09-01-2016, 16:11 PM
Mulle täitsa meeldib kuidas on ehitamine ettevõetud. Kuid paar kriitilist küsimust:
1. Kas selliste suurte rataste kasutamine, pooltelgedele halvasti ei mõju? Ainus oht,mis saab olla oleks materjal ise annab järele?
2. Kuidas lahendada kabiiinist sisse ja väljasaamise, ehk,et kas tehtav astmelaud ei jää rattale ega muudele liikuvosadele ette?
3. Esisilla lülitamise jaoks on ilmselt kang vaja põrandale paigutada, siis see tuleks ilmselt nii panna,et ise sinna jalgupidi otsa ei komista. Veel parem oleks miski hoovaga süsteem,sisse ja välja lülitamiseks.
MTZ 7 on esisilla vedu olemas aga tal on üks iseärasus, nimelt roolikarbi tigu on väheke teistmoodi(loe vastupidi keermega võrreldes MTZ 5 või GAZ omaga) Sellepärast niisama kergelt MTZ 5 esisilla veolist versiooni ei tee. Kui roolikarbi tigu välja ei vaheta.
1. Kas selliste suurte rataste kasutamine, pooltelgedele halvasti ei mõju? Ainus oht,mis saab olla oleks materjal ise annab järele?
2. Kuidas lahendada kabiiinist sisse ja väljasaamise, ehk,et kas tehtav astmelaud ei jää rattale ega muudele liikuvosadele ette?
3. Esisilla lülitamise jaoks on ilmselt kang vaja põrandale paigutada, siis see tuleks ilmselt nii panna,et ise sinna jalgupidi otsa ei komista. Veel parem oleks miski hoovaga süsteem,sisse ja välja lülitamiseks.
MTZ 7 on esisilla vedu olemas aga tal on üks iseärasus, nimelt roolikarbi tigu on väheke teistmoodi(loe vastupidi keermega võrreldes MTZ 5 või GAZ omaga) Sellepärast niisama kergelt MTZ 5 esisilla veolist versiooni ei tee. Kui roolikarbi tigu välja ei vaheta.