impreza 07
#61

Sul bypass klapp ikka on sel motol küljes - esimese hooga ei näinud ning survetel üle baari ja enam on see hädavajalik.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#62

Sul bypass klapp ikka on sel motol küljes - esimese hooga ei näinud ning survetel üle baari ja enam on see hädavajalik.

Selle katsega tuleb panna jah on juba tellitud ....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#63

                Selle asjaga tegeldud ainult nii palju et sai lahti vöetud
ja mingi targema inimesega arutatud Plokikaane tihendid
saab ka hollandist seal kuni 2.1mm saadaval väga kirves
pole kah 82€ tükk Nookurid peab kuskilt möjalt leidma et
see VVTI Ära visata..


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#64

Võta vanematüübi mootor. Seal on asi lahendatud tõukuritega. Soovitaks ka 2.0 toorikuks võtta, kuna hülss kannatab rohkem ja kepsu saale on suurem.

Nimelt subaru ei viitsinud plokki suuremaks teha, kui 2.0-i asemel tehti 2.5 mootor. Väntvõllil tehti kepsusaale kael väiksemaks, et pikemat käiku plokk ära kannataks. Küll aga õrna saalega mootor tehti veel õrnemaks.  Rolleyes

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#65

(05-01-2017, 21:05 PM)phyl Kirjutas:  Võta vanematüübi mootor. Seal on asi lahendatud tõukuritega. Soovitaks ka 2.0 toorikuks võtta, kuna hülss kannatab rohkem ja kepsu saale on suurem.

Nimelt subaru ei viitsinud plokki suuremaks teha, kui 2.0-i asemel tehti 2.5 mootor. Väntvõllil tehti kepsusaale kael väiksemaks, et pikemat käiku plokk ära kannataks. Küll aga õrna saalega mootor tehti veel õrnemaks.  Rolleyes

Mul on see töukuritega 2,5 moto olemas aga ennem ei taha vahetada kui päris puru läheb Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#66

Panin pilli möneks ajaks puhkama mugavustega tuppa ..Peab vähe muude asjadega
tegelema puudu olevad asjad hankima ja siis millgi uue jöuga ...................    

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#67

Mis sellest saanud on?
Vasta
#68

(22-12-2017, 18:37 PM)Raudpats Kirjutas:  Mis sellest saanud on?

Auto seisab samas ruumis ainult vahepeal paar meetrit seina poole liikund Big Grin
Auto teen ikka valmis lihtsalt mitut asja korraga ei jäksa füüsiliselt ette vötta ja
lisaks veel kunde masinad.Mingilgi määral tegijat abilist kah vötta pole,selliste
asjade teostamiseks on lihtslt heast keevitajast vöi muust heast meistrist vähe
tolku Sad

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#69

Äkki kellelgi oleks pakkuda pildil punasega märgitud nookureid 4tk,
siis saaks selle VVTI sealt välja visata ja äkki kevadel pilli jälle
häälde panna...
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#70

Peale paari aastast laagerdumist sai asi jälle uuesti ette vöetud,rotika peale praegu kohe kuidagi
ei kövata aga midagi peab valmis kah tegema
Kollektor tuleb uus ja baypass saab kah olema...Vastavad paksud kaane tihendid on kah tellitud...
   
Hiinlane peab endiselt vastu Big Grin
   
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#71

Veel üks öhtupoolik freesida, lihvida ja saab asjad kokku
punktida,siis hea näha mis edasi saab.....
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#72

Homme saab möned asjad kokku keevitada,vötan tööle kaasa seal hea keevitus ja kulusid
veidi vähem Big Grin  Big Grin
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#73

Sai natuke asju kokku keevitatud ja freesitud...
   
   
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#74

Kas seda hirmu ei ole, et koos kompressoriga lisanduva väändega käib esmalt sidur ja seejärel käigukast pilbasteks? Tavapärased WRX-i sidurid ja käigukastid pikalt väärkohtlemist ja tuunimist ei kannata, mina soovitaks juba praegu asuda ka kuuekäigulise käigukasti otsingutele.
Vasta
#75

(26-08-2018, 11:27 AM)Suuredmootorid Kirjutas:  Kas seda hirmu ei ole, et koos kompressoriga lisanduva väändega käib esmalt sidur ja seejärel käigukast pilbasteks? Tavapärased WRX-i sidurid ja käigukastid pikalt väärkohtlemist ja tuunimist ei kannata, mina soovitaks juba praegu asuda ka kuuekäigulise käigukasti otsingutele.

Ega auto palju söitma ei hakka ja autol üldse automaat kast Big Grin
Seda tüüpi kastid küllaltki tugevad,japsi turu jaoks pannakse isegi STI peale...
Usas saab tellida ainult WRX automaadiga.......

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#76

Vabandust, ehk siis on hästi. Küsisin mälu järgi ega viitsinud suures laiskuses teema algusesse tagasi vaadata. Kas teie kandist Saksamaal annaks soetada Legacy kuuekäigulist manuaalkäigukasti ja kui saaks, siis millise hinnaga? Transporti annaks ilmselt korraldada...
Vasta
#77

(26-08-2018, 13:40 PM)impreza Kirjutas:   autol üldse automaat kast 
Kas arvad, et tänapäevased automaatkastid on varuga tehtud? Vale puha Big Grin
Kiirendusautode hüdromuhvid võetakse lahti, asendatakse tuutuluutu jupid päris asjadega, korpuse labad, mis pahatihti on lihtsalt oma piludesse kergelt meisliga kinni toksitud, joodetakse vasega. Kasti endaga samamoodi. Kõik pannakse kõige suurem ja tugevam, palju kettaid, suured kolvid jne. Kolvid on need, mis pidurilinte lülitavad. Uued juhthüdraulikaplokid, rõhkude muutmine jne.
Lihtsale tänavasõiduautole 2x rohkem hobuseid andes on varsti kellad nii või naa. Mitte keegi ei müü tänapäeval autot, millel on piisav võimsusvaru jõuülekandes. See pole otstarbekas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#78

(26-08-2018, 17:56 PM)Marko Kirjutas:  
(26-08-2018, 13:40 PM)impreza Kirjutas:   autol üldse automaat kast 
Kas arvad, et tänapäevased automaatkastid on varuga tehtud? Vale puha Big Grin
Kiirendusautode hüdromuhvid võetakse lahti, asendatakse tuutuluutu jupid päris asjadega, korpuse labad, mis pahatihti on lihtsalt oma piludesse kergelt meisliga kinni toksitud, joodetakse vasega. Kasti endaga samamoodi. Kõik pannakse kõige suurem ja tugevam, palju kettaid, suured kolvid jne. Kolvid on need, mis pidurilinte lülitavad. Uued juhthüdraulikaplokid, rõhkude muutmine jne.
Lihtsale tänavasõiduautole 2x rohkem hobuseid andes on varsti kellad nii või naa. Mitte keegi ei müü tänapäeval autot, millel on piisav võimsusvaru jõuülekandes. See pole otstarbekas.

Seda ei looda jah et igavesti kestab Big Grin
Midagi Sai vahepeal edasi nokitsetud kah.....
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#79

Midagi on jälle edsi liikunud....
.    
   
   
   
   
   
Paljud kohad tuleb veel korra maha lihvida ja uuesti
peale keevitada,see korda proovin vähe ilusama
asja teha ..

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#80

Kas on sul mingi (piiritagune?) eeskuju millelt snitti võtad või leiutad asju käigult?
Põnev aretamine igatahes!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne