MAG kõvajoodis keretöödel
#5

(08-02-2016, 11:46 AM)wagoneer Kirjutas:  Ma ühte välismaist projekti nimelt silmasin ja seal avastasin,et osad kerepaneelide vahetus tükid olid vasega kinni pandud.
Oled kindel, et on mig/mag? Mitte TIG?
Nendest kõikmõeldavatest telest tulevatest USA autosaadetest, aga ka veebist (sport)autoehitusest, on silma jäänud, et ikkagi TIG on see peamine, seda ka vasega keevitamisel/jootmisel. "Traadikeevitusega" tehakse odavalt ja "musta" tööd, kallis ja korralik töö on kõik TIG. A'la Leepu ja igasugused "dallaseautohaid" etc keevitavad romusid traadiga; hot-rodid, tsiklid ja Chip Foose etc teevad tööd TIGiga. Ju mingi "kala" sellega siis ikkagi on? Ahjah, isegi Müüdimurdjate peakeebitajast Ilus Naine Kari Byron (ja vahepeal ka Jessi Combs) teeb peamiselt TIGiga, kui asi peab olema kindel ja tugev. Suvalisi asju säristavad traadiga...
Näiteks nii:
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: wagoneer - 08-02-2016, 08:58 AM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: DevilDeVille - 08-02-2016, 10:03 AM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: PlyVal64 - 08-02-2016, 10:38 AM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: wagoneer - 08-02-2016, 11:46 AM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: PlyVal64 - 08-02-2016, 12:12 PM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: hundu615 - 08-02-2016, 12:54 PM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: DevilDeVille - 08-02-2016, 14:37 PM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: jawamees - 20-02-2016, 21:57 PM
RE: MAG kõvajoodis keretöödel - Autor: swen17 - 21-02-2016, 11:12 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne