27-02-2016, 15:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2016, 16:02 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Jah, Kohtunikud olid "julmad" ja seda ka oma laste, kaasade, heade sõprade jne suhtes! Lihtsalt teistmoodi ei saa ja "petad korra, jäädki petma". Meil endal peab olema südametunnistusel rahu! AKP's meelehea eest parema kellaaja saamine on lubatud... ja 1 punkt elik minut on aastaid asju määranud! Moosimist olevat palju vähemaks jäänud, kõik uhavad "silm ruutus, kell tiksumas"
Aga tegin ära ka FIA kategooria ja täpse valemi põhise ning sooneutraalse lisakatse ja üldise pingerea! Ehk selle, kus Ristsõnal pole muud tähendust, kui "passage control" põhimõte. FIA/FIVA/HERO sõitudel on selleks läbimise tempel Ajakaardil. Ma päris kõiki tagasi jõudnud 162 ei hakka kunagi läbi vaatama aga võiks olla põhimõte, et kui midagigi on märgitud, siis on "tempel" olemas. Sestap see tagumine pool-päris lõpp on "suvaline" aga esimene pool on ju valdav enamus mingigi märke Ristsõnasse teinud. Üldiselt oli väga vähe neid, kus olid tühjad ruudud/read sees. Need olid eksijad ja lagunejad.
Kindlasti pole siingi kõik õige ja eesmärk polnudki täpseid homologeeringu ajastuid jms välja mõelda - see on selline ÜLDINE pilt, mis võiks edaspidi Talveralliga juhtuda.
EDIT: Ma tegin veel ühe "võimaliku variandi" ja tekitasin rahvaspordist tuttava SU-klassi, kuhu mahuvad 1969-lõpuni tagaveolised Soviet-time sõiduautod. Tuntuim tegelinski on igate pidi esimene ja Hinsberg mitteoriginaal-mootoriga teine ning Nymmik subarumuhuga neljas jne aga natuke pingerida muutub küll.
Ühesõnaga - ON mõtlemisainet tulevikuks!!!
PS: KOGU rivist oli ju vaid 40 "kirutud" vene tehnikat + 2 edeveolist Sputnikut, Pobeda ja Muhk + RAF, UAZ, GAZ jms eritehnika. See on ju "kolmandik", nendest enamus veel ka vägagi edevad või rallilikud!
Vinguda ja veel vähem muu ilma ees "häbeneda" ei ole põhjust! "Häbenetagu" omaette koos nätsumäluja ja muude tolerastidega
Aga tegin ära ka FIA kategooria ja täpse valemi põhise ning sooneutraalse lisakatse ja üldise pingerea! Ehk selle, kus Ristsõnal pole muud tähendust, kui "passage control" põhimõte. FIA/FIVA/HERO sõitudel on selleks läbimise tempel Ajakaardil. Ma päris kõiki tagasi jõudnud 162 ei hakka kunagi läbi vaatama aga võiks olla põhimõte, et kui midagigi on märgitud, siis on "tempel" olemas. Sestap see tagumine pool-päris lõpp on "suvaline" aga esimene pool on ju valdav enamus mingigi märke Ristsõnasse teinud. Üldiselt oli väga vähe neid, kus olid tühjad ruudud/read sees. Need olid eksijad ja lagunejad.
Kindlasti pole siingi kõik õige ja eesmärk polnudki täpseid homologeeringu ajastuid jms välja mõelda - see on selline ÜLDINE pilt, mis võiks edaspidi Talveralliga juhtuda.
EDIT: Ma tegin veel ühe "võimaliku variandi" ja tekitasin rahvaspordist tuttava SU-klassi, kuhu mahuvad 1969-lõpuni tagaveolised Soviet-time sõiduautod. Tuntuim tegelinski on igate pidi esimene ja Hinsberg mitteoriginaal-mootoriga teine ning Nymmik subarumuhuga neljas jne aga natuke pingerida muutub küll.
Ühesõnaga - ON mõtlemisainet tulevikuks!!!
PS: KOGU rivist oli ju vaid 40 "kirutud" vene tehnikat + 2 edeveolist Sputnikut, Pobeda ja Muhk + RAF, UAZ, GAZ jms eritehnika. See on ju "kolmandik", nendest enamus veel ka vägagi edevad või rallilikud!
Vinguda ja veel vähem muu ilma ees "häbeneda" ei ole põhjust! "Häbenetagu" omaette koos nätsumäluja ja muude tolerastidega