21-08-2016, 21:36 PM
(21-08-2016, 21:27 PM)diesel Kirjutas: võib-olla on muudel masinatel asi keerulisem, aga oma trabantidel vahetan rihmu küll ilma mingite abinõude ja rakisteta.Uuematel diislitel tuleb näiteks kaabliga pritsehetk paika panna, vag grupi omadel näiteks. Pikemad rihmad venivad sageli niipalju et vana rihma uuega võrreldes ei lange hambad enam kokku ja kogenematu vahetaja võib kergelt hamba võrra eksida.
valge marker ainult abiks.
esitekes tõmban kriipsud üle rihma ja rataste. no igaks petteks kirjuatn n, v ja p juurde ka. siis rihm maha ja uuele rihmale märgin vana abiks võttes märgid üle ja pärast peale pannes ajan siis ratastel olevate juttidega kokku.
aega vast kulub alla minuti ja igasugu spetsabinõudest ei saa ma üldse aru.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)