Käikudega jalgrattal tagaratta küljes plokk kuhu kinnituvad eri mõõdus ketirattad.See junn rattalt maas,aga kuda see veel lahti käib,et ketirattad kätte saada?Väiksema ratta poolt ilmselt peab hakkama hargnema ,aga kuidas?
Turistil oli seal küll mingi vedru, mis neid kinni hoidis, aga tänapäevastel vist see kassett laiali ei käigi. Vahetatakse terve täiega. Väga paljude käikudega variantidel on paar pisemat küll eraldi.
Rattapoe vanametalli hunnikus vedelevad nad tavaliselt ühe tervikuna.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(26-01-2016, 18:10 PM)tanel. Kirjutas: Ma ühel koputasin meisliga selle mutri lahti. Terve p-täis kuulikesi pudeneb välja sealt
oma rattal ka tatikana sai vahetatud kuna hambad olid teravad juba, koos tirriga tuli uus jupp, tekkis huvi sisse piiluda- kui vana lahti sain siis polnud kokku küll enam miskit panna kuna pool õue oli seda täis. Üpris peen mehaanika seal sees.
Nägemata-teadmata millest jutt ,veidi keeruline seletada.Neid erinevaid ikka palju.Tänapäevased siis tirrid ja kassetid.Kindlam küsida jalgrattakauplusest mehhaaniku käest. 50 a. rattasõitu tehtud.
eile keila rattapoest vanametalli kastist sebisin selle,eks tuleb tagasi minna ja võti küsida.Mul läheb käiku sellast mingi väiksem ja siis 2x suurem rattake.Väiksem hakkab suuremat ringi ajama.Kupatus läheb biomassi põletile kolus kütet segama.
Tänud dr võsale hariva lingi eest.Googeldasin küll enne teema tegemist,aga ju siis ei osanud õieti ja õigeid märksõnu sisestada.