Mootor vahetatud ja pill häälest ära jälle=)
#21

Kas oled juba üritanud sädet reaalse survetaktiga kõrvutada? See tähendab siis näpp küünlaaugus survet testimas ja küünal kõrval sädelemas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

Vaata kas mootori ajud on ikka identsed doonori omaga.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#23

Kapoti all on kõik 1:1 . Mootorikoodid on ka mõlemal samad x16sz. 
[Pilt: 01095447778b495.jpg]

Edvard, kickpanel on see osa autos kus eesistujad oma jalgu vastu seina saavad toksida. Ehk kickida.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#24

Oligi nii nagu arvasin. Peale rihmaratta vahetust asi käib nagu natsu viiul. 
[Pilt: 0109548043d24c8.jpg]
[youtube]http://youtu.be/9I0eJvhu1Iw[/youtube]

Pole midagi targemat teha
Vasta
#25

Heh, mu pöidlatestri soovitus läks enamvähem õigesse suunda vist? Ega ta karga käima kui süüde mitukümmend kraadi piiksus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26

(18-12-2015, 23:04 PM)Marko Kirjutas:  Heh, mu pöidlatestri soovitus läks enamvähem õigesse suunda vist? Ega ta karga käima kui süüde mitukümmend kraadi piiksus.

Jah, tänud kõigile kaasamõtlejaile. Nüüd võin ausalt välja öelda, et mul pole küünlavõtit  Big Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#27

Kiiruskatse 5. päev ja hommikul olid juba käed puhtad ning mingit plaani enam oplit näppida polnud. Hommik algas sellega, et andsin naabrimehele-astramehele krokodille, et see saaks oma astrat mis iga päev paugupill on olnud käivitada saaks. Istusin siis ise astrasse ja sama nali. Pill ei lähe käima. Kolmandal katsel võttis elu sisse , mil. põleb ja sõites nõksutab. Veakoodiks näitab jälle vända andurit. 
Vaatasin ka desired ja actual enngine speedi, siis viimane hakkab vahepeal villast viskama. Tühikäigul oli too hetk 900 ja siis loobib kummalisi 1500 vahele.  

Võtsin siis teise mootori pealt anduri, aga no tollega ei olnud üldse mingit tühikäiku.  Sad Panin nüüd töötava tagasi ja tekkis küsimus, et kas tasuks osta uus noname andur? Või otsida kuskilt lammutusest?
Noname 10€ vs orig 120€. 

Pole midagi targemat teha
Vasta
#28

Toprani anduriga me vectrat käima ei saanud. Sai tagasi viidud ja kallim võetud. Seeg võta mõni korralikum.

Eesti Ladaklubi
Vasta
#29

Kuradi kahtlane viga, kuidas saavad andurid niimoodi katki minna? Kuskil peab olema mingi lühis või viga mis põhjustab seda jama, mõni pistik kuskil pahasti, või ei saa juhtelektroonika asjast õigesti aru, kas sa teise mootori originaal aju ei saa külge ühendada? Vanal 190 2,0 mersul oli miski kala, aju ei saanud plussi kätte ja tõmbas vajamineva voolu läbi tühikäigu mootori, ning põletas seda läbi kogu aeg...   
Vasta
#30

Ma mõtlengi seda, kas on võimalik selline kõikumine. Mingihetk töötab ilusti, siis teine hetk nõksutab. Mõtlen kas äkki tõesti mõni muu ühendus ei või sellist anomaaliat põhjustada? Tegelikult peaks äkki proovima teist süüteplokki või kommutaatorit, lugesin kuskilt et vigane süütepool muidu võib ka vända viga näidata. Miks krt nad sellest jagajast küll loobusid Big Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#31

Laenasin Opli ämmale, lasin värsket benssu peale ja tagasidet olen praegu niipalju saanud, et mootori tuli kustus ära ja ei nõksuta . Iseasi millist tuld nad seal vaatasid Big Grin 
[Pilt: Battery_Actual_Battery_Red.jpg]

Pole midagi targemat teha
Vasta
#32

Kui tegu Motronic pritsega siis sisselülitatud süüte ja seisva mootoriga genereeribki vändaanduri veakoodi, see on selle aju omapära. Mootori käivitudes veakood kaob. Ei mäleta enam kas sel mootoril oli Motronic peal või mitte.
Vasta
#33

Omega B-l oli täpselt sama teema vändaanduri veaga. Luges viga sisse ainult seisva mootoriga, aga sellel oli hargpritse peal...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#34

Viga oli bensiinis. Peale tankimist enam probleeme ei olnud.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#35

Kunagi umbes 15 aastat tagasi oli ühe sierraga selline lugu, et sai tangitud paak täis, ning pikem ring sõidetud ja koju tagasi. Järgmine hommik enam käima ei saa, plörtsub ainult. Remondis oli pikalt kuni üks tark mees ütles, et laske see kusi paagist välja ja pange korralikku bensiini Big Grin
Oli ka solkkütuse viga, kuid tänapäeval ei oska sellise asja peale tullagi
Vasta
#36

Ma ei tea ju kaua see oli ennem seisnud. Ära ju ei raatsinud visata. 

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne