Moskva 1953 v22rtus
#1
Star 

Kui suur on mootorratta Moskva (1953) umbkaudne väärtus?
Tean, et see oleneb paljudest faktoritest, aga ehk keegi oskab, tahad kaasa rääkida sel teemal.
Räägin ka masinast lähemalt ja pildi võimalus ka olemas.
Vasta
#2

(12-01-2016, 05:35 AM)siimto Kirjutas:  Kui suur on mootorratta Moskva (1953) umbkaudne v22rtus?
Tean, et see oleneb paljudest faktoritest, aga ehk keegi oskab, tahad kaasa r22kida sel teemal.
Eks siis r22gin ka masinast l2hemalt ja pildi v6imalus ka olemas.

Ilmselt ei oska ega taha sel teemal keegi kaasa rääkida. Pealegi oled juba ise peamise küsimuses ära vastanud. Aga mina olen siiski mees, kes tahab ja oskab. Ja kuna Sa oled ülesande püstitanud niipidi, et kõigepealt hind ja pärast räägid masinast lähemalt, siis konkretiseerin ikkagi hinnanumbrit...kui mälu ei peta, siis 1953 aasta M1A hind on meil Põhja-Eestis hetkeseisuga alates 30.- € kuni 1874.- € (koos käibemaksuga), Lõuna-Eestis ca 17% odavam. Muidugi hind kõigub sõltuvalt naftabarreli hinnast ja Talsest.
Neist 125 ccm võrridest on siin foorumis ennegi püütud teemasid arendada (kas oled juba tutvunud), aga tõsised mehed selliste asjadega ei tegele! Kas Sul tõesti JUMZ ratastraktorit ei ole?
M1A iseenesest on täielik klassika, vanamootorrattahuviliste helesinine (mitte märg!  Sad ) unistus, iga kollektsiooni kohustuslik artikkel ja alustala! Paljud legendaarsed vanatsiklimaailma tegelased on alustanud just selle mudeliga (näiteks ksf! Urmast!!!). Eestis peaks olema 2 selle mudeli isendit (igatahes mina ei ole rohkem näinud), üks (punane) eelpoolnimetatud Urmast Mootorrattamuuseumis ja teine (kollane) ksf! Ian-i isend Tsiklitalli muuseumis. Olen kuulnud mingeid jutte veel rohelisest Moskvast, äkki ongi see Sinu tsikkel???

P.S. Selle postituse lugemisel tuleb arvestada  (tõestatud) väitega, et ..."enamik kassi postitusi on raskesti mõistetav jaburdus!"
Vasta
#3

lisaks ksf! kassi ääretult täpsele jutule lisaks, et saad TÄPSE hinna 7 päevaga teada, kui paned ratta osta.ee oksjonile. Siis on garanteeritult kõige õigem hind kohe teada (aga jah, lõivu pead 10% osta.ee meestele pärast maksma teadasaadud hinna väärtusest). ja mis kõige parem - lisaks hinna teadasaamisele saad raha ja kauba ka üle antud, nii et mis võiks olla parem?!?
Vasta
#4

(12-01-2016, 11:36 AM)kass Kirjutas:  
(12-01-2016, 05:35 AM)siimto Kirjutas:  Kui suur on mootorratta Moskva (1953) umbkaudne v22rtus?
Tean, et see oleneb paljudest faktoritest, aga ehk keegi oskab, tahad kaasa r22kida sel teemal.
Eks siis r22gin ka masinast l2hemalt ja pildi v6imalus ka olemas.

Ilmselt ei oska ega taha sel teemal keegi kaasa rääkida. Pealegi oled juba ise peamise küsimuses ära vastanud. Aga mina olen siiski mees, kes tahab ja oskab. Ja kuna Sa oled ülesande püstitanud niipidi, et kõigepealt hind ja pärast räägid masinast lähemalt, siis konkretiseerin ikkagi hinnanumbrit...kui mälu ei peta, siis 1953 aasta M1A hind on meil Põhja-Eestis hetkeseisuga alates 30.- € kuni 1874.- € (koos käibemaksuga), Lõuna-Eestis ca 17% odavam. Muidugi hind kõigub sõltuvalt naftabarreli hinnast ja Talsest.
Neist 125 ccm võrridest on siin foorumis ennegi püütud teemasid arendada (kas oled juba tutvunud), aga tõsised mehed selliste asjadega ei tegele! Kas Sul tõesti JUMZ ratastraktorit ei ole?
M1A iseenesest on täielik klassika, vanamootorrattahuviliste helesinine (mitte märg!  Sad ) unistus, iga kollektsiooni kohustuslik artikkel ja alustala! Paljud legendaarsed vanatsiklimaailma tegelased on alustanud just selle mudeliga (näiteks ksf! Urmast!!!). Eestis peaks olema 2 selle mudeli isendit (igatahes mina ei ole rohkem näinud), üks (punane) eelpoolnimetatud Urmast Mootorrattamuuseumis ja teine (kollane) ksf! Ian-i isend Tsiklitalli muuseumis. Olen kuulnud mingeid jutte veel rohelisest Moskvast, äkki ongi see Sinu tsikkel???

