30-12-2015, 16:06 PM
Tervist!
On käsil t-16 d21 mootori remont. Asi nii kaugel et ülevalt kuni hülsside ja kolvideni lahti võetud. Mootor muidu töötas, aga tossas karteri tuulutusest rohkem kui summutist. Arvatavasti siis kolvirõngad. Seega tegin otsuse et võtan ülevalt lahti ja vaatan mis vahetada vaja on. Seega nüüd selgunud et peaks panema uued hülsid, kolvid, rõngad (ehk siis kohe komplekt) ja silindripead komplektsed. Nüüd küsimus et olen lugenud et seda POOLA paska ei soovitata kuhugi, aga pmkaubamaja.ee lehel on siis neid pakkuda kahte erinevat. Kas koos küünlaauguga (mida mul pole) või siis ilma ja see on POOLA oma. Nookurid läheks vanad tagasi ja klapikambrikaaned samuti vanad.
Plaanis oleks osta kohe see tihendite komplekt, või oleks lihtsam ise need valmis vorpida. Ja kas nad lähevad kuivalt paika või peaks millegi vahendiga natuki pehmemaks laskma teha?
Karteri alt vahetaks siis ära kepsu saaled ja raamsaaled. Nendega seoses jälle küsimus et varuosi vaadates on nt kepsulaagrid N1/R1/R2 . Et mis neil siis vahe on ja mida peaks eelistama? Materjali vahe kindlasti?
Remondi võtsin ette sellepärast et tahan sellest tossamisest lahti saada ja peamine et saaks lääneõli sisse panna. Siiani kasutasin Kamazi õli.
Olen palju uurinud, et neid varuosi ei kiideta väga ja peab ka uusi ümber tegema et kokku istuks. Ise olen mootoritega vähe kokku puutunud, mitte et mutrivõtmed käes ei püsiks aga õnneks vend abiks sellel teemal. Lugedes et see mootor on üks lihtsamaid julgesin remondi ette võtta, kui sellega ka hakkama ei sa siis ma ei tea....
Hiljem oleks väga tänulik kui saaks teada kui tugevalt peaks erinevaid poldid kinni olema. Nt: kepsu poldid, raamsaalede poldid, silindripead(kuski oli kirjas et 160N)
Eks küsimusi tekib kindlasti veel aga eks sellest siis edasipidi.
Hetkel kõik, Tänan ette kõiki vastajaid ja ärge kohe siis näkku lööge
On käsil t-16 d21 mootori remont. Asi nii kaugel et ülevalt kuni hülsside ja kolvideni lahti võetud. Mootor muidu töötas, aga tossas karteri tuulutusest rohkem kui summutist. Arvatavasti siis kolvirõngad. Seega tegin otsuse et võtan ülevalt lahti ja vaatan mis vahetada vaja on. Seega nüüd selgunud et peaks panema uued hülsid, kolvid, rõngad (ehk siis kohe komplekt) ja silindripead komplektsed. Nüüd küsimus et olen lugenud et seda POOLA paska ei soovitata kuhugi, aga pmkaubamaja.ee lehel on siis neid pakkuda kahte erinevat. Kas koos küünlaauguga (mida mul pole) või siis ilma ja see on POOLA oma. Nookurid läheks vanad tagasi ja klapikambrikaaned samuti vanad.
Plaanis oleks osta kohe see tihendite komplekt, või oleks lihtsam ise need valmis vorpida. Ja kas nad lähevad kuivalt paika või peaks millegi vahendiga natuki pehmemaks laskma teha?
Karteri alt vahetaks siis ära kepsu saaled ja raamsaaled. Nendega seoses jälle küsimus et varuosi vaadates on nt kepsulaagrid N1/R1/R2 . Et mis neil siis vahe on ja mida peaks eelistama? Materjali vahe kindlasti?
Remondi võtsin ette sellepärast et tahan sellest tossamisest lahti saada ja peamine et saaks lääneõli sisse panna. Siiani kasutasin Kamazi õli.
Olen palju uurinud, et neid varuosi ei kiideta väga ja peab ka uusi ümber tegema et kokku istuks. Ise olen mootoritega vähe kokku puutunud, mitte et mutrivõtmed käes ei püsiks aga õnneks vend abiks sellel teemal. Lugedes et see mootor on üks lihtsamaid julgesin remondi ette võtta, kui sellega ka hakkama ei sa siis ma ei tea....
Hiljem oleks väga tänulik kui saaks teada kui tugevalt peaks erinevaid poldid kinni olema. Nt: kepsu poldid, raamsaalede poldid, silindripead(kuski oli kirjas et 160N)
Eks küsimusi tekib kindlasti veel aga eks sellest siis edasipidi.
Hetkel kõik, Tänan ette kõiki vastajaid ja ärge kohe siis näkku lööge