09-04-2016, 00:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2016, 00:33 AM ja muutjaks oli rainer.)
56 asi on tore - jõudu tööle!
arvatavasti pikk sumps tuli kusagil '58.a - minul on olnud endal Б-seeria ratas, millel pikad leegikad/lühikesed sumpsid ja ka kõige pikem sisselase - uuena ostetud vist lätti. kuid on nähtud ka Б-seeria rattaid, mis juba pikkade sumpsidega. A- ja Б-seeria rattad teise paagikinnitusega - tagant pika kanna-plekiga. remonditav raam paistab uuem - '59+ . A- ja Б-seeria ratstel veel iseloomulikud kahe triibuga rattakilbid, kõige kitsam (kolmest) tagumise ketihammaka korpus, silumiinised valatud karbikaante lukud ehtsa võtmega jms. samuti ka suurem pöördtõugete leevendi mutter, jms erinevused - 56 ratsimise mõjutused hakkasid vaikselt ilmnema 1959-st aastast.
mina olen üks selline õnnelik, kes sai imekombel ringiga tagasi oma vanaisa B-seeria masina ('59) - puutumatuna püsinult sellisena, nii nagu see kodust oli vahepeal 20+ aastaks lahkunud. pildil hoidmas saiajuppi käes 35 aastat tagasi.
arvatavasti pikk sumps tuli kusagil '58.a - minul on olnud endal Б-seeria ratas, millel pikad leegikad/lühikesed sumpsid ja ka kõige pikem sisselase - uuena ostetud vist lätti. kuid on nähtud ka Б-seeria rattaid, mis juba pikkade sumpsidega. A- ja Б-seeria rattad teise paagikinnitusega - tagant pika kanna-plekiga. remonditav raam paistab uuem - '59+ . A- ja Б-seeria ratstel veel iseloomulikud kahe triibuga rattakilbid, kõige kitsam (kolmest) tagumise ketihammaka korpus, silumiinised valatud karbikaante lukud ehtsa võtmega jms. samuti ka suurem pöördtõugete leevendi mutter, jms erinevused - 56 ratsimise mõjutused hakkasid vaikselt ilmnema 1959-st aastast.
mina olen üks selline õnnelik, kes sai imekombel ringiga tagasi oma vanaisa B-seeria masina ('59) - puutumatuna püsinult sellisena, nii nagu see kodust oli vahepeal 20+ aastaks lahkunud. pildil hoidmas saiajuppi käes 35 aastat tagasi.