P.S. Selle postituse lugemisel tuleb arvestada  (tõestatud) väitega, et ..."enamik kassi postitusi on raskesti mõistetav jaburdus!"


See oligi püstitatud selle mõttega, et keegi asjatundja, kes oskab M1A teemal mind valgustada, võtaks minuga ühendust ning peale seda saaks pikemalt vestelda.
Vasta
#5

(12-01-2016, 12:41 PM)taavi Kirjutas:  lisaks ksf! kassi ääretult täpsele jutule lisaks, et saad TÄPSE hinna 7 päevaga teada, kui paned ratta osta.ee oksjonile. Siis on garanteeritult kõige õigem hind kohe teada (aga jah, lõivu pead 10% osta.ee meestele pärast maksma teadasaadud hinna väärtusest). ja mis kõige parem - lisaks hinna teadasaamisele saad raha ja kauba ka üle antud, nii et mis võiks olla parem?!?


See hinna küsimus oli tekitatud hetkel vaid, et aimu saada, mis väärtus sellel üldse Eestis on. Eelkõige huvitaks mind see, kui saaksin kellegi teadjaga jutule, kes oskab tsikli kohta veel üht-teist rääkida.
Vasta
#6

Täpselt nii


(12-01-2016, 15:38 PM)mellpoiss Kirjutas:  Kas äkki sellest pillist jutt?

[Pilt: IMG_0528.jpg]
Vasta
#7

Väga hästi säilinud M1A. Rahalist väärtust on raske kellegil öelda, sest kõigil sellest oma nägemus. Viimasel ajal on halvemaski korras M1A'de eest küsitud kuni paar tuhat, kas ka saadud, seda ei tea. Nagu öeldud, kui kindel soov see rahaks teha, siis osta.ee oksjonikeskkond on selleks sobiv koht. Selline täiskomplektsena säilinud ratas läheb seal suure tõenäosusega õiglase hinna eest. 
Kui huvitab lihtsalt teadmisi saada M1A kohta, siis siin foorumis on nendest minevikus juttu olnud ohtralt, otsinguga peaks vajaliku üles leidma. Viimasel ajal tõesti rohkem Jumz'idest. 
Vasta
#8

Kas 53´ja 56´ aasta mudelitel on suur vahe sees?
56´komplektne ja töötav ja mitte liiga pahas seisus mudel peres täiesti olemas.
Vasta
#9

Aitäh, vaatan foorumi mineviku üle.
Asi pole selles, et jube raha isu peal, pigem asi selles, et masinal on minu jaoks veel sentimentaalne väärtus. Idee, et masin taaselustatakse, selle asemel, et ta kuuris tolmu kogub on minuarvates palju parem variant.
(12-01-2016, 16:53 PM)karpaadid Kirjutas:  Väga hästi säilinud M1A. Rahalist väärtust on raske kellegil öelda, sest kõigil sellest oma nägemus. Viimasel ajal on halvemaski korras M1A'de eest küsitud kuni paar tuhat, kas ka saadud, seda ei tea. Nagu öeldud, kui kindel soov see rahaks teha, siis osta.ee oksjonikeskkond on selleks sobiv koht. Selline täiskomplektsena säilinud ratas läheb seal suure tõenäosusega õiglase hinna eest. 
Kui huvitab lihtsalt teadmisi saada M1A kohta, siis siin foorumis on nendest minevikus juttu olnud ohtralt, otsinguga peaks vajaliku üles leidma. Viimasel ajal tõesti rohkem Jumz'idest. 
Vasta
#10

(12-01-2016, 16:56 PM)siimto Kirjutas:  Aitäh, vaatan foorumi mineviku üle.
Asi pole selles, et jube raha isu peal, pigem asi selles, et masinal on minu jaoks veel sentimentaalne väärtus. Idee, et masin taaselustatakse, selle asemel, et ta kuuris tolmu kogub on minuarvates palju parem variant.

(12-01-2016, 16:53 PM)karpaadid Kirjutas:  ...

Teise inimese sentimentaalse väärtuse eest raha ei maksta!


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#11

Kirjutasin privaatsõnumi, kas saame seal lähemalt rääkida?

(12-01-2016, 21:40 PM)mellpoiss Kirjutas:  Siim,tulbli oled olnud!, pill on alles.
Vaatasin, et see pilt on tehtud üle viie aasta tagasi, ilmselt mäletad?
Tookord oli sul rolleriostu tuhin, leidsime lahenduse ja Moskva jäi sul alles.
Kordan: see on SINU vanaisa ratas, misiganes tuhinas sa ta maha müüd, on see lollus.
Raha tuleb ja läheb - seda on maamunal palju, aga OMA vanaisa pilli tagasi ei saa.
Hoia teda!
Vasta
#12

(12-01-2016, 16:54 PM)jyrgenpii Kirjutas:  Kas 53´ja 56´ aasta mudelitel on suur vahe sees?
56´komplektne ja töötav ja mitte liiga pahas seisus mudel peres täiesti olemas.

