Vaz gaasipedaal
#1

Andke andeks kallid kasutajad, aga pean veel tootma siia ühe teema. Luban, et see aasta jääb see kindlasti viimaseks. 

Murelapseks siis üks klassikaline 32 aastat vana null-kuus.  Teada tuntud kohast on gaasipedaal pooleks läinud. Kuidas selle hoova sealt kätte saab? Ülespoole sai proovitud , aga no ei mahu mootori ja tulemüüri vahelt läbi. Praegu pole lihtsalt võimalik koos autoga seda keevitusse viia.  

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Kui keevitust pole,siis mootor eest ära ja saabki kätte Big Grin ,aga vist piisab ka plokikaane eemaldamisest.
Vasta
#3

(27-12-2015, 18:38 PM)ahtos Kirjutas:  Kui keevitust pole,siis mootor eest ära ja saabki kätte Big Grin ,aga vist piisab ka plokikaane eemaldamisest.

Ma loodan, et see on nali Big Grin Big Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

See ei ole nali kahjuks...
Vasta
#5

Tulemüüri küljest lahti klapikambri kaan maha veits mootorit ülesse (muidugi mootori padajad lahti) ja nii see sealt vahelt välja tulebki aga kui ei tule siis mootor maha Big Grin 
Edu soovides Big Grin
Vasta
#6

Ei pea miskit maha võtma - korduvalt nähtud ning tehtud.
Käigukasti padi lahti, mootoripadja mutrid lõdvaks lasta ning tungiga käigukasti alt tõsta ning läbi pimedate kehaõõnsuste see nikerdades välja tuleb Toungue .
Aga kindlasti tuleks pedaali murdumise põhjus eemaldada - vahetada väsinud mootoripadjad(kindlasti veenduda, et uue padja vedru sees oleks ka see kummijulla - on olnud juhuseid, kui seda seal pole olnud).
Pole mingi raketiteadus.

Ats.
Vasta
#7

(28-12-2015, 14:00 PM)ats97 Kirjutas:  ...kindlasti veenduda, et uue padja vedru sees oleks ka see kummijulla - on olnud juhuseid, kui seda seal pole olnud).
Pole mingi raketiteadus.

Ats.

Misukese vedru sees?
Vasta
#8

(29-12-2015, 00:22 AM)vant Kirjutas:  Misukese vedru sees?

Kohe näha, et mees pole õiget mootori patja näinudki.
Padja sees on tühemik, seal käib vedru. Vedru sees on tühemik, seal käib kummipuks.  Toungue
Vasta
#9

Mees on patja näinud küll, aga nii paarkend aastat pole juhust olnud VAZ- i mootorit ja tema patju kangutada ja patju lahti võtta. Tõesti ei mäletanud, et seal vedru ja puks sees on Sad
Vasta
#10

   

Pildil olev vedru ei kõlba loomulikult kuskile. Oli poest ostes seal padja sees.
Selline käkerdis tuleb sobivas mõõdus klapi vedru vastu vahetada, siis saab hea.
Vasta
#11

Rahvapärimuste järgi pidi sinna sobivaim olema GAZ 53-e klapivedru. Isiklikku arvamust ei oma ja kommenteerida ei oska. Panin ka kunagi sinna katkise asemele miskit, aga ei mäleta, misasja.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#12

Moodsamad mehed panevad tänapäeval Niva padjad.  Big Grin
Aga rally mehed kasutavad näiteks Volvo 244 diisli patju või VW, BMW valikust midagi huvitavamat, et mootor oma kohalt ei lahkuks suurtel kiirustel ja pikkadel maaandumistel  Rolleyes
Vasta
#13

Niva patju kogu aeg pandud sest neid oli rohkem saada kui õigeid,aga nad toovad mmotori vibra tuupa Big Grin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne