Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Tere kuna siin on koos palju motohuvilisi siis küsiks natuke nõu. Nimelt sõbra opel vivarol kooles 1 pihusti ära ja tahaks seda välja vahetada. Probleem on aga selles ,et pihustit ei saa kätte. Pihusti on nii kinni ,et ei liigu mitte kuidagi moodi. Pihusti on sisse pistetav ja pealt kahvel hoiab. Tuttav on proovinud igate pidi kangidega pinget peale lasta ja keevitanud mutreid peale ja õhulöök püssika seda proovinud lahti väristada ega ei midagi. Kas oskab keegi veel midagi välja pakkuda?
Postitused: 378
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Ei mäleta milliseid pihusteid need kasutasid, kuid kui bosch, siis on spets rakised millega tõmmata. Neid annab ka ise teha kui treipink käepärast. Vanematel on kindlasti, aga kas uuematel kah on seda ei tea - pihusti sees on päris pikk keerme osa millest sikutada saab.
Kui vastavad tööriistad puuduvad, siis soovitaks kiiremas korras see liikur viia nende juurde, kes sellise tööga igapäevaselt tegelevad, muidu võib lõppeda see katastroofiga. Lihtsalt soe soovitus, kuna commonrail süsteemid ei ole mõeldud remontimiseks tolmuses või mustas keskkonnas. Äärmiselt puhas peab kõik olema ja kõik augud/torud mis avad tuleb sulgeda korkidega, et sodi sisse ei lähe - ka väga väike puru võib pikemalt palju halba teha.
Postitused: 1,139
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
2,0 pihusti kipub tulema tükkhaaval. Pole ka hullu, uus pihusti ca 320.- + siis vana korpuse deposiit 70.-
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
mine prantsuse auto oü-sse, võtavad sul nõne euri eest välja
Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Uus pihusti on juba olemas aga ei saa vana kätte. Eks tuttav täna lammutab siis veel ehk saab kasvõi tükk haaval kätte.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(17-12-2015, 11:46 AM)supp Kirjutas: mine prantsuse auto oü-sse, võtavad sul nõne euri eest välja
Sa pole neid vist ise kakkunud, kui nii sinisilmne oled,et seal see pihusti paari euri eest välja võetakse.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 107
Teemad: 6
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Lihtsalt vaheküsimuseks: miks need pihustid nii kinni jäävad, et sellist jõudu tuleb nende kätte saamiseks kasutada? Kas põlevad/ussitavad nii kinni või on insenerid mootorit arvutades kolinal ämbrisse pannud?
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
17-12-2015, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2015, 21:30 PM ja muutjaks oli
Qunts.)
Ise vintsisin taliga auto esirattad maast lahti kungi KIA sorentol ja siis kuumutasin gaasiga ja pihustasin igasugu keemiat ja jälle kuumutasin jne. (peab olema etevaatlik, et auto ei põleks ümbert ära).
Kui peale teist ööd laeall rippumist oli auto vastu maad kukkunud ja pihusti ilusti tali otsas rippus siis olin endaga rahul ja hiljem kuulsin kellegilt, et oleksin pidanud vahetama mingeid vask seibe aegajalt ja solk kütusega ei kannata sõita mis pihustid pe…e keeravad.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(17-12-2015, 21:21 PM)Margusk Kirjutas: Lihtsalt vaheküsimuseks: miks need pihustid nii kinni jäävad, et sellist jõudu tuleb nende kätte saamiseks kasutada? Kas põlevad/ussitavad nii kinni või on insenerid mootorit arvutades kolinal ämbrisse pannud?
Nagu ksf. mainis siis üks põhjus on vesi,mis kuhugi sealt pealt ära ei voola,vähemalt 2,0-sel,teine asi on osüdatsioon,tahm jne.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Seibid hakkavad lekkima jah.Kuna mootorid on pealt plastmassiga kaetud ei näe ka mis seal all toimub.Vahepeal võiks sinna alla piiluda mis toimub ,kui õlimögin juba väljapoole on tulnud tuleb lahti harutada.Pihustid on iseenesest õli sees ja kui seib peab tuleb väga kergelt välja.