asemele miskit, aga ei mäleta, misasja.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.