26-01-2016, 13:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2016, 21:17 PM ja muutjaks oli h2rra.)
Teema algataja on jätnud oma üllitises märkimata ühe sagedamatest rihmakatkemise põhjustest.
Märksõnaks oleks rihma vedav hammasratas. Kuna see h-ratas asub mootori kõige alumises osas( väntvõlli otsas) siis paratamatult käib sealt ka kõige rohkem sodi koos veega läbi ja tekib suurem kuluvus, kui üleval nukkvõlli rattal.
Selleks tuleks jälgida rihma vahetusel, kas vända rattal on "hammasratta põhi" läikiv või "tipud". Kui põhi läigib, tuleb ka vahetada vända ratas ja ei maksa ka unustada, et uus rihm on kulumata ja tema pikemad "hambad" võivad ulatuda H- ratta põhjani, mis on rihma katkemise põhjuseks, kuna hakkab rihma hammast väänama murdma.
Märksõnaks oleks rihma vedav hammasratas. Kuna see h-ratas asub mootori kõige alumises osas( väntvõlli otsas) siis paratamatult käib sealt ka kõige rohkem sodi koos veega läbi ja tekib suurem kuluvus, kui üleval nukkvõlli rattal.
Selleks tuleks jälgida rihma vahetusel, kas vända rattal on "hammasratta põhi" läikiv või "tipud". Kui põhi läigib, tuleb ka vahetada vända ratas ja ei maksa ka unustada, et uus rihm on kulumata ja tema pikemad "hambad" võivad ulatuda H- ratta põhjani, mis on rihma katkemise põhjuseks, kuna hakkab rihma hammast väänama murdma.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA