zidi kolb 3.rõngaga...
#1

Kas keegi oskab nõu anda,kust saada zidile kolbi,millel on 3 rõngast.Tavaline vene mopi v-50 oma ei istu vist. v-50 kolb nati erinev.
Vasta
#2

Komas rõngas on mõttetu,kõigepealt hakka masinat tegema orig kolviga.Märkimisväärselt annab minekut juurde surveastme tõstmine(ca 2-3mm) ja sisse-väljalaskeavade suurendamine.Kui tal piiraja on,siis tee see kahjutuks.
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: junga1
Kas keegi oskab nõu anda,kust saada zidile kolbi,millel on 3 rõngast.Tavaline vene mopi v-50 oma ei istu vist. v-50 kolb

Tziklivennal õigus:smug See asi nii ,et kui tehases pandi ikka 2 kolvirõngast tehti ikka rohkematega katsetusi ,aga 2 on ikka kõige mõtekam, egas see kolmas miskit juurde anna see jõud mis suurema kompressiooniga saavutatakse kasutatakse ära selle kolvirõnga liigutamiseks ja lisaks kulub silinder ka rohkem. Mõned vennad võtavad just kolvirõnga ära ,sest siis saab kolb vabamalt liikuda ,aga komprose kaob samas silinder kulub ka vähem.

Ma arvan ,et ikka 2 kolvirõngast on 50ccm kõige mõtekam.:keersilm

Jah töötle parem sisse ja väljalaset+ tõsta surveastet.:bounce
Vasta
#4

aga nt kuda surveastet suuremax teha....on kirjutatu..kyll et pytitilt kuskilt midagi maha lihvida kuskohat,mida,millega...kui palju?
:???
Vasta
#5

To:Alkazar- Vaevalt keegi sulle jälle puust ette ja punaseks hakkab tegema,kasuta foorumi otsingut,sellest on juba palju juttu olnud.
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: alkazar
aga nt kuda surveastet suuremax teha....on kirjutatu..kyll et pytitilt kuskilt midagi maha lihvida kuskohat,mida,millega...kui palju?
:???

Ma ju rääkisin,kuidas ma omal tegin:???
Egas sina ei pea niimoodi tegema,kui rahakotti on,siis vii kaan pinki ja ka olemasWink
Vasta
#7

peaks vist saama küll ja kuskilt kuulnud, et saab lasta ka 80 krossa kolvi sisse panna!!! a siis peab selindri läbi puurima ja teise karpa panemaRolleyes
Vasta
#8

peab olema VÄGA HEA põhjus, miks mitte eelistada originaalkolbi. sisse sobib vaid mõne teise margi kolb, mille mõõdud ja mass on endiseni viidud. kui leiad ka kolvi, millel läbimõõt on enam-vähem, siis juhtpinna kõrgus, kolvipõhja sfäärilisus, sõrme asukoht ja läbimõõt jne vaevalt et kokku langevad. massist rääkimata. ja loodetud kasu asemel hoopis kuhjaga kahju. mõjutab see gaasijaotust, surveastet, tasakaalustust jne.

seega jutt teisest kolvist (eriti nii umbmääraselt, nagu siin on) peaks olema veidi faktilisemalt esitatud, mitte niisama umbes lahmitud.

muidugi tekib vajadus mõnikord parema kolvi järele, seda eelkõige parema materjali pärast. vaeva tuleb siis aga üpris palju näha.

ps ja peab olema ikka tõeline kamikadze, et esimene katsetus oma mootori peal teha. see läheb enamasti ike peesse. kaks lahendust: kas teadjam tegija või tuleb mitu kolvi-silindri komplekti muretsedaSmile

klaabu@ei.taha.ehmatada


andu80 Kirjutas:peaks vist saama küll ja kuskilt kuulnud, et saab lasta ka 80 krossa kolvi sisse panna!!! a siis peab selindri läbi puurima ja teise karpa panemaRolleyes
Vasta
#9

mul küll lasi yks sõber rakveres mototehnikas zidi selindri läbi puurida ja 80 krossa oma sisse panna!! ja pärast oli tulemus küll palju parem!!!
Vasta
#10

igal asjal on oma põhjus. mis annab juurde see, kui teine kolb sisse panna? iseasi, kui asi tõesti kalkuleeritud oli (mida on aga raske uskuda, kui ei tasakaalustatud). tahaks väga põhjusi teada. lihtsalt teise kolvi sissepanemine on enesepetmine.


andu80 Kirjutas:mul küll lasi yks sõber rakveres mototehnikas zidi selindri läbi puurida ja 80 krossa oma sisse panna!! ja pärast oli tulemus küll palju parem!!!
Vasta
#11

kle klaabu, kui sa ütled et kahega on parem siis seleta mulle ära, miks vanematel 80 stel krossadel on 2 rõngast ja miks uuematel on 3 rõngast???
Vasta
#12

millistest uuematest sa räägid? nii ühe, kahe kui kolme rõngaga on tehtud juba aastaid ja tehakse ka tulevikus. erinevad mootorid on erinevatele asjadele orienteeritud. suurtel pööretel töötavad ringrajamootorid vaevalt et valdavalt 3 rõngaga on (mõnedel suurematel mootoritel võib ka see ennast ära tasuda, kui võimsus on suhteliselt suur ja negatiivne efekt hõõrdekadude suurenemisest jääb väiksemaks kui positiivne efekt tiheduse-kompressiooni suurenemisest). kui aga kulumist võib lubada ja testid KONKREETSE MOOTORI puhul on näidanud, et mingites tingimustes on 3 rõngast kahest parem, siis tehas nii ka teeb.

saad isegi aru, et su jutul on ju mõte vaid siis, kui KÕIKIDEL 80cc mootoritel järsku 2 rõnga asemel 3 kasutama hakatakse. ühest-kahest mudelist ei maksa veel järeldusi teha, sest võin sulle lambist sadakond vastupidist näidet tuua.


andu80 Kirjutas:kle klaabu, kui sa ütled et kahega on parem siis seleta mulle ära, miks vanematel 80 stel krossadel on 2 rõngast ja miks uuematel on 3 rõngast???
Vasta
#13

Miks sa kohe ei kysi milleks need rõngad seal yldse vajalikud on Big Grin

andu80 Kirjutas:kle klaabu, kui sa ütled et kahega on parem siis seleta mulle ära, miks vanematel 80 stel krossadel on 2 rõngast ja miks uuematel on 3 rõngast???
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne