Kustutada
#1

Paluks teema kustutada.
Aitäh.
Vasta
#2

Eks millestki tuleb ju alustada ja senini viitab kõik sellele, et oled õiget teed käimas, elik ajastutruud ja originaalilähedast.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Tubli poiss, korralik töö, kajastus ka täitsa okei, keeruline on aga vastata küsimusele, kas nii värske masin sobib siia või ei. Väljalaskeaasta on tõesti üsna uus, st vanatehnikaga tegemist ei ole, samas on mitmeid positiivseid jooni, mida välja tuua, eelkõneleja poolt märgit nüansid, enda poolt märgit nüansid. Mõnes mõttes on tegu küll tavalise remondiga, samas sobib ta pigem seia foorumisse üldtehnilisse osakonda oma ennistusega rohkem kui ühte teise, ja kusagilt algavad kõik, kes teevad, tõesti.

Ford Granada
Vasta
#4

olen isegi näinud Mustlas! Ilus ja korralik Audi. Edu!

Veel pole maha löödud
Vasta
#5

Väga asine asi ja tegu! Tipp-topp Aaudi!

Ja kohe on mul "kusimus": miks täna 22 aastat vana auto ei ole "vana" aga kunagi ennevanasti "peaaegu" oli? 
B3 on räigelt "vana ja vananenud" , pole küll klassikaline vanatehnika, uunikum või oldtimer aga asja sisu ja tehtud töö ei erine paljuski, kui "oleks" sama teinud näiteks B2'ga. 
Ma kogu oma puritaanluse juures viin selliste tegevuste "hindamisel" iseennast ajas 20+ aastat tagasi varastesse 20'tesse 90'te algus-keskpaika. Aastal 1992 ol iesimene isiklik "välismaa auto" 1977 aasta Saab Combi Coupe ja see oli siis ju vaid 15 aastat vana. Aga seegi oli "räigelt vana romu". 1994, kui ostsin 5-käigulise H-katlaga 1984 900'ja, see oli juba "peaaegu uus" ja selle peale tõin Saksast omale sama aastaarvuga 525e automaadi. Sest siis oleks olnud 1972 aasta mistahes auto "ilgeim uunikum ja vanatehnika". 
PS: see, et mingeid "vanu romusid" siiani rohkearvuliselt igapäevaselt kasutatakse näitab, kui head autod need tegelikult olid! Ja ma pean ennast teadlikult praegu "tagasi hoidma", et mitte näiteks sellist 25-aastast rikkumata iludust koju garaaži vedada, sest 2-3 aasta pärast ei leia enam mitte midagi, või leiab arutu raha eest! Või kui kellelgi on vähegi kuiv hoiustamiskoht, kuhu "veel mahub", siis "odav kaliiber" korralikult puhtaks pestu ja konserveerituna maksab mõne aasta pärast "venekeeles" raha. 

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#6

(04-02-2016, 01:09 AM)KertP Kirjutas:  ...
Ainult jään huviga ootama, kas nii värske väljalaskeaastaga auto siia foorumisse üldse sobib?
...

Kui töö on tehtud ise, siis kohe kindlasti. Cool Ning isegi ostutöö korral ei ole omanikust vanema auto korral midagi kobiseda.

Et neid veel täna igapäevasõidukitena pruugitakse, näitab ainult inseneride halba tööd - liiga hea auto sai Toungue
Vasta
#7

Kiitus omanikule! Eks ongi juba mõtet 90date autodest rääkida. Aga tegemist on hea nostalgiaautoga mis ei too halle juuksekarvu eriti juurde sest olenevalt mootorist on masin üsna pretensioonitu ja ei vaja palju remonti. Lisaks ajatu kujustus!
Vasta
#8

(04-02-2016, 01:09 AM)KertP Kirjutas:  ...Ainult jään huviga ootama, kas nii värske väljalaskeaastaga auto siia foorumisse üldse sobib?...
Selline auto sellise tööga koos sobib igati foorumisse! See on ju üks võimalus mõne aasta pärast korraliku jungtaimeri ja mõnekümne aasta pärast vaatamisväärse õuldtaimeri tekitamiseks. Kõige rohkem meeldib mulle originaalsuse säilitamine -- ei mingeid 19-tolliseid velgesid ega LED-pedemajakaid.  
Vasta
#9

Au ja kiitus ,mis siin muud ikka öelda on.  Smile Nagu Olev ütles stiili puhtuses ja originaalsuses peitub võlu.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne