17-02-2016, 19:56 PM
Ahoi, lp Peakorraldaja,
palume meie vabandused vastu. võtta kuna oleme tegelenud viimased kaks nädalat kogu oma maa- ja veepealse tehnika väljakolimisega oma senisest baas-garaazist. Nagu iga veebruarikuud ja talvist ahjul-lebamist viljeleda armastav tehnikasõber teab, on see just see kõikse-kõige õigem aeg kolimiseks
NB - Arvestades lumepuudust palume nimekirjas välja vahetada meie algselt regatud Külma Sõja Võitjast MB-veoauto hoopis bussikese "MB 207, 2.3, vla 1991" vastu. Jõudu on tervelt 53 kW ning kaalu 2,8 tonni ja kuna algne mudel (TN/T1N) paisati tootmisse juba 1977 aastal, siis peaks kõvast diislipressimisest vähemalt niipalju tolku olema, et hooga ikka väiksematest mägedest üle saab. No kui muidu ei saa, siis vähemalt 1-se käiguga v lausa tagurpidi tulles!
Maani kummardus! Rahad teel!
K
PS Trahvilöögina õigeaegse "joondu võtt"-u eest bronnime endale vabaneva koha võidusõitjate pika rivi lõpus!
palume meie vabandused vastu. võtta kuna oleme tegelenud viimased kaks nädalat kogu oma maa- ja veepealse tehnika väljakolimisega oma senisest baas-garaazist. Nagu iga veebruarikuud ja talvist ahjul-lebamist viljeleda armastav tehnikasõber teab, on see just see kõikse-kõige õigem aeg kolimiseks
NB - Arvestades lumepuudust palume nimekirjas välja vahetada meie algselt regatud Külma Sõja Võitjast MB-veoauto hoopis bussikese "MB 207, 2.3, vla 1991" vastu. Jõudu on tervelt 53 kW ning kaalu 2,8 tonni ja kuna algne mudel (TN/T1N) paisati tootmisse juba 1977 aastal, siis peaks kõvast diislipressimisest vähemalt niipalju tolku olema, et hooga ikka väiksematest mägedest üle saab. No kui muidu ei saa, siis vähemalt 1-se käiguga v lausa tagurpidi tulles!
Maani kummardus! Rahad teel!
K
PS Trahvilöögina õigeaegse "joondu võtt"-u eest bronnime endale vabaneva koha võidusõitjate pika rivi lõpus!