28-02-2016, 09:57 AM
Tervitus!
Seekordne sõit oli tagantjärgi võttes parim, rohkete emotsioonide tõttu. Kõik algas sellest, et pidurid kadusid täielikult juba esimesel lõigul.Edasi oli adrenaliini laksud igal ristmikul , kurvis ja teiste järel sõitmises kuni võiduka lõpuni.Kässar siiski oli .
Tänada tahaks aga eraldi Volvo444 tiimi piduriõli eest,Valge mersu tiimi(jansa)kraavist välja aitamise eest,zazikut kui pakkus piduriõli,mis jäigi mul küsimata,sest see oleks tundunud surijalt neeru küsimisega .Kaardilugeja ID kaardi Leidjat,Afganistan editioni ekipaazi liiget Mattiast,kes mu Amazoni piduritorud keset ööd lekkekindlaks tegi.Hommikul veits õhutamist ja üks ratas hakkaski pidurdama.Koju sõit võis alata.Ja kokkuvõttes parim Volvo, mis sa hing veel tahad?
sügav kummardus Priit & Co-le.
Seekordne sõit oli tagantjärgi võttes parim, rohkete emotsioonide tõttu. Kõik algas sellest, et pidurid kadusid täielikult juba esimesel lõigul.Edasi oli adrenaliini laksud igal ristmikul , kurvis ja teiste järel sõitmises kuni võiduka lõpuni.Kässar siiski oli .
Tänada tahaks aga eraldi Volvo444 tiimi piduriõli eest,Valge mersu tiimi(jansa)kraavist välja aitamise eest,zazikut kui pakkus piduriõli,mis jäigi mul küsimata,sest see oleks tundunud surijalt neeru küsimisega .Kaardilugeja ID kaardi Leidjat,Afganistan editioni ekipaazi liiget Mattiast,kes mu Amazoni piduritorud keset ööd lekkekindlaks tegi.Hommikul veits õhutamist ja üks ratas hakkaski pidurdama.Koju sõit võis alata.Ja kokkuvõttes parim Volvo, mis sa hing veel tahad?
sügav kummardus Priit & Co-le.