No grafomaanid ja jutumehed, kirjutage siis sellele hädasolijale ja abivajajale ka midagi vastuseks! Lootustandev mototeema juba sumbus sentimentaalseteks privaatheietusteks ja ei jäägi muud ül, kui keskenduda ratastraktorites kuulamiseks  sobilike muusikateoste analüüsimisele, mis muidugi ongi teema, mida kassid ostaksid!  Cool
Vasta
#13

Seda masinat ära müü! Pole mõtet ja muidu lihtsalt väga kõva pill. Case closed! Big Grin
Vasta
#14

(14-01-2016, 00:11 AM)izplaneta Kirjutas:  Seda masinat ära müü! Pole mõtet ja muidu lihtsalt väga kõva pill. Case closed!  Big Grin

Oot-oot, miks siis kohe kass klosed?  Sad Mina ei saa küll aru, miks pole mõtet masinaid müüa ja osta? Või on jut konkreetsest masinast ja põhjus on selles, et see on "muidu lihtsalt väga kõva pill"? Mis siin salata, tõesti on tegu mudeliga, millel puudub tagaratta vedrustus, nn kõva pe rssega masinaga. Aga ega ta nüüd nii kõva ka ei ole, sadulal head suured vedrud all ja teed on ju tänapäeval suhteliselt head.

Ja nagu kartsingi, ksf! Jürgenpii keeruline küsimus -".. kui suur vahe on sees.." pole saanud adekvaatset vastust. On selge, et keegi ei tea selle vahe suurust ega ole kursis selliste hästi varjatud peenete nüanssidega nõukogude mootorrattamudelite arengus, olid ju sedasorti andmed osavalt tavakodaniku jaoks varjatud ning peidetud salajastes arhiivides ja ainult ametkondlikuks kasutamiseks. Ja palju neid endisi KGB-lasi, kes selliste andmetega omal ajal tutvuda said, siin foorumis enam tegutsebki?

Hakkasin seoses selle küsimusega mõtisklema, kes üldse peaks siin taolisele pärimisele vastama?
1. See, kes teab ja tahab vastata?
2. See, kes ei tea aga tahab siiski vastata?
3. See, kes teab aga ei taha vastata?
4. See, kes ei tea ja ei tahagi teada, vastamisest rääkimata?
5. See, kes teab aga ainult loeb ja kurdab, et midagi asjalikku lugeda ei ole?
6. Ksf! Marko?
7. Polegi vaja vastata, sest kõik teavad niigi ja ega küsijatki eriti ei huvita, kui suur vahe kusagil sees on? 

Vast olekski kõige lihtsam, kui ksf! Jürgenpii läheks peresse sisse ja vaataks seda olemasolevat 1956 aasta Moskvat terase pilguga eest ja tagant, seejärel aga uuriks ksf! Mellonu postitatud pilti 1953 aasta Moskvast ja teeks endale ja teistele selgeks, mitu erinevust ta 2-l tsiklil märkas?
On mille üle mõtelda....
Vasta
#15

Mul läks u. 9 aastat aega , et enda vanaisa IZ 56 tagasi saada - olin väga rahul kui see lõpuks juhtus.  Läikivaks lutsukommiks 'üle-taastamise' asemel kavatsen tema originaalvälimust pintsliga pealelötsitud pentaftaali alt kätte saada niipalju kui võimalik ja suuremas osas nii jättagi .   Selle Moskvakesega ei ole esiotsa minu arvates muud vaja teha kui lapiga puhtaks, kuivas hoida ja teinekord jaanipäeval ümber piduliste väike tiir teha Smile 
Vasta
#16

Näe, mis kena post siia ilmunud! Jälle olen ma kassil jalus. Sa vist ikka tunned sest virtuaalsest kukepoksist natuke puudust? Belarusi ja Jumzi mehed teevad suulle varsti reaalset poksi ka muuseas...
Rattast ei tea midagi, seepärast ei kirjuta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

(17-01-2016, 00:35 AM)Marko Kirjutas:   Sa vist ikka tunned sest virtuaalsest kukepoksist natuke puudust? Belarusi ja Jumzi mehed teevad suulle varsti reaalset poksi ka muuseas...
Rattast ei tea midagi, seepärast ei kirjuta.

Jah, tõesti, mis siin salata, Sul on jälle õigus nagu alati! Jätsin isegi" agade" eest komad ära, provokatsiooni mõttes... No ei suuda mu nõrk organism kõhutuule abil mööda asfalti tungalderade keerutamise jutte lugedes piisavalt adrenaliini tekitada, sestap otsin põnevust mujalt.
Üllatusena märkan, et see on vist juba teine teema, millest Sa midagi ei tea, kas on miskit juhtunud? Sad Ja ise küll ei tea, mis peaks olema  enamlastel (jumpsi ja pellarussi parteide aktiivil) mulle ette heita, et lausa füüsilist noomitust peaks arvestuskaardile kandma?  Rolleyes Olen aastakümneid pellarussidega külg-külje kõrval olesklenud, mina pole neid puutunud  ega nemad minust üle sõitnